مانس ثروت نقد و بررسی ثروت – آیا این کلاهبرداری است؟

[ad_1]

نقد و بررسی

نوشته هلی من ، جانباز و مادر معلول. بازاریابی اینترنتی شروع به تکمیل درآمد وی کرد. پس از چندین درخواست ، تصمیم گرفتم کتاب الکترونیکی Honest Riches بنویسم. این کتاب به شما می آموزد که چگونه با کمی پول استارتاپ بتوانید یک تجارت آنلاین را با موفقیت شروع کنید. بسیاری از استراتژی های ذکر شده رایگان هستند. هنگامی که ثروت Honest به روز شد ، هالی اطلاعات بیشتری اضافه کرد و نام را از پرده از اسرار پول ساز تغییر داد.

در اینجا به تفصیل آنچه می توانید با ثروت هالی هون منو بدست آورید:

فصل 1:

این دوره برای مبتدیان است. او توضیح می دهد که چگونه با انتخاب یک موضوع (طاقچه) ، موضوعی را انتخاب کنید که به سریعترین نتیجه و بیشترین شانس موفقیت برسد. به عنوان مثال ، اگر به اتومبیل علاقه دارید ، ممکن است بخواهید مکانی خاص برای چرخ های خودروهای سفارشی انتخاب کنید.

مبحث بعدی نحوه دریافت اطلاعات به صورت رایگان است. هالی برای بهبود رتبه سایت شما پیوندهایی به بسیاری از وب سایتهای رایگان ارائه می دهد. اصول اولیه سئو و انتخاب نام دامنه را توضیح دهید. کاش قبل از انتخاب نام دامنه ام این کتاب را خوانده بودم. نام دامنه شما بسیار مهم است. اکثر مردم به اندازه کافی فکر نمی کنند.

هالی نحوه ارسال لینک های ورودی را با ارسال مقاله توضیح می دهد. این لینک های واقعی به بهترین وب سایت ها را می دهد. این بسیار مفید است و موتور جستجوی شما را بیشتر بهبود می بخشد. انتخاب کلید واژه موضوع بعدی است. هالی برای کمک به تسهیل راه اندازی وب سایت شما پیوندهایی به چندین ابزار ارائه می دهد. برخی از آنها رایگان است.

اطلاعات کافی را برای کمک به مبتدیان برای شروع بودجه فراهم کنید. این فصل همچنین توضیح می دهد که چگونه می دانید رقبای شما چه کاری انجام می دهند. در صورت محدود بودن پول ، بخش بعدی در مورد ایجاد مشارکت است. یک قرارداد نمونه پیوست شده است.

فصل 2:

این یک فصل نسبتاً کوتاه در مورد چگونگی یافتن محتوایی است که افراد بیشتری را به صورت رایگان به وب سایت شما جذب می کند. پیوندهایی برای جستجوی محتوای رایگان ارائه شده است.

فصل 3:

در این فصل نحوه دستیابی به وب سایت رایگان در عرض چند دقیقه توضیح داده شده است. هالی نحوه راه اندازی وبلاگ رایگان خود را توضیح می دهد. این ایده در مورد چگونگی کسب درآمد با وبلاگ ها و چگونگی بهبود رتبه بندی شما ارائه می دهد. برای کسب رتبه در گوگل و سایر موتورهای جستجو نیازی به هزینه کردن نیست. یک ابزار رایگان برای به روز رسانی وبلاگ شما ارائه شده است.

فصل 4:

این فصل در مورد تبلیغ وب سایت شماست. پیوندها به دایرکتوری های تبلیغاتی رایگان بصورت آنلاین ارائه می شود. تبلیغات AdWords نیز به طور خلاصه ذکر شد.

فصل 5:

در این فصل نحوه بازدید رایگان سایت از انجمن ها توضیح داده شده است. این تکنیک کاملاً رایگان است و با هالی بسیار خوب کار کرده است. همچنین نحوه شروع گروه یا فروم خود را توضیح می دهد. در اینجا آگهی پرداخت شده نیز ذکر شده است.

فصل 6:

در این فصل ، برنامه های وابسته با درآمد بالا برای عضویت در لیست آمده است. این کاملاً رایگان است هالی اطلاعات مربوط به هر برنامه وابسته را ارائه می دهد. این همچنین نشان می دهد تعدادی از شرکتهای وابسته با بالاترین هزینه برای ارتقاء.

فصل 7:

این فصل در مورد قطره حمل و نقل و عمده فروشان است. لیستی از 6 Droppshippers تهیه شده است.

هالی همچنین در پایان نکته جالب دیگری برای eBayers ارائه می دهد.

Honest Riches از Holyman به شما می آموزد که چگونه با شروع کار با پول کمی بتوانید بصورت آنلاین درآمد کسب کنید. هالی چندین روش کاملاً رایگان به شما می دهد. این کتاب الکترونیکی نیز به راحتی قابل فهم است. همه چیز به خوبی توضیح داده شده است.

از آنجا که من همیشه به دنبال تبلیغات رایگان یا بسیار کم هزینه هستم ، از برخی فناوری های موجود در هالی مان مان افتخار استفاده کرده ام و این برای من بسیار خوب بوده است. در صورت محدود بودن بودجه شما ، این یکی از بهترین کتابهایی است که برای شروع کار در اختیار شما قرار می دهد. هالی همچنین برای هر کسی که بخواهید افتخارهای صادقانه را خریداری کند ، یک وب سایت و فروم رایگان اضافه کرده است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا