کمپرسورهای پیچ روتاری – انواع و کاربردها

[ad_1]

تنظیمات | سرمایه گذاری

در اینجا 5 نوع مختلف کمپرسور پیچ روتاری بین المللی Werther برای دانش و تنظیمات شما آورده شده است:

1. کمپرسورهای چرخشی روکش دار نقره ای

کمپرسورهای نقره طیف جدیدی از کمپرسورهای پیچ دوار کم صدا هستند که از 5/5 تا 15 اسب بخار قدرت را برآورده می کنند. کمپرسورهای پیچ روتاری ساده مقرون به صرفه پیشرفته از نظر فنی جمع و جور و حمل و نصب آنها آسان است.

2. CRS-CRS D

این کیت با طراحی مدولار تا 77 دامنه مختلف از 5.5 HP تا 40 HP را ارائه می دهد که در نسخه های مختلف مانند کمپرسور + مخزن هوا کمپرسور + خشک کن هوا و کمپرسور + مخزن هوا + خشک کن هوا موجود است. CRS جمع و جور قابل اعتماد و حمل و نصب آسان است.

3. کمپرسورهای AIRBLOK

کمپرسورهای جدید AIRBLOK نمایانگر تحولی در پاسخ به تقاضاهای طاقت فرسای کاربران کمپرسور هستند. این محدوده کمپرسورهای پیچ روتاری تسمه محور را از 10 تا 60 اسب بخار ارائه می دهد که نتیجه تجزیه و تحلیل دقیق نیازهای صنعتی مدرن است و در نهایت سیستم های قوی قابل اعتماد و با کاربرد آسان تولید می کند.

4. کمپرسورهای متغیر سرعت

سری جدید از کمپرسورهای متغیر سرعت از 10 تا 270 اسب بخار دقیقاً حجم هوای مورد نیاز چرخه تولید را تولید می کند و بر خلاف سایرین از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.

5. بلوک هوا D.

دامنه AIRBLOK DR از 75 تا 270PS است و راه حل فعلی برای تقاضای کاربران متقاضی است. AIRBLOK FIAC با داشتن یک طراحی جمع و جور و مدرن یک سرمایه گذاری سودآور است.

شرکت ورتر اینترنشنال یک پیچ دوار نوآور از HP جزئی تا 100HP گرفته تا توزیع کنندگان پیشرو در آمریکای شمالی. ورتر با 25 سال تجربه در زمینه مهندسی و تولید معتبرترین کم مصرف ترین و بدون سر و صدا کمپرسورهای موجود را امروز تولید کرده است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا