4 نکته برای موفقیت در صفحه فرود

[ad_1]

رایان

صفحات فرود که به عنوان “صفحات فشار نام” یا “صفحات سرب” نیز شناخته می شوند ، اولین قدم در قیف بازاریابی است. صفحه فشرده سازی شما شامل یک عنوان خوب ، زیرنویس ، تعدادی از نقاط قوت می شود – و مهمتر از همه ، دلیل صفحه – یک فرم برای جمع آوری آدرس های ایمیل.

این فرم جمع آوری ایمیل معمولاً با استفاده از حساب پاسخگوی خودکار شما ایجاد می شود که با Aweber یا GetResponse خواهید داشت (موارد دیگری وجود دارد ، این موارد بسیار رایج است). من بارها شنیده ام که صفحات ابتدایی و زشت مجموعه های ایمیل شناخته شده است که بازدید کنندگان بیشتری را نسبت به صفحات فرود جذاب ، وارد آدرس ایمیل خود می کند. بنابراین هر دو را امتحان کنید!

پاسخ خودکار ، مانند Aweber یا GetResponse ، جایی است که لیست فیزیکی آدرس های ایمیل شما در آن قرار دارد و به شما امکان می دهد نامه های منظم را با خبرنامه و پیشنهادات بیشتر محصولات خود ارسال کنید. این پیشنهادات می تواند هم محصول خود شما باشد و هم محصولات وابسته تولید شده توسط دیگران. کالای وابسته شما کمیسیونی را به شما پیشنهاد می دهد که می تواند تا 50٪ ، تا 100٪ قیمت محصول برسد (زیرا تولید کننده کالا می داند که می تواند پیشنهادات بیشتری را به افرادی که محصول شما را با تلاش شما خریداری می کنند ، به بازار عرضه کند).

شما می توانید با هدایت بازدیدکنندگان وب سایت خود ، از طریق خرید آگهی های شخصی ، تبلیغات فیس بوک و غیره ، از طریق این صفحه ضبط لیست ، نامه پستی خود را ایجاد کنید. هنگامی که صفحه فرود خود را در محل خود قرار دهید ، تمرکز اصلی شما این است که بیشترین میزان بازدید را از بیشترین تعداد منابع ترافیکی ممکن تا صفحه فرود خود شروع کنید. من فقط یک بار این مورد را تنظیم کردم و سپس روی رانندگی در ترافیک کار می کنم.

با استفاده از این نکات صفحه فرود موفقیت آمیز خود را ایجاد کرده و بازدیدکنندگان خود را به مشترک تبدیل کنید! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استراتژی های بازاریابی الکترونیکی ، از Emarketers Club در اینجا بازدید کنید https://JosephsMarketing.com/emarketer

نکته موفقیت 1: ارائه یک آیتم رایگان در برابر آدرس ایمیل بازدید کننده. این می تواند یک گزارش رایگان یا لیستی از مواردی باشد (شما ده ایده برتر یا سه تیم برتر را تشکیل می دهید) همچنین می تواند یک برنامه رایانه ای رایگان یا یک افزونه وردپرس باشد که به آنها در انجام کاری کمک خواهد کرد. برخی از نظرسنجی ها نشان می دهد که مردم بیش از یک گزارش رایگان به یک برنامه رایانه ای یا پلاگین رایگان پاسخ خواهند داد. تفاوت زیاد نیست اما گرایش به برنامه رایگان وجود دارد.

نکته موفقیت 2: صفحه فرود شما باید به روشی کاملاً حرفه ای نوشته شود. هنگام ایجاد صفحه فرود ، متن رونویسی را طوری بنویسید که انگار نامه فروش می نویسید. زیرا نامه فروش است ، البته بسیار کوتاه. عنوانی برای جلب توجه و ایجاد مکث و توجه ، به دنبال یک یا دو جمله و چند نکته گلوله ، همه نشان دهنده مزایای دریافت آنچه به آنها می دهید. شما فروش سختی ندارید یا سعی نمی کنید که آنها محصولات شما را در صفحه کلیک خود بخرند. شما به سادگی بازدیدکنندگان خود را تشویق می کنید تا جزئیات ایمیل خود را ارائه دهند. هیچ چیز دیگر.

نکته موفقیت 3: به یاد داشته باشید که برای صفحه جذابیت اصلی خود یک هدف دارید – ایمیل های آنها را دریافت کنید. بنابراین به غیر از فرم ثبت نام ، نباید هیچ لینک دیگری در صفحه مقصد شما باشد.

نکته موفقیت 4: در داخل کپی صفحه فرود خود ، روی مزایای مورد رایگان که در عنوان دریافت می کنید و زیرنویس و امتیازات دریافت خواهید کرد تمرکز خواهید کرد. اگر می توانید ، به آنها اشاره کنید که اگر کالای رایگان شما را دریافت نمی کنند ، به کجا درد می کشند. تمرکز اصلی این است که آنها را ترغیب کنید تا پیشنهاد رایگان شما را بارگیری کنند. باز هم تأکید می کنم که او چیزی برای پرداخت کالای رایگان ندارد.

شما می خواهید با صفحات فرود آشنا شوید زیرا این ابزار شماره یک شما برای جذب لیست مشتریان بالقوه شما برای فروش است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا