ارتباطات آنلاین

[ad_1]

امنیت | دوربین

ایمیل ، پیام فوری ، وبلاگ ها ، RSS ، تالارها و لیست ها: بعدی چیست؟

چگونه تماس اینترنتی را ساده کنیم؟ بیایید با نگاهی به روشهای مختلف استفاده شده برای برقراری ارتباط در وب شروع کنیم. درک نکات ریز و مزایای اشکال مختلف مهم است.

پست الکترونیک

این متداول ترین روش اتصال است. کاربران معمولاً از نرم افزارهای دسک تاپ برای دریافت ، خواندن و پاسخ به پیام ها استفاده می کنند. برخی از کاربران از نامه های مبتنی بر وب استفاده می کنند و پیام ها را در یک مرورگر وب مانند Internet Explorer مدیریت می کنند. عیب ارتباطات ایمیل این است که اگر آدرس ایمیل صحیح را داشته باشد (یا حدس بزند) شخص می تواند برای هر شخص دیگری ایمیل ارسال کند. پاشنه آشیل این سیستم سادگی و محبوبیت جهانی آن است.

حساب های ایمیل اغلب با نامه های ناخواسته یا ناخواسته بارگیری می شوند. اگرچه توسعه دهندگان نرم افزار فیلترهای اسپم پیچیده ای را ایجاد کردند و قانون گذاران قوانین جدید ضد هرزنامه را معرفی کردند ، این مشکل همچنان پابرجا بود و هرزنامه ها همچنان ایمیل را به عنوان رسانه ای برای پیام ها بار می آورند.

ارسال ایمیل به مشتریان –

http://www.messaging-software.net/e-mail-client-software.htm

برنامه های هرزنامه – http://www.email-software.org/spam-filter-software.htm

پیام فوری

پیام رسانی فوری به کاربران اجازه می دهد تا در زمان واقعی “چت” کنند. کاربران می توانند پیام های متنی را برای همه به صورت آنلاین ارسال کنند و در صورت آنلاین بودن کاربر نیز پاسخ های فوری دریافت می کنند. مد جدید “فوری” جای خود را به نگرانی های والدین داد زیرا بچه ها آنلاین “دوست” شدند. بدون هیچ راهی برای اطمینان از اینکه آیا “دوستان” خودشان را نشان می دهند و چندین آسیب پذیری امنیتی ، پیام فوری حیاط خلوت ارتباطات اینترنتی را اشغال کرده است.

پیام فوری – http://www.instant-messaging-software.com

وبلاگ نویسی

مجلات و خاطرات آنلاین ریشه می دهند. برخی از وبلاگ ها تعاملی هستند و به کاربران امکان می دهند درباره پست ها پاسخ دهند و نظر دهند. نشستن در وبلاگ های موضوعی که روزانه مطالب مرتبط و جالب ارائه می کنند می تواند یک چالش باشد. ماهیت یک وبلاگ این است که حاوی مطالب عمومی و جدید است. با پیچیدگی زندگی ما ، وبلاگ ها اغلب رها می شوند ، زیرا به بروزرسانی مداوم نیاز دارند.

پیوندهای وبلاگ – http://www.blog-connection.com

RSS

RSS جدیدترین رسانه پیام رسانی است و نوید واقعی را به عنوان رسانه ارتباطی نشان می دهد. پرونده های RSS به صورت پرونده های XML تولید می شوند و برای ارائه خلاصه مطالب از اخبار یا اطلاعات طراحی شده اند. بزرگترین مزیت RSS این است که دارای مشکلات ذاتی هرزنامه ایمیل نیست. کاربران فیدهای RSS مورد علاقه خود را انتخاب می کنند.

مشخصات RSS – http://www.rss-specifications.com

انجمن ها / گروه های خبری

انجمن یک گروه بحث آنلاین است. انجمن ها می توانند گروه های خبری باشند ، یا می توانند گروه های بحث در اینترنت باشند. ثابت شده است که انجمن ها منابع تجاری ارزشمندی هستند – اغلب جوامعی از مشتری ایجاد می کنند که به مشتریان کمک می کنند. بدون اعتدال و سرپرستی ، احتمالاً محیطی غیر دوستانه ایجاد می کنند.

برنامه صفحه پیام – http://www.messaging-software.net/message-board-software.htm

لیست ها

Liststerv ها برنامه های لیست پستی برای برقراری ارتباط با سایر افرادی هستند که در همان لیست مشترک شده اند. با استفاده از ایمیل ، می توانید در لیست خدمات مربوط به موضوعات مورد علاقه خود شرکت کنید. هنگامی که شما یک پیام به سرور ارسال می کنید ، پیام شما به همه افراد موجود در فهرست ارسال می شود. از طریق ایمیل از سایر شرکت کنندگان پیام دریافت می کنید.

گروه های یاهو – http://www.yahoogroups.com

بعدی چیست

ارتباطات اینترنتی ذاتاً مربوط به گزینه های سخت افزاری موجود است. فناوری بی سیم سرعت توسعه نرم افزار پیام رسانی را تسریع کرده و بازار را برای مجموعه ای شگفت انگیز از دسترسی به وب باز کرده است. هنگامی که ما به یک صفحه کلید و ماوس متصل می شدیم ، به زودی با صداهای خود از یک ماشین در حال حرکت در وب خواهیم بود یا در صفحه های عینک خود مرور می کنیم ، با دوربین های کوچک که حرکت چشم ما را می خوانند تا مکان نما را حرکت دهیم و انتخاب کنیم. مکالمات تعاملی ما به طور همزمان بیشتر و بیشتر شرکت کنندگان را درگیر می کند. ارزیابی بسیاری از گزینه ها و انتخاب بهترین گزینه برای شما اولین قدم برای برقراری ارتباط موثر در وب است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا