جلد ماهی قرمز: چالش محتوای 8 ثانیه ای

[ad_1]

9 ثانیه

این متوسط ​​طول توجه ماهی قرمز است.

دوره توجه مصرف کننده در دوران مدرن اکنون حتی کمتر شده است.

همانطور که مشخص شد ، یک مطالعه جدید Microsoft Corp 2015 نشان داد که میزان توجه کاهش یافته ما در حال حاضر در کمترین زمان 8 ثانیه است. این یک ثانیه کمتر از میانگین طلایی است. درست! مدت زمان توجه ماهی قرمز 9 ثانیه است – 1 ثانیه بیشتر از من و شما.

از نظر تئوری ، این بدان معناست که ما در حال حاضر شانس بیشتری برای تعامل با ماهی قرمز نسبت به بازدیدکنندگان انسانی داریم.

از بین تمام فیلم های مربوط به گونه های جانوری که سعی در پیشی گرفتن از بشریت دارند ، هیچ کس ماهی قرمز محسوب نمی شود. ماهی قرمز قصد دارد جهان را تصاحب کند و با توجه فوق العاده خود ما را مورد توجه قرار می دهد.

در نتیجه ، کسب و کار شما 8 ثانیه زمان برای جذب مشتری دارد.

این 8 ثانیه تمرکز کامل و قدرت پردازش قبل از اینکه مغز آنها به کار بعدی بپردازد. مخاطبان شما تا زمانی که در صنعت غذای ماهی نیستید ، از یک ماهی قرمز کوچک زیبا تشکیل نشده است.

امروزه ، علاقه به یک کالای نادر برای شرکت ها ، به ویژه در میان هزاره ها تبدیل شده است. وقتی مردم چنین کوتاه توجه می کنند ، جلب توجه آنها یک چالش است. ماهی های زیادی در دریا وجود دارند ، مانند جریان مداوم تبلیغات و مکالمه هایی که به صورت شکلک صورت می گیرد. شستن پیام شما در دریا بسیار آسان است.

این هست “تأثیر ماهی قرمز“این بر کلیه تصمیمات تجاری که امروز گرفته شده و تصمیماتی که هنوز اتخاذ نشده اند تأثیر می گذارد. بنابراین ، چگونه مصرف کننده را جذب می کنید؟ خیال آسوده ، بازاریابی کلیدهای توجه” ماهی قرمز “در آنجا نسبتاً آسان است!

Time to Go Fishing!: در اینجا سه ​​نکته برای فریب و فریب جمعیت درگیر آورده شده است:

  1. یک داستان بگویید هیچ چیز بیش از دیدن چیزهای غیرعادی توجه بیننده را جلب نمی کند. قلاب داستان خود را بی نظیر کنید و مردم به آن اهمیت می دهند. تبلیغاتی ایجاد کنید که احساسات را برانگیزد.
  2. باهوش باش وقتی برای یک وب سایت یا آگهی تبلیغاتی مطلب می نویسید ، می خواهید به سرعت توجه مردم را به خود جلب کنید. شما می خواهید برای چند ثانیه اول کنجکاوی ایجاد کنید و آنها را مشغول نگه دارید. این جایی است که شما واقعاً اجازه می دهید این خلاقیت به منصه ظهور برسد و به چیزی برسد که مخاطبان شما را جذب کند و آنها را به سرعت به سمت دعوت به عمل سوق دهد. که ما را به …
  3. کوتاه – کوتاه جدی. هرچه بیننده نسبت به نام تجاری شما آگاهی کمتری داشته باشد ، مدت توجه وی کوتاهتر است. آیا محصول یا خدمات شما به آنها کمک می کند؟ با آن صحبت کنید اگر نتوانید سریع به این س questionال ساده پاسخ دهید … آنها دیگر از بین رفته اند. (نکته: GIF های متحرک می توانند توجه را جلب کنند ، بدون اینکه بیننده فکر کند که وقت گیر است.)

اشکالی ندارد اگر چند مشتری از قلاب شما جدا شده و دور شنا کنند. طبیعی است. آنچه را که می خواهید بگویید یا ارائه دهید مهم نیست. بازدیدکنندگان علاقه مند تا زمانی که تصمیم بگیرند در حوض شما بمانند ، سرگرم و سرگرم خواهند شد.

اکنون می توانید تمرکز خود را برای گذراندن این مقاله به خودتان تبریک بگویید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا