آیا صندوق دانشگاهی شما به شما ارزشی می دهد که فکر می کنید باشد؟

[ad_1]

اگر فرزند دارید می خواهید آنها از زندگی دانشگاهی خود لذت ببرند. نه تنها این بلکه شما می خواهید فرزندانتان به یکی از بهترین مدارس بروند تا بتوانند چیزهای بیشتری یاد بگیرند و در نهایت به شغل بهتری برسند. علاوه بر این اگر پسرتان صندوق کالج نداشته باشد به احتمال زیاد در زنجیره بدهی به سر می برد. با توجه به این نکته در اینجا چهار نکته وجود دارد که باید هنگام پرسیدن این سوال فکر کنید آیا صندوق دانشگاهی شما به شما ارزشی می دهد که فکر می کردید بدست آورید؟

ROI: اول از همه و مهمترین اگر شما در یک صندوق جمع آوری سرمایه گذاری می کنید باید ROI را بررسی کنید. اگر زیر کل بازارها است پس باید در استراتژی خود تجدید نظر کنید. به عنوان مثال اگر در سال 2004 سرمایه گذاری خود را شروع کرده اید و با میانگین بازار مطابقت ندارید باید به hwy نگاه کنید. مطمئناً اگر پول را به یک حساب پس انداز وارد کنید احتمالاً بالاتر از میانگین بازار نخواهید بود. با این حال در طولانی مدت این یک استراتژی عاقلانه است به خصوص اگر کودک شما در طی چند سال از مدرسه خارج شود. به یاد داشته باشید شما نمی خواهید با از دست دادن تمام پول خود در بازار بازدهی را از دست دهید.

به گزینه ها نگاه کنید: بدون شک می خواهید نگاهی به گزینه های تأمین مالی دانشگاه بیندازید. برای برخی از افراد پس انداز در حساب بانکی امکان پذیر است و اجازه این کار را می دهد. دیگران می خواهند به دنبال گزینه های بهتر باشند. در واقع اگر با یک حرفه ای بنشینید می توانید بهترین برنامه های پس انداز دانشگاه را برای بچه ها پیدا کنید. پس از آن می توانید از پس انداز بدون مالیات و بسیاری از مزایای دیگر بهره مند شوید. به زبان ساده اگر می خواهید برای آموزش فرزندان خود صرفه جویی در هزینه طولانی کنید باید نگاهی به همه گزینه های خود بیندازید. پس از آن متوجه خواهید شد که اشتباهات بزرگی مرتکب می شوید که برای شما هزینه زیادی خواهد داشت.

برنامه واقع بینانه: اکنون اگر جوان هستید و هنوز هم پس انداز می کنید می خواهید به آینده فرزندان خود نگاه کنید. آیا آنها می خواهند دکتر شوند یا به دانشکده تجارت می روند. در حالی که هر دو گزینه قدرتمند هستند شما باید براساس خواسته ها و نیازهای آنها پس انداز کنید. نه تنها این وقتی به برنامه های پس انداز دانشگاه برای بچه ها نگاه می کنید می خواهید عوامل دیگری مانند کمک دانشجویی و وام های خصوصی را نیز در نظر بگیرید. در هر صورت وقتی به گزینه های تأمین مالی دانشگاه نگاه می کنید می خواهید یک برنامه واقع بینانه ارائه دهید. در غیر این صورت اگر این کار را نکنید در دراز مدت به آینده فرزندانتان آسیب می رسانید زیرا آنها توانایی پرداخت هزینه مدرسه یا تحصیل در مدرسه مورد نظر خود را ندارند.

هزینه ها: متأسفانه هنگام پس انداز برای دانشگاه مردم به دلیل هزینه ها پول خود را از دست می دهند. اغلب بانک ها و سایر شرکت های سرمایه گذاری پول زیادی را از بالا می برند. وقتی این اتفاق می افتد شما به معنای واقعی کلمه از بچه هایتان که به پول برای مدرسه نیاز دارند پول می دزدید. برای جلوگیری از مشکلات باید در مورد همه چیز تحقیق کنید و بهترین روش را تعیین کنید. به یاد داشته باشید که هزینه ها می توانند سرمایه گذاری شما را از بین ببرند و شما باید آنها را عمیق تر تجزیه و تحلیل کنید.

با رعایت این چهار نکته می توانید به کودک خود کمک کنید تا از زندگی دانشگاه بیشترین بهره را ببرد. اگر این کار را نکنید کودک شما در کوتاه مدت و بلند مدت رنج خواهد برد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا