چرا هرزنامه از بین نمی رود

[ad_1]

Google | فناوری

هرزنامه ها. همه از آن متنفرند. گاهی اوقات بدون واکنش به سادگی آن را حذف می کنیم در حالی که بار دیگر نمی توانیم با دریافت آن اذیت شویم. برخی از محتوای پیام هرزنامه کاملاً مبتذل است. حتی ممکن است توهین آمیز باشد. در هر صورت مطلوب نیستند.

هرزنامه چیست؟

هرزنامه به ساده ترین اصطلاح به عنوان نامه ناخواسته تعریف می شود. دیگران ممکن است آن را به عنوان اسپم بدانند. به عبارت دیگر ، این ایمیلی است که از یک مقصد ناشناخته دریافت کرده اید.

چرا افراد و / یا شرکت ها هرزنامه می کنند؟

چرا؟ این یک سوال عالی است. ابتدا بیایید محتوای اکثر نامه های ناخواسته را که شما یا هر شخص دیگری روزانه دریافت می کنید ، تجزیه و تحلیل کنیم. بیش از 90٪ از هرزنامه می تواند ناشی از کسی باشد که می خواهد کالایی را به شما بفروشد یا در یک سرویس مشترک شود. بنابراین ، جالب است که آنها در حال تلاش برای فروش چیزی ملموس یا غیر آن هستند. چرا آن ها این کار را انجام دادند؟ چون کار می کند همین نظریه را می توان در جزوه ها نیز به کار برد. صدها میلیون پست ناخواسته به صندوق های پستی یا افراد در سراسر آمریکای شمالی می رسد. میزان سود کاربران از 01٪ تا 5٪ است. با این حال ، برای برخی از شرکت ها ، بهره کم که به فروش تبدیل می شود ، هنوز ارزش وقت و هزینه شما را دارد. این هیچ تفاوتی با هرزنامه ندارد.

اگر فردی بیش از 100000 نفر در روز هرزنامه ارسال کند ، 1 درصد سود دریافت می کند که منجر به تبدیل (فروش) می شود ، در اصل درآمد کسب می کند. به همین دلیل آنها این کار را می کنند. متأسفانه به همین دلیل هرگز از بین نخواهد رفت.

قانون انطباق CAN-SPAM

کمیسیون تجارت فدرال یا FTC آنچه را که به عنوان CAN-SPAM شناخته می شود تنظیم می کند. این مجموعه قوانینی را تعریف می کند که هرزنامه را تشکیل می دهند و به مقامات قانونی مناسب جهت رسیدگی به هرگونه پرونده اطلاع می دهد. اطلاعات بیشتر را می توان در اینجا یافت: http://www.ftc.gov/spam/.

نحوه انصراف از دریافت هرزنامه

به طور کلی ، اگر ایمیل ناخواسته دریافت می کنید ، باید حاوی راهی برای لغو اشتراک باشد. به طور خاص ، روشی برای ارسال ایمیل خود به گونه ای که ایمیل دیگری از آن سازمان دریافت نکنید. ارسال به این پیوندهای لغو اشتراک مانع از دریافت ایمیل دیگر از آن شرکت خاص می شود. هنرمندان ناخواسته با ارائه روش غلط برای انجام این مشکل بر این مشکل فائق آمده اند. ایمیل لغو اشتراک شما برای ارسال جعلی است یا حتی قانونی به نظر می رسد. در این موارد ، بهتر است شکایت خود را مستقیماً با FTC مطرح کنید. در این موارد و درصورتی که پیوندی برای لغو اشتراک وجود ندارد ، می توانید شکایت خود را مستقیماً به شرکت میزبان که هرزنامه برای آن دریافت شده است ، ارائه دهید. با مشاهده اطلاعات عنوان هدر ایمیل ، می توانید شرکت میزبان خود را پیدا کنید. این آدرس IP خواهد داشت. این IP با یک شرکت مرتبط خواهد شد. انجام جستجوی Whois شماره تلفن ها و ایمیل های شرکت میزبان مسئول ارسال هرزنامه را نشان می دهد. همچنین می توانید پیام ها را به محض دریافت حذف کنید. بسته به اینکه از کدام سرویس ایمیل استفاده می کنید ، می توانید ایمیل هایی را که از یک آدرس ایمیل خاص می آیند به طور خودکار حذف کنید. برخی از ارائه دهندگان ایمیل یا سرویس گیرندگان ایمیل نیز پیام هایی را که حاوی کلمات خاصی در متن ایمیل هستند فیلتر می کنند (و به طور خودکار حذف می شوند).

دیگر خیلی دیر شد! من پیام های ناخواسته را به مرگ می رسانم!

اگر به طور منظم هرزنامه دریافت می کنید ، ممکن است زمان دریافت آدرس ایمیل جدید فرا رسیده باشد. با مخاطبین ایمیل مشروع خود تماس بگیرید و آدرس ایمیل جدید را به آنها اطلاع دهید. به هر دلیلی هرزنامه زیادی دریافت می کنید. ایمیل خود را به صورت عمومی در هیچ انجمن یا وبلاگی ارسال نکنید و آدرس ایمیل “ناخواسته” دوم را برای سایت هایی که نیاز به تأیید ایمیل برای ثبت نام دارند ایجاد کنید.

به نبرد علیه هرزنامه بپیوندید

از زمان وجود هرزنامه ، شرکت هایی ظهور کرده اند که سعی در مقابله با آن داشته اند. پیوستن به این شرکت ها و ارائه جزئیات هرزنامه دریافتی به مبارزه با اسپمر کمک کرده و منجر به لیست سیاه سرورها می شود. به سادگی “Fight Spam” Google و تعداد زیادی شرکت و داستان مختلف در نتایج ظاهر می شوند.

برخورد با هرزنامه دردسر ساز است. با پیشرفت روزافزون فناوری به صورت آنلاین ، اسپمرها فقط در حال یافتن راه های جدید برای ارسال پیام های ناخواسته به شما هستند. از بین نخواهد رفت هنگام اشتراک آدرس ایمیل خود مجبورید از عقل سلیم استفاده کنید وگرنه این ممکن است یک برنامه روزانه باشد که چیزی کمتر از یک کار دست و پاگیر حذف نیست.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا