[ad_1]
pssssst …………
بیا اینجا من چیزی برای گفتن به تو دارم.
هنوز کسی این را نمی داند اما در حال حاضر به دلیل کندی اقتصادی ما گروه کاملاً جدیدی از افراد به دنبال درآمد بیشتر هستند. آنها به دنبال کنترل بیشتر بر سرنوشت مالی خود هستند. آنها گزینه های بیشتری برای خانواده هایشان می خواهند.
اکنون مشخص شده است که مدل تجاری قدیمی برای 95٪ آمریکایی ها به خوبی کار نمی کند. لازم نیست که حرف مرا قبول کنید به عناوین اخیر نگاه کنید:
اقتصاد ایالات متحده 17000 شغل را به طور غیر منتظره نشان می دهد نیویورک تایمز 1/8/2
نیویورک تایمز 15/1/08: سیتی گروپ خسارت 9.83 میلیارد دلاری را گزارش کرده و کاهش کار را اعلام کرده است
کل مشاغل از دست رفته = 4200 کل کار فعلی = 21200
ماه بد بازار کار اورگونیایی 4/10/08
کل مشاغل از دست رفته = 159000 کل در حال اجرا = 180200
نه ماه گذشته:
کل مشاغل از دست رفته = 760000 کل کار فعلی = 940000
Oregonian 11/10/08 پس انداز کالج 100 میلیون دلار آمریکا را می گیرد.
کل مشاغل از دست رفته = ناشناخته (x) کل اجرا = 940000 + (x)
Hewlett Packard Lays Off 300 The Oregonian 8/20/08
کل مشاغل از دست رفته = 940300 + (x) کل کل فعلی = 940300 + (x)
منبع ویدئوپلاس 2007 کرایسلر 13000 شغل را از بین می برد.
کل = 953300
آیا می توانید تصویر را دریافت کنید؟ من یک جستجوی جامع انجام ندادم! خسته از همه مطبوعات بد !!! ها ……..
من همیشه فکر می کردم که صنعت بازاریابی شبکه ای در نهایت بر دنیای تجارت تسلط خواهد یافت. اما اکنون کارشناسان در حال ظهور و تأیید واقعیت رویای آمریکایی هستند. آنها می گویند که این زنده و سالم است و با صنعت مشاغل خانگی رونق می گیرد.
این چیزی است که برخی از متخصصان می گویند:
رئیس و مدیرعامل اتاق بازرگانی آمریکا توماس دونوهو
میلیون ها آمریکایی به دنبال فرصت های شغلی مناسب برای تأمین آینده مالی خود و رئیس بودن خود هستند …..
جان دیلم میلیونر و کارشناس بازاریابی شبکه ای
به دلیل اقتصاد ما در موقعیت ایده آل برای انفجار صنعت در چند سال آینده هستیم …
اکنون زمان فعال شدن است. من از نوشتن این مقاله بسیار هیجان زده هستم. هزاران نفر بیکار هستند و یا به دنبال آنچه ما دارند می گردند!
چگونه فعالیت خود را افزایش دهیم؟
یک راه استفاده از ابزارهای سازمانی خودتان است. بیشتر شرکت های درگیر بازاریابی شبکه ای ابزارهای بازاریابی را ارائه می دهند.
در اینجا چند نمونه از ابزارهای بازاریابی آورده شده است:
1. مروری بر تماس های ضبط شده / فرصت.
کسی را شنیده اید که فقط از این ابزار استفاده کرده و در مدت 6 ماه بیش از 100000 دلار درآمد داشته است!
2. سایت های تکراری.
به نظر می رسد این ابزاری است که همه بدون شکست ارائه می دهند. بسیار عالی است زیرا می توانید از وقت خود استفاده کنید. وب سایت شما می تواند هر بار در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته ارائه های عالی ارائه دهد.
3. مجله دیگری که به ابزارهای بازاریابی اضافه می شود مجله ای است که فرصت های تجاری و برخی از داستان های موفقیت شما را به نمایش می گذارد. من تعداد این مجلات را دیده ام و بسیاری از شرکت ها ادعا می کنند که می توانند از هر 10 مجله 1 تا 2 نفر را جذب کنند!
4- دی وی دی هایی که نمایش های کاملی ارائه می دهند اکنون با قیمت های مقرون به صرفه تولید می شوند. حتی برخی از آنها از فناوری جدید دو دیسک برخوردار هستند که شامل ارائه های ویدیویی و صوتی است.
بازگشت به این سوال چگونه فعالیت خود را افزایش دهیم؟ به سادگی می توانید افراد بیشتری را وادار کنید تا به یک یا چند مورد از این ابزارها نگاهی بیندازند. شخصی که می تواند ابزار بیشتری در بازار داشته باشد یا افراد بیشتری را با عرضه ارتباط برقرار کند بیشترین درآمد را خواهد داشت.
یکی دیگر از نشانه های مربوط به موارد فوق این واقعیت است که کسی که بیشترین میزان NO را دریافت کند بیشترین درآمد را کسب خواهد کرد!
آیا می توانید ذهن خود را حول این دو فکر آخر قرار دهید؟
به زبان ساده ابزارها اهرمی هستند. به شما امکان می دهد ضمن صرفه جویی در وقت افراد بیشتری را با فرصت های شغلی خود آشنا کنید. می توانید ظرف مدت دو دقیقه به شخصی ابزاری بدهید. یا می توانید از آنها دعوت کنید تا به وب سایت شما نگاهی بیندازند.
هدف ما افشای هرچه بیشتر افراد است. با این حال ما باید نوردهی را بسیار ساده انجام دهیم تا هر استخدام کننده ای بتواند به این کار بپیوندد و بلافاصله از ابزار استفاده کند.
من حتی شروع به ایجاد ابزارهای عمومی بازاریابی خودم کردم. من به سادگی یک چاپگر تخفیف پیدا می کنم و از الگوی خود استفاده می کنم یا نسخه شخصی خودم را حمل می کنم. نسخه تبلیغاتی که من استفاده می کنم فقط یک دسته از ابزارهای مشابه بازاریابی است که در گذشته دیده ام.
همچنین ممکن است به یاد داشته باشید که نمی توانید حرف درست را به شخص اشتباه بگویید. شما نمی توانید چیز اشتباه را به شخص درست بگویید.
به عبارت دیگر مهم نیست. شما به آنها دعوت می کنید و اجازه می دهید خودشان تصمیم بگیرند.
ما شرایط اقتصادی را در موقعیت ایده آل قرار داده ایم تا همزمان به دیگران کمک کنیم و سود خوبی داشته باشیم.
[ad_2]