چگونه یک آرایشگر حرفه ای شویم

[ad_1]

آموزش | بازی

قبل از در نظر گرفتن شغل حرفه ای آرایش ، باید تحقیقات میدانی انجام دهید. این روش اصلی برای جلوگیری از دام ها است. آیا در منطقه جغرافیایی شما جایی برای یک گریمور دیگر وجود دارد؟ رقابت چگونه است؟ آیا حاضرید مثلاً برای یک عروسی سفر کنید؟ تا کجا آیا ماشین شما قابل اعتماد است؟ اگر نمی خواهید سفر کنید ، آیا شهر شما آنقدر بزرگ است که بتوانید پایگاه مشتری مورد نیاز خود را بدست آورید؟

در منطقه خود نیز پیمانه پرداختی را دریافت کنید. بسته به مشتری شما ، حتی در یک شهر متفاوت خواهد بود. کار برای یک برنامه ریز عروسی ، شما بیشتر از کار در یک مغازه عکاسی در بازار خواهید داشت. دریابید که بالاترین و کمترین فرصت کسب درآمد چیست.

مستقل یا شرکتی: مزایا و مشکلات

اگر تحقیقات شما به شما چراغ سبز نشان می دهد ، قدم بعدی تصمیم گیری بین زندگی آزاد و کارمند است.

کار در یک شرکت ، ممکن است نماینده فروش برند لوازم آرایشی مورد علاقه خود باشید ، یا اینکه یک آرایشگر آزمایشی برای یک شرکت تولید فیلم باشید ، می توانید روی یک حقوق منظم و حتی حتی مزایای آن حساب کنید.

با پیوستن به گروه فریلنسرهای در حال رشد ، باید حداقل 50٪ از روز کاری خود را صرف بازاریابی خود کنید.

مجوز دادن

در هر صورت – مستقل یا شرکتی – گام بعدی معتبر شدن است.

اطلاعات مربوط به گواهینامه های حقوقی ، بهداشتی و آموزشی مورد نیاز ایالت ، شهرستان یا شهر خود را دریافت کنید. کلاسهای یک مدرسه زیبایی معتبر را بگذرانید (بسیاری از آنها برنامه های بورس تحصیلی سخاوتمندانه دارند).

چگونه کار کنیم

اکنون برای مهمترین قسمت تبدیل شدن به یک آرایشگر حرفه ای آماده هستید: خودتان را بازاریابی کنید.

اگر می خواهید در یک شرکت کار کنید ، می توانید رزومه ها را به اسپا ، سالن های زیبایی و شرکت های خاص لوازم آرایشی ارسال کنید. هنگامی که شغلی پیدا کردید ، در مسیر حرفه خود هستید. شما می توانید ارتباط برقرار کنید ، در سازمان پیشرفت داشته باشید ، مربیانی کسب کنید و از بیشترین تجربه های جادویی برخوردار شوید. اگر در یک شرکت لوازم آرایشی خاص شغل پیدا کنید ، ممکن است آنها از شما بخواهند کلاسهای دیگری را با تمرکز بر روی محصولات آنها بخوانید. معمولاً آنها هزینه آن را پرداخت می کنند.

یک کار آلو با دستمزد زیاد ، کار با یک شرکت گریم جلوه های ویژه است که کارهای فیلم و تلویزیون را انجام می دهد. دستیابی به آن شغل نیاز به آموزش اضافی ، کوبیدن سنگفرش های زیاد و زندگی در شهر مناسب دارد. LA ، آتلانتا ، شیکاگو و نیویورک قطب مهم صنعت فیلم هستند. شهرهای دیگر ، مانند آستین ، تگزاس ، متخصصان فیلم را به خود جذب می کنند ، اما این افراد اغلب هنرمندان گریم خود را با خود می آورند.

انتخاب مسیر آزاد به این معنی است که تبلیغ شخصی به یک سبک زندگی تبدیل می شود. اما وقتی به نقطه ای رسیدید که اندکی از کارتان را پرداخت می کنید ، خواهید فهمید که دهان به دهان به طور تصاعدی مشتری شما را افزایش می دهد.

فریلنسینگ: ملاحظات ویژه

شما به عنوان یک آرایشگر مستقل می توانید به برنامه ریزان عروسی ، استودیوهای عکاسی ، شرکت های تولید فیلم ، آژانس های تبلیغاتی و گروه های نمایشی مراجعه کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که تمام آژانس های استعدادیابی در منطقه شما از شما مطلع هستند.

شما خلاق هستید – این یکی از دلایلی است که به حرفه آرایش می روید. و می توانید با استفاده از آن ذهن خلاق لیستی از ایده های بازاریابی تهیه کنید. در اینجا چند مورد برای ادامه کار وجود دارد:

  • کارتهای بازرگانی را چاپ کنید و همیشه آنها را بر روی خود داشته باشید. آنها را با همه کسانی که در طول روز ملاقات می کنید بگذارید.
  • به یک گروه شبکه بپیوندید. این گروه ها فوق العاده موثر هستند. شما ممکن است هر ماه یک بار یا برای ناهار یا ساعت خوش ملاقات کنید (بعضی از سربازان جلسات صبحانه دارند!) ، و معمولاً یک دستور کار وجود دارد ، و بعد از آن یک زمان اجتماعی مخلوط می شود. برخی از گروه های شبکه رایگان هستند ، برخی از آنها هزینه دریافت می کنند. اگر به تازگی تجربه شبکه خود را شروع کرده اید ، قطعاً به گروه های رایگان بپیوندید. گرچه باید هزینه وعده های غذایی و نوشیدنی های خود را پرداخت کنید.
  • قد بلند قدم بزنید و از موفقیت پیروی کنید. همیشه نشان می دهد. خودتان کتاب بخوانید. مجلات را مطالعه کنید. تکنیک های آرایش را در دوستان خود امتحان کنید و سایت های آرایش را در اینترنت بخوانید. اعتماد به نفس خود را تا آنجا که بالا می رود بالا ببرید!
  • از تمام مخاطبین خود لیستی تهیه کنید. شما بیش از آنچه تصور می کنید دارید. دوستان ، حسابدار ، کلیسا یا گروه های اجتماعی ، مغازه دارانی که به طور منظم می بینید. نگران نباشید ، شما قصد دردسر این افراد را ندارید. اما می توانید برای آنها یک کارت پستال زیبا ارسال کنید که خبر از افتتاح کار آرایش جدید شما باشد.
  • که ما را به مورد بعدی می رساند. چند کارت پستال چشم نواز را چاپ کنید (می توانید این کار را از طریق رایانه انجام دهید) ، و آنها را برای بیرون بفرستید. همیشه موارد اضافی داشته باشید تا در هنگام ملاقات با آنها بتوانید آنها را برای افراد جدید ارسال کنید.
  • خود را به هر رویداد مربوط به زیبایی در منطقه خود برسانید. این یک نمایشگاه تجاری باشد ، یک نمایشگاه صندوق عقب ، یک فروشگاه یا یک کتاب امضا ، با کارت های کسب و کار خود آنجا باشید.
  • مقدمه ای را از نوع رزومه طراحی و چاپ کنید که می توانید به مدیران محلی آبگرم و برنامه ریزان عروسی ارائه دهید. باید منحصر به فرد باشد – مانند رزومه کاری بی روح نباشد – و رنگارنگ باشد. از تخیلاتت استفاده کن. آن را غیر قابل مقاومت کنید.

نیازهای هنرمند گریم آزاد امروز:

نیاز دیگر فریلنسر این است که شما باید لوازم آرایش خود را تهیه کنید. این یک سرمایه گذاری است و اگر درآمد کسب کنید ، احتمال اینکه بتوانید هزینه های لوازم آرایشی خود را کسر کنید ، وجود دارد.

این روزها بسیاری از خانم ها “سبز” می شوند ، بنابراین مطمئن باشید که کیت آرایش شما با محصولات دوستدار زمین ، پوست و غیر حیوانات پر شده است. اگر می خواهید فقط از محصولات وگان تخصص بگیرید و استفاده کنید ، می توانید از آن به عنوان یک ابزار جذاب بازاریابی استفاده کنید.

همچنین “شناخته شدن” برای یک طاقچه منحصر به فرد نیز راهی عالی برای کسب و کار است. شما می توانید در زمینه های زیبایی ، ظاهر ضد پیری ، عکسبرداری از سر برای بازیگران (گرچه بسیاری از بازیگران ترجیح می دهند آرایش خود را انجام دهند) یا آرایش باند و کاتالوگ برای مدل ها تخصص داشته باشید.

خواه برای کسب درآمد برای کار در یک شرکت متقاضی شوید یا به صورت مستقل بروید ، به یاد داشته باشید: هیچ تضمینی وجود ندارد که بلافاصله پول کافی برای زندگی در بیاورید. با صرف پول کافی پس انداز کنید و حداقل شش تا دوازده ماه در لباس سیاه خود نگه دارید. و پیش از موعد تصمیم بگیرید که چه مدت مایل هستید بدون مشتری بمانید. خدمات خود را با یک برنامه سازمان یافته به بازار عرضه کنید و پیگیر باشید.

ورود به حرفه هنرمندان گریم می تواند یک تغییر عالی در زندگی باشد – از نظر مالی و عاطفی. این کار را با دقت انجام دهید ، با هوش انجام دهید ، با یک برنامه انجام دهید – و شما می توانید رویای خود را زندگی کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا