چگونه سرعت اینترنت خود را به سرعت آزمایش و بهبود دهیم

[ad_1]

جاسوسی

اتصال به اینترنت در زندگی ما ضروری شده است. بیشتر ما در خانه کار می کنیم ، در حالی که تعداد کمی از ما در خانه کار می کنیم. بنابراین ، داشتن یک اتصال اینترنتی مطمئن و سریع بسیار مهم است. بسیاری از ما از کندی سرعت اینترنت شکایت داریم و می خواهیم با افزایش حافظه یا به روزرسانی پردازنده سیستم یا در نهایت خرید یک رایانه جدید ، آن را افزایش دهیم. اگر RAM نسبت به تعداد برنامه هایی که استفاده می کنید کمتر باشد ، می توانید RAM را افزایش دهید. این امر نه تنها باعث کند شدن رایانه می شود ، بلکه سرعت اینترنت را نیز کاهش می دهد. در هر زمان که احساس کردید ضروری است ، می توانید RAM بیشتری اضافه کنید. اگر سیستم 0.5 گیگابایتی دارید ، می توانید آن را تا 2 گیگابایت تنظیم کنید و این قطعاً سیستم را سریعتر و اینترنت را نیز تسریع می کند.

اما اگر سیستمی با پیکربندی بالا و حافظه رم بالا دارید ، ممکن است لازم باشد گزینه های دیگری را برای عملکرد سریعتر سیستم و همچنین اینترنت در نظر بگیرید. بررسی کنید که آیا چیزی در داخل سیستم وجود دارد که سرعت اینترنت را کاهش می دهد ، مانند وجود ویروس ، برنامه تبلیغاتی ، نرم افزارهای جاسوسی یا بدافزار که ممکن است در کاهش سرعت اینترنت نقش داشته باشد.

سیستم را با آخرین نسخه برنامه ضد ویروس بررسی کنید. اسکن را انجام دهید تا ببینید آیا سیستم به نرم افزارهای تبلیغاتی ، جاسوسی یا ویروس آلوده است. اگر نتایج آزمایش مثبت بود ، آن گروه خاص را قرنطینه کرده و مشکل را برطرف کنید. این باید به طور خودکار سرعت سیستم و همچنین سرعت اینترنت را افزایش دهد.

اگر سیستم به بدافزاری آلوده نشده باشد و سرعت اینترنت همچنان پایین باشد ، می توانید با حذف تمام پرونده ها و کوکی های اینترنت موقت (نه مواردی که تحت پوشش هستند ، بلکه پرونده های رایانه ای) و حذف همه آن برنامه ها و پرونده های بلااستفاده (نه به طور منظم توسط کاربر استفاده می شود اما همیشه کار می کند).

روزهای شماره گیری گذشته است ، زمانی که اتصال به اینترنت ساعتهای طولانی را با پهنای باند به طرز آزار دهنده ای طول می کشید ، اتصال اصلاً مشکلی ایجاد نمی کند. از سیستم خود درحالی که با سرعت موشک آنلاین هستید مراقبت کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا