ارسال نرم افزار – آن را به یک ابزار قدرتمند بازاریابی تبدیل کنید!

[ad_1]

تبلیغ محصولات نرم افزاری همیشه با گزینه های بسیار زیادی تکامل می یابد و کارهای حدس زدن که بیشتر وقت و تلاش شما را می گیرد ، با این وجود یک وظیفه وجود دارد که اولین قدم در بازاریابی نرم افزار نامیده می شود: “ارسال نرم افزار”.

اگر از آن هوشمندانه استفاده می شود ، می توانید آن را به یکی از قدرتمندترین و م mostثرترین ابزارهای بازاریابی و تبلیغ نرم افزار تبدیل کنید. این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از محصولات خود بیشترین بهره را ببرید و تقریباً هیچ تلاشی از طرف شما انجام نمی شود ، فقط اجازه دهید محصولاتتان برای شما مناسب باشند.

ارسال محصولات نرم افزاری از طریق اینترنت به این معنی است که شما باید سایت ها و دایرکتوری های مربوطه (و ترجیحاً رایگان …) را بارگیری کنید که نرم افزار رایگان یا اشتراکی شما را بپذیرند و به شما امکان می دهند فرم توصیف محصول ، شرکت خود را پر کنید و البته شما را قادر می سازد پرونده نصب محصول خود را بارگذاری کنید.

مزایای ارسال محصولات شما به بیشترین تعداد سایت و دایرکتوری برای بارگیری مهم و ارزشمند است:

target = “_ new” (1) شما به راحتی در معرض قرار گرفتن محصولات خود در برابر بسیاری از کاربران بالقوه جدید هستید که به طور مداوم در این سایتهای بارگیری به دنبال راه حل هایی مانند محصولات شما می گردند.

(2) بسیاری از کاربران جدیدی که اکنون در معرض URL های سایت شما قرار دارند ، به احتمال زیاد به سایت شما مراجعه می کنند ، به دنبال اطلاعات بیشتر ، بارگیری یا خرید محصولات شما هستند.

(3) همانطور که اکنون URL های جدید در اینترنت “سایت شما” را نشان می دهد ، شما لینک های ورودی با کیفیت رایگان کسب می کنید ، که به عبارت دیگر بدان معنی است که موتورهای جستجو سایت شما را برای رتبه بندی بالاتر صفحه موتور جستجو می کنند.

(4) خوب ، شما این فرصت را دارید که مشتری های جدیدی کسب کنید قبل از اینکه رقبا انجام دهند

در کل ، قرار گرفتن در معرض بیشتر بارگیری بیشتر ، بازدید کننده بیشتر و در نهایت فروش بیشتری به همراه دارد!

همه چیز بسیار قانع کننده و آسان به نظر می رسد ، با این حال ، خیلی سریع متوجه می شوید که ده ها و صدها سایت دانلود و دایرکتوری وجود دارد و لیست شدن در لیست همه آنها فقط با یکی از محصولات شما ممکن است هفته ها طول بکشد ، البته لازم به ذکر نیست که چقدر خسته کننده است ، مکانیکی و وقت گیر است که تکمیل فرم و ارسال فرم ممکن است باشد.

احتمالاً تاکنون از خود س askedال کرده اید که آیا نوعی میانبر وجود دارد ، راهی برای ارسال خودکار محصولات خود به صدها سایت بارگیری در حالی که در وقت و تلاش خود صرفه جویی می کنید – خوشبختانه پاسخ بله است. تعداد زیادی وجود ندارد ، اما برخی از راه حل های ارائه نرم افزار خودکار ارسال نرم افزار وجود دارد که می تواند به طور کارآمد کل فرآیند را خودکار کند ، به شما این امکان را می دهد تا هر تعداد محصول را که می خواهید به طور صحیح به صدها سایت رایگان دانلود رایگان در سراسر جهان ارسال کنید.

می توانید درباره ارسال نرم افزار بیشتر بدانید [http://www.software-submission-guide.com]، جدیدترین نکات و ترفندها را دریافت کنید و محصولات ارسال خودکار نرم افزار را در زیر ارزیابی کنید: [http://www.software-submission-guide.com]

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا