پنج افسانه خطرناک درباره امنیت اینترنت

[ad_1]

امنیت | بازی

اریک لارکین از PC World گزارش می دهد که برای ایمن ماندن در اینترنت باید افسانه ها در مورد اینترنت را از بین ببریم.

افسانه شماره 1:

نوجوانان نامناسب رایانه شما را خراب می کنند.

واقعیت شماره 1:

روزهایی که نوجوانان به دنبال 15 دقیقه شهرت بودند ، گذشته است. جرم سازمان یافته مقصر است. آنها پول می خواهند. بازاریابان آنلاین سیاه پوست برای بدست آوردن پول بدافزار را روی رایانه های خود قرار می دهند. آنها رایانه ها را برای ارسال هرزنامه ، سرقت اطلاعات ورود به سیستم و کارت اعتباری یا هک حساب های بازی در اختیار می گیرند. آنها برای درخواست انتقال از لیست مخاطب و حمله به بازی های آنلاین برای فروش اقلام درون بازی یا ارز با پول واقعی ، از حساب های ایمیل وب به سرقت رفته استفاده می کنند. کلاهبرداری مالی توسط مجرمان سایبری میلیاردها دلار برای مصرف کنندگان و مشاغل هزینه کرده است.

افسانه 2:

تمام آنچه شما نیاز دارید یک برنامه ضد ویروس خوب است.

واقعیت شماره 2:

خطا یک آنتی ویروس خوب کمک زیادی خواهد کرد ، اما شرکت های تولید کننده آنتی ویروس با مجرمان سایبری که تمام تلاش خود را می کنند تا یک قدم جلوتر از آنتی ویروس باشند ، در نبرد هستند. بله ، نرم افزارهای امنیتی اغلب می توانند از حملات جلوگیری کنند ، اما بار دیگر اشکال در برنامه وجود دارد و جنایتکاران حرف اول را می زنند. شما به یک نرم افزار امنیتی نیاز دارید که چیزی فراتر از یک برنامه ضد ویروس خوب برای محافظت از شما در برابر جرایم اینترنتی است.

افسانه 3:

شما خوب هستید اگر فقط مشتاق باشید که به کجای سایت بروید.

واقعیت شماره 3:

این طرز تفکر منسوخ شده است. سالها پیش ، فقط با مشاهده یک سایت می توانستید خطرناک بودن سایتی را تشخیص دهید و اگر در ایمیل های خود دقت کرده باشید ، بدون نرم افزار آنتی ویروس این کار را انجام می دهید. دیگر نه. در حال حاضر صفحات شخصی و وب سایت های شرکت های معروف توسط مجرمان سایبری با نقص در نرم افزار امنیتی برای نصب بدافزار هک می شوند. برای شناسایی یک صفحه هک شده یا ایمیل مورد حمله ، باید یک متخصص باشید. علاوه بر نرم افزارهای ضد ویروس ، شما به فایروال ضد جاسوس افزار ، antirootkit و دو جهته همراه با تیمی از فناوری ها برای محافظت در برابر مجرمان اینترنتی نیاز دارید.

افسانه 4:

جمله “اگر خراب نشد آن را برطرف نکن” به شما نیاز دارد تا بدانید چه چیزی خراب است.

واقعیت شماره 4:

این روزها فرایندهای مخرب ، تهدیدها ، پرونده ها یا کلیدهای رجیستری وجود دارد و برای حذف آنها به فناوری پیشرفته ضد روت کیت نیاز دارید.

افسانه شماره 5:

بدترین افسانه. همه ما محکوم به شکست هستیم. آفلاین بمانید

واقعیت شماره 5:

بله ، ممکن است هک شود ، اما اگر از خطرات آن آگاه باشید و به طور مناسب آماده شوید ، می توانید از آنچه وب ارائه می دهد لذت ببرید. با دنبال کردن این مراحل ساده می توانید از شر مجرمان سایبری محافظت کنید.

* آنتی ویروس + ضد جاسوس افزار ، antirootkit و فایروال دو جهته را در رایانه خود نصب کنید.

* اطمینان حاصل کنید که رایانه شما دارای به روزرسانی های امنیتی روزانه ، به روزرسانی خودکار نرم افزار جدید و پشتیبانی کامل از نرم افزار امنیتی است.

* روزانه رایانه خود را از نظر بدافزار کنترل کرده و کدهای مضر را قبل از آسیب رساندن به رایانه متوقف کنید.

* از ایمیل ها و پیوست ها محافظت کنید.

* تیم فنی خود را بالا ببرید تا رایانه شما تمیز و خوب کار کند.

گروگان جنایتکاران اینترنتی نباشید. بدترین افسانه را که کلاهبرداران صاحب اینترنت هستند و تنها گزینه خوب استفاده هرچه کمتر از اینترنت است ، قبول نکنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا