فرصت های بورس تحصیلی برای اسپانیایی زبان ها فراوان است

[ad_1]

خبرهای خوبی برای خانواده های اسپانیایی تبار در بودجه ای است که به دنبال راهی برای پرداخت هزینه تحصیلات عالی هستند: اسپانیایی زبانهای متصل به دانشگاه می توانند از فرصت های افزایش بورس تحصیلی استفاده کنند. امسال دانشجویان اسپانیایی زبان گزینه های زیادی برای بورس تحصیلی دارند. درست همانطور که دانشجویانی که عصبانی هستند برنامه های دانشگاهی را انتخاب می کنند یا قصد بازگشت به مدرسه را دارند بسیاری از سازمان های اسپانیایی زبان برنامه های بودجه بورس تحصیلی و دستورالعمل های سال تحصیلی را که از پاییز امسال آغاز می شود تبلیغ می کنند.

اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان اقلیت و مستضعف محبوبیت یافته است. غول های شرکتی مانند CNN Coors General Motors Lockheed Martin MasterCard NASCAR Office Depot Sallie Mae Time Warner و Wachovia از جمله شرکت هایی هستند که به دانشجویان بومی اسپانیایی زبان بورسیه می دهند. چرا این نیکوکاران هزاران دلار به بورسیه های تحصیلی لاتین اختصاص می دهند و شرکت های دیگر می توانند از آنها یاد بگیرند؟

در حالی که هر یک از این شرکت ها ممکن است بیش از یک دلیل برای حمایت از برنامه های بورسیه اسپانیایی فعلی ایجاد شده توسط سازمان های لاتین مانند انجمن کالج ها و دانشگاه های تبار اسپانیایی انجمن ملی روزنامه نگاران اسپانیایی صندوق کالج اسپانیایی و صندوق بورسیه منشا of اسپانیایی داشته باشند. اسپانیایی زبان که بیشتر آنها از نتایج مثبت جامعه و روابط عمومی حاصل از برنامه ها بهره مند می شوند.

با گذشت سالها مصرف کنندگان لاتین به طور فزاینده ای در جریان اصلی آمریکا فرهنگ یافته اند. برخی از آنها در بخش های دولتی و خصوصی به نفوذ دست یافته اند و بیشتر آنها به مصرف کنندگان پیچیده تری تبدیل شده اند. بخشی از این فرایند باعث شد که برخی متوجه شوند که آنها توسط بسیاری از شرکت هایی که از زمان سرشماری سال 2000 آنها را به عنوان مصرف کننده محصولات و خدمات خود هدف قرار داده بودند مورد غفلت قرار گرفته و حتی مورد سو ab استفاده قرار گرفتند.

در همان زمان بازاریان و ارتباطات خردمند در حال رشد و بالقوه در بازارهای لاتین هستند زیرا بسیاری از آنها چشم خود را به جایزه آینده قدرت خرید سریع اسپانیا که توسط اقتصاد چند فرهنگی 1990-2009 ارزیابی شده است گزارش از مرکز رشد اقتصادی Selig نزدیک به 700 میلیارد دلار در سال. برنامه های بورس تحصیلی روشی نسبتاً ارزان برای تولید حسن نیت در بین مصرف کنندگان آینده برای محصولات و خدماتشان است. در همین زمان دریافت کنندگان بورس تحصیلی ممکن است به عضویت نیروی کار آینده درآیند.

منتقدانی وجود دارند که استدلال می کنند در برخی موارد بورس تحصیلی در مقایسه با تعداد کل دانشجویان نیازمند بسیار کم است. این نتیجه مستقیم انتقاد از سیاست های استثنائی است که سهم عادلانه پای آمریکایی را از لاتین ها محروم کرده است. این ممکن است درست باشد. با این حال دانشجویان بیشتری از برنامه های بورسیه بهره مند می شوند. با فارغ التحصیلی و پیوستن به انبوهی از کار در آمریکا آنها نیز بر آینده تأثیر می گذارند و احتمالاً برنامه های اضافی ایجاد می کنند.

خبر خوب این است که این امر منجر به ایجاد فرصت هایی برای دانشجویان اسپانیایی زبان می شود و از چندین طریق به نفع اهدا کنندگان است. این تأثیر فوری است که جوامع و رهبران لاتین از برنامه ها آگاه می شوند. همچنین اثرات طولانی مدت در هنگام دریافت گیرندگان به مدرسه و در نهایت فارغ التحصیلی با تقدیر از شرکتی که امکان تکمیل تحصیلات را برای آنها فراهم کرده است وجود دارد.

در عین حال اینترنت روند جستجوی بورس را برای بسیاری از دانش آموزان که چند سال پیش با مشاوره مشاور مدرسه و سایر منابع محلی محدود شده بودند بسیار آسان و ممکن کرده است. نسلی که وارد کالج ها و دانشگاه های ایالات متحده می شوند دسترسی به منابع آنلاین از جمله اطلاعات مربوط به بورس های تحصیلی و کسانی که بودجه آنها را تأمین می کنند بهتر از هر نسل دیگری قبل از آن است. شرکت های هوشمند با قرار دادن پول خود در دهان خود و تأمین اعتبار بورسیه های تحصیلی لاتین از مزایای آن بهره می برند. و به همان اندازه دانش آموزان اسپانیایی تبار باهوش از فرصت های افزایش یافته استفاده می کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا