دنیای وب

بازبینی نقدی Cash Blaster – آیا یک سرمایه گذاری 7 دلار می تواند به یک تجارت خانگی تبدیل شود؟

مربی ، سخنران و مربی لینت آرتین از سابقه بیش از 20 سال تجربه در صنعت MLM ناشی می شود و با کمک چندین رهبر کلیدی ، ایده Residual Cash Blaster متولد شد.

هدف اعلام شده آنها این است که به مردم بیاموزند چگونه با استفاده از تقویت کننده پول نقد باقیمانده به عنوان راهی برای رسیدن به آنجا ، درآمد باقیمانده سودآور بدست آورند.

این ادعایی است که به صورت آنلاین در حال گسترش است و باعث ناراحتی مالی و عاطفی بسیاری از تجار اینترنتی می شود ، بنابراین مدارک اثبات یا عدم موفقیت این کار در طی چند ماه آینده با کمرنگ شدن گرد و غبار ارائه می شود.

نسخه رسمی Residual Cash Blaster اکنون پس از گذراندن مراحل دندان درآوردن Beta به پایان رسیده است و در مسیر برنامه ای که اکنون در حال انجام است ، تغییر و تحول یافته است.

از نظر تئوری ، محصول ارائه شده در اینجا دقیقاً همان چیزی است که هر بازاریاب آنلاین به آن احتیاج دارد ، که آموزش در زمینه بازاریابی و همچنین ارائه ابزارهای لازم از طریق پاسخگوی خودکار ، گرفتن صفحات ، چت ویدیویی / صوتی ، ابزار ساختن سرب ، تجارت ، مدیریت هزینه و غیره است. دانشگاه RCB. محصول با پیشرفت در چهار مرحله تغذیه می شود و هر مرحله با گذراندن مراحل صلاحیت برای هر مرحله ، آموزش بیشتر و همچنین درآمد بیشتری دارد.

این برنامه برای بازاریابان آنلاین و تازه کار طراحی شده است و با افزایش پیچیدگی آموزش طی مراحل مختلف صلاحیت ، از اضافه بار اطلاعاتی که بیشتر مبتدیان صنعت با آن روبرو هستند جلوگیری می کند. ماهیت این برنامه به این معنی است که آنها کیفیت یا میزان آموزش ارائه شده را به طور کامل فاش نمی کنند ، بنابراین باید یک عنصر اطمینان داشته باشید که آنچه ارائه می شود از کیفیت و مفید بودن کافی برخوردار خواهد بود. من فکر می کنم اگر مردم از این برنامه درآمد کسب کنند ، این ممکن است به یک مشکل ثانویه تبدیل شود ، اما ما باید منتظر بمانیم و ببینیم چه چیزی از طریق کیفیت ابزارها و آموزش ارائه می شود.

با رفتن به جنبه مالی برنامه ، آنچه فاش می شود یک بستر منحصر به فرد است زیرا در برنامه جبران خسارت دو آرایه وجود دارد.

اولین ماتریس چرخش 2 2 2 است که نیاز به ورودی 7.00 دلار دارد و در واقع یک ماتریس خوراک برای ماتریس 2 x 4 باقی مانده است.

از طریق ماتریس چرخش 2 × 2 فیدر بازگشت مستمر به ماتریس باقیمانده وجود دارد. هنگامی که ماتریس 2×2 پر شد و دیگران 7 دلار برای پیوستن به آن پرداخت می كنند ، سود تئوریكی 27 دلار وجود دارد ، گرچه هیچ كس در واقع آن م $لفه 27 دلاری را كه 20 دلار به ماتریس 2 4 4 باقیمانده و 7 دلار باقیمانده به ماتریس دوچرخه برمی گردد ، پرداخت نمی كند. جدید 2 2 2

جذابیت اصلی این سیستم سرمایه گذاری یکباره 7 دلاری است که ورود کم به آموزش و پرورش و سود بالقوه سودآور است. این برنامه یک م indirectلفه غیرمستقیم دارد ، اما واقعیت این است که اگر کسی بخواهد درآمد زیادی کسب کند ، باید دائماً افراد جدیدی را وارد سیستم کند.

اساس کل آنچه توسعه دهنده ایجاد کرده است ، مفهوم تأمین مالی کسب و کار با سود و نه از جیب است. یک مرحله ارتقا mandatory اجباری برای مرحله بعدی وجود دارد ، و در صورت عدم انجام این کار ، شخص شما مسئولیت شما را بر عهده خواهد گرفت ، اطمینان حاصل شود که سیستم به دلیل خود ارادی خسته نمی شود.

در حالی که آرایه دوچرخه سواری 2 × 2 جریان دائمی ورود افراد جدید به سیستم را دارد ، ماتریس 2 × 4 در مجموع 30 نفر است و در چهار مرحله ثابت می ماند که این مزیت عدم نیاز به جذب افراد جدید در ماتریس باقی مانده است.

در نتیجه ، ایده یک ماتریس چرخش فیدر منجر به یک ماتریس باقیمانده بزرگتر ، هرگز از نظر من دیده نشده است ، به نظر می رسد مفهومی است که باید کار کند. نکته مثبت در مورد Residual Cash Blaster این است که یکبار سرمایه گذاری کم 7.00 دلار ، آن را به یک فرصت بسیار کم خطر تبدیل می کند. من این را به عنوان راه حلی برای آزادی مالی نخواهم دید ، و احساس می کنم این باید مکمل سایر استراتژیهای قابل اثبات و قابل قبول باشد ، جنبه آموزشی ارزش پیگیری دارد و 7 دلار آموزش ارزش بسیار خوبی در بازاریابی اینترنتی به شما می دهد.

اطلاعات زیادی در لینک زیر موجود است ، و اگر تصمیم به پیوستن دارید ، من اکیداً توصیه می کنم که به آنجا بروید تا بتوانید آگاهانه از این طریق تصمیم بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا