راه حل های نرم افزار بیمه

[ad_1]

آموزش | نرم افزار

راه حل های نرم افزاری بیمه بازار بیمه را تا حد زیادی تغییر داده است. این نرم افزار توسط تعدادی از شرکتهای اینترنتی تولید شده و راه حلهای ابتکاری و مقرون به صرفه ای را برای حوزه بیمه ارائه می دهد. یک بسته نرم افزاری بیمه مناسب یک تجارت را قادر می سازد تا هزینه های عملیاتی را کاهش دهد خدمات مشتری را بهبود بخشد و همچنان در جریان نیازهای نظارتی تجاری و تجاری قرار بگیرد.

بسته های راه حل نرم افزار بیمه اغلب شامل اطلاعات و خدمات تجاری برای ارتقا خدمات مشتری است. این می تواند شامل مدیریت خدمات مشتری مسائل مربوط به سود برتر و پردازش ادعاها باشد. برنامه نرم افزاری که انتخاب می کنید باید دارای سابقه اثبات شده باشد و خدمات حرفه ای و مودبانه ای را برای ادغام تبدیل آموزش و پشتیبانی ارائه دهد.

Softwarenetwork.com برنامه های نرم افزاری بیمه زیر را توصیه می کند:

Gen4 Product Suite در ارائه آژانس خدمات یکپارچه کامل منابع انسانی و راهکارهای مدیریت کارکنان پیشتاز است. شرکت های بیمه از مزایای آن بهره مند می شوند زیرا این برنامه ویژگی های بیشتر کارایی و صحت داده ها و همچنین مهاجرت داده ها و بهترین تجربه کاربر نهایی برای پاسخگویی به نیازهای خاص شرکت شما را ارائه می دهد.

Strategic Insurance Software Inc SEMCI PARTNER را تولید می کند – یک سیستم مدیریتی کاملاً ویژه که مشتری و مشتری پایگاه داده یکپارچه را با ویژگی هایی مانند یادداشت ها گزارش ها پردازش متن و بازاریابی فراهم می کند.

نرم افزار بیمه AGO شرکت دارای نرم افزار و خدمات رایانه ای برای صنعت دارایی و تلفات است. این بسته ها شامل راه حل هایی برای مدیریت سیاست پردازش ادعا حسابداری گزارش دفتر و سیستم های خبره است. آنها آموزش و پیاده سازی را روی هر دو سیستم عامل خرد و میان رده از جمله نصب کلاینت / سرور ارائه می دهند.

IBQ Systems یک ارائه دهنده خدمات کاربردی (ASP) است که بر افزایش بهره وری در صنعت بیمه از طریق اینترنت تمرکز دارد. محصولات IBQ بر مبادله داده ها بین شرکت های بیمه و نمایندگان متمرکز است. با دور شدن صنعت از معاملات کاغذی IBQ ضمن کاهش هزینه هر معامله کارایی فروش و نگهداری بیمه را افزایش می دهد. مجموعه محصولات کاملاً یکپارچه IBQ شامل برنامه های رتبه بندی (Q-Rater) نرم افزار کاربردی (Q-App) و ماژول های اداری (Q-Admin) است که به شما امکان می دهد تقریباً هر نوع بیمه را به نمایندگی خود ارائه دهید. همه محصولات مبتنی بر اینترنت هستند و از هر رایانه با دسترسی وب می توانند استفاده شوند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا