کدام یک از بهترین وب سایت های تجارت الکترونیکی برای خرید یا فروش کتاب هستند؟

[ad_1]

آمازون | بازی

نیازی به گفتن نیست که کتاب ها یکی از بهترین رسانه ها برای انتقال شما به دنیایی از دانش هستند ، فارغ از اینکه چه نوع کتابی باشند. بنابراین ، آیا به دنبال سایت هایی هستید که بتوانند بهترین کتاب ها را با بهترین قیمت ممکن به شما ارائه دهند؟ در این صورت ، تاکنون باید فهمیده باشید که با وجود بسیاری از وب سایت های تجارت الکترونیکی روزانه ، جستجوی بهترین مکان برای خرید آنلاین کتاب یک کار دشوار است. بنابراین ، برای تعیین وظیفه خود ، در اینجا لیست آسان تری از وب سایت ها آورده شده است که به شما کمک می کند تا آگاهانه برای خرید و فروش کتاب تصمیم بگیرید.

  • آمازون

این وب سایت که در ابتدا به عنوان یک کتابفروشی آنلاین راه اندازی شده بود ، طیف گسترده ای از کتابها را در دسته های مختلف مانند طنز ، اکشن و ماجراجویی ، داستان ، عاشقانه و غیره به شما ارائه می دهد. فرقی نمی کند که به دنبال کلاسیک های بی انتها یا کتاب های آزمون های رقابتی هستید ، می توانید آن را در Amazon.in بیابید.

علاوه بر این ، شما می توانید گزینه های خود را محدود کنید و جستجوی خود را راحت تر کنید زیرا می توانید بر اساس ژانر مرور کنید. به غیر از کتاب های معمولی ، کتاب های الکترونیکی و صوتی رایگان نیز وجود دارد که می توانید برای یادگیری بهتر آنها را بارگیری و گوش دهید.

باز هم می توانید کتابی را که می خواهید بخرید ایمن کنید و پس از انتشار درب منزل تحویل می گیرد. آسان تر از این چیست ، درست است؟ آمازون از راهنماهای مطالعه برای مهندسی و کتاب داستان برای کودکان گرفته تا کتابهایی در زمینه تاریخچه و راهنماهای پزشکی ، آمازون کتابی بر اساس تاریخچه خرید و خرید شما برای شما دارد. همچنین ، این گزینه لیست آسان و رایگان را ارائه می دهد که به شما در فروش بی دردسر وسایل خود کمک می کند.

  • فلیپ کارت

Flipkart با داشتن یک پایگاه داده که بیش از یک میلیون عنوان را شامل می شود ، یکی از بزرگترین کتابفروشان آنلاین در صنعت تجارت الکترونیکی است. به راحتی می توانید در پایگاه داده گشت بزنید و کتاب مورد نظر خود را با تخفیف ویژه خریداری کنید. با شروع از داستان های معروف گرفته تا داستان های غیر داستانی ، همه چیز را می توانید در اینجا پیدا کنید. همچنین ، می توانید پرداخت خود را از طریق پردازش پرداخت ایمن انجام دهید.

  • پاتم

Paytm یکی از محبوب ترین وب سایت های تجارت الکترونیکی هند است که به عنوان وب سایت پرداخت قبض و شارژ تلفن همراه راه اندازی شده است. با این حال ، اکنون تقریباً همه چیز از لباس و موبایل گرفته تا لپ تاپ و کتاب به فروش می رسد. این بستری است که کتابها را با قیمت مناسب ارائه می دهد.

فرقی نمی کند که به دنبال برخی از کتاب های داستان یا کتاب های کنکور هستید ، Paytm مجموعه گسترده ای از آن را به شما ارائه می دهد. آنها همه چیزهایی را که شما برای آماده سازی برای کنکور لازم دارید اعم از آماده سازی خدمات دولتی ، آزمون بورس تحصیلی ، تحصیلات عمومی و غیره دارند. همه چیز را می توانید زیر یک سقف با قیمت مناسب پیدا کنید. این تیم تلاش می کند محصولات و خدمات با کیفیت بالا را ارائه دهد تا به شما کمک کند از یک تجربه خرید شخصی لذت ببرید.

  • Snapdeal

بنابراین ، آیا شما مشتاقانه منتظر زنده ماندن از طریق جادوی مهلک هری پاتر هستید یا از سوار شدن روی صفحه غلتک تغییر شکل با لرد شیوا لذت می برید؟ Snapdeal همه آن را به شما پیشنهاد می دهد. خواه بخواهید هری پاتر یا Immortals of Meluha را بخرید ، این یک بستر عالی برای خرید شما است.

این یکی از بزرگترین سیستم عامل ها با بیش از صد هزار کتاب با پایگاه داده برای انتخاب کتاب مورد نظر شما است. شما می توانید برای امتحانات رقابتی کتاب بخرید و نسبت به دیگران برتری پیدا کنید. همچنین اگر از کتابی اطلاع ندارید نگران نباشید. شما می توانید بررسی را بخوانید ، آن را بصورت آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

  • فروشگاه هندوستان

این وب سایت روند جستجو را آسان تر می کند و به شما کمک می کند تا کتاب مورد علاقه خود را به راحتی خریداری کنید. چند پنجره باز نمی شود که در نتیجه در وقت شما صرفه جویی می شود. همچنین ، می توانید مجموعه عظیمی از کتاب ها را مرور کرده و قیمت های آن را با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین کتاب را بدست آورید.

  • بوکادا

BookAdda ، یک کتابفروشی آنلاین دیگر که مجموعه ای با بیش از 1،30،00،000،000 از بهترین نویسندگان را با قیمت های عالی به شما ارائه می دهد. از کتاب های داستانی و غیر داستانی گرفته تا کتاب های رازآلود و آزمون های رقابتی ، همه چیزهایی را که ممکن است بدنبال آن باشید ارائه می دهند.

این فروشگاه آنلاین مجموعه متنوعی از کتابها را متناسب با نیازها و سلیقه های مختلف دارد. این یکی از بزرگترین کتابفروشی های آنلاین است و مجموعه کاملی از کتابها را در دسته های مختلف از جمله بیوگرافی ها ، ورزش ها و بازی ها ، داستان ها و غیر داستان ها ، و دانشگاهی و حرفه ای و غیره ذخیره کرده است. همچنین ، آنها تحویل سریع را ارائه می دهند که با پشتیبانی مشتری پیشگیرانه پشتیبانی می شود.

  • eBay

خرید و فروش طیف گسترده ای از کالاها و خدمات ، eBay یکی از بزرگترین شرکت تجارت الکترونیکی است که تجربه خرید و فروش سریع و مطمئن را برای شما فراهم می کند. از آنجا که در این پست ما فقط بر روی خرید آنلاین کتاب تمرکز کرده ایم ، می توانید مجموعه ای از کتاب های موجود را مرور کنید.

زیر مجموعه های کاملاً مشخص ، جستجو در کتاب مورد علاقه خود را برای شما آسان تر می کند. چه برای آماده شدن برای امتحانات رقابتی و چه برای از بین بردن وقت اضافی خود به کتاب نیاز دارید ، می توانید یکی را از لیست بزرگ اینجا انتخاب کنید. eBay اینجاست تا انواع کتابها را از محبوب ترین ها تا نسخه های جدید به شما ارائه دهد.

بدون شک تعدادی فروشگاه خوب برای خرید و فروش آنلاین کتاب وجود دارد. با این حال ، آنها با نقاط ضعف و قوت خودشان همراه هستند. شما فقط نیاز به یافتن بستر مناسب برای رفع نیازهای خاص خود و خرید آنلاین کتاب دارید. بنابراین ، اگر شما نیز دچار اشکال کتاب شده اید ، این وب سایت هایی هستند که باید از آنها بازدید کنید. همچنین ، می توانید مواد دست دوم خود را بفروشید و درآمد کسب کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا