آموزش Adobe CQ5 به مدیران در بهبود تعامل مشتری کمک می کند

[ad_1]

آموزش | فناوری

Adobe CQ5 یک نرم افزار پیچیده و غنی از ویژگی هایی است که به سازمان ها کمک می کند بدون دردسر محتوا را مدیریت کرده و اطلاعات مفید کسب و کار را استخراج کنند. جدیدترین نسخه Adobe CQ5 اکنون بخشی از مجموعه مدیریت Adobe Web Experience Management است که ترکیبی از CQ5 و مجموعه بازاریابی آنلاین است و پیشینه ای را برای دنبال کردن مجموعه مدیریت تجربه مشتری ایجاد می کند. شرکت ها سیستم Adobe را به دلیل مزایای آن و به دلیل اینکه در فضای کسب و کار امروز بیشتر مورد نیاز است ، تطبیق می دهند. با توجه به پیچیدگی بسته های ارائه شده توسط Adobe ، یادگیری و تسلط بر آنها کار ساده ای نیست.

به عنوان مثال ، وب سایت یک شرکت به یک بستر تعامل مشتری تبدیل می شود و CQ5 ابزار ایده آل برای این کار است. با استفاده از آخرین نسخه این برنامه ، می توان سهام و تجربیات مشتری را به سطح بالاتری برد. مدیران باید بدانند که چگونه اطلاعات مفید ذخیره می شود ، جمع آوری می شود ، طبقه بندی می شود و استخراج می شود. مدیر می تواند به راحتی از تلفن همراه خود برای پیاده سازی مدیریت محتوا استفاده کند. این فراتر از تجزیه و تحلیل اطلاعات و ترافیک کاربر ، ایجاد و مدیریت Lead ها ، همراه با راه اندازی کمپین های ایمیل است. این یکی از جنبه های شغل مدیر است. مدیران هوشمند همچنین باید نبض جامعه را حفظ کنند ، منطقه ای که در آن Adobe CQ5 با بهبود همکاری اجتماعی در جوامع و کانال ها از طریق یک داشبورد واحد به آن کمک می کند. می توان محتوا را به صورت انتخابی ایجاد و منتشر کرد و آن را نیز ویرایش کرد. در ادامه ، می توان از اطلاعات حاصل از راه اندازی کمپین های بازاریابی از طریق همان رابط استفاده کرد.

مهارت لازم برای استفاده از CQ5 برای مهارت لازم است و هیچ رازی نیست که اگرچه مدیران در شغل خود مهارت دارند ، فناوری اطلاعات یکی از بخشهایی است که می توانند با کمی کمک انجام دهند. هنگامی که یک مجموعه پیچیده و غنی از ویژگی مانند CQ5 باشد ، آموزش Adobe CQ5 ضروری است تا بتواند آنها را قادر به مدیریت نحوه استفاده از ماژول های خاص مربوط به مسئولیت های شغلی خود کند. اولاً ، آموزش عمومی هدف نخواهد داشت. آموزش معمول در CQ5 برای آشنایی مدیران با سرعت در زمینه های مربوطه ضروری است. دوم ، مدیران مشغول هستند. آنها به ندرت زمانی را برای شرکت در جلسات آموزشی کلاس پیدا می کنند و باید در صورت امکان به منابع یادگیری و راهنماهای متخصص دسترسی پیدا کنند. برای آنها ، آموزش آنلاین تخصصی در CQ5 راه حل بسیار بهتری است با این مزیت که این آموزش ماهیتی جهانی دارد و با استفاده از هر دستگاهی با تأکید بر ساختار مدولار که به طور خاص برای مدیران و وظایف خاص آنها طراحی شده است ، می توانید به راحتی در هر زمان و از هرجایی به آن دسترسی پیدا کنید.

این آموزش آنلاین ، کارورزی یا آموزش کلاس CQ5 تضمین نمی کند که مدیران خبره می شوند. موارد عملی وجود دارد که در آن مدیران به پشتیبانی نیاز دارند و یافتن م rightسسه مناسبی که پشتیبانی مداوم را برای مدت طولانی پس از پایان آموزش فراهم می کند ، همان چیزی است که به مدیران کمک می کند تا حداکثر سود را ببرند و از CQ5 برای دستیابی به عملکرد بهتر بهره مند شوند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا