استفاده از مکانها در Google AdWords برای هدف قرار دادن سایتها و عناوین خاص

[ad_1]

Google | گوگل

یکی از راه های آسان برای کنترل تبلیغات محتوا در Google AdWords استفاده از هدف گذاری قرارگیری است. این به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد که متن ، تصویر و تبلیغات ویدیویی آنها را در کدام وب سایت ها نشان دهند و ظاهر آنها را در سایت های دیگر و حتی در بخشهای خاصی از یک وب سایت یا موضوعات خاص محدود کنند. هدف قرار دادن یکی از قدرتمندترین ابزارهای موجود برای تنظیم صحیح یک کمپین PPC است.

هدف گذاری خودکار براساس پیشنهاداتی که هنگام راه اندازی گروه های تبلیغاتی داده شده است ، به Google قدرت انتخاب در محل نمایش تبلیغات را می دهد. کلمات کلیدی یا موضوعاتی را می توان تعریف کرد که به Google بگوید تبلیغ را در سایتهای مرتبط قرار دهد اما خود سیستم انتخاب می کند که تبلیغات در واقع به کدام سایت ها ارائه شود.

با قرارگیری های مدیریت شده ، بازاریاب محل انتخاب نمایش تبلیغات را انتخاب می کنند. AdWords ابزاری برای قرار دادن تبلیغ دارد که به کاربران امکان می دهد وب سایت هایی را که تبلیغات گوگل را می گیرند جستجو کنند. تبلیغ کنندگان فقط باید کلمات کلیدی را جستجو کنند و لیستی از وب سایت ها به آنها داده می شود و سپس می توانند آنها را اضافه کنند و تبلیغات خود را شروع کنند.

مکانهای مدیریت شده همچنین به بازاریابان امکان می دهد انواع سایتهایی را که در آن تبلیغ می کنند فیلتر کنند. آنها می توانند با توجه به اینکه سایتی تبلیغات تصویری ، ویدئویی یا متنی را مجاز می کند و اندازه های قابل قبول فیلتر کنند. همچنین می توان سایتها را از طریق مشخصات جمعیتی بازدید کنندگان معمولی از وب سایت و براساس دسته بندی موضوعات فیلتر کرد. حتی مهمتر از این ، تبلیغ کنندگان می توانند مبالغ پیشنهادی خود را براساس مکانگذاری تغییر دهند.

با کمپین های پیشرفته شبکه نمایش ، بازاریابان از کلمات کلیدی برای اصلاح مکان های خود استفاده می کنند. آنها می توانند انتخاب کنند که آیا در کل شبکه نمایش گوگل تبلیغ کنند یا فقط سایتها یا دسته های خاصی را انتخاب کنند که باعث خاص بودن مکان آنها می شود.

لازم به ذکر است که هدف قرار دادن مکان ها بر اساس موضوع باید مختص کمپین هایی باشد که بودجه بالاتری دارند و تلاش می کنند پیام گسترده ای را بدست آورند. این نوع تبلیغات بسته به موضوعات مورد نظر ، بازدید زیادی به دنبال خواهد داشت ، اما کنترل تبلیغاتی زیادی به کاربران نمی دهد ، که ممکن است در خط مشی برخی از مشاغل کوچکتر تأثیر بگذارد.

بهترین استفاده برای کمپین های پیشرفته ، جلب بازدید از بزرگترین و محبوب ترین سایت ها است. کمپین های پیشرفته همچنین برای مشاغل جدیدی که تازه در تبلیغات شبکه نمایشگر شروع به کار می کنند نیز مفید است ، زیرا کنترل بیشتری به بازاریابان می دهد تا گوگل. سرانجام ، عاقلانه است که به خاطر داشته باشید بودجه های کوچکتر نیاز به هدف گذاری عالی دارند تا کلیک یا برداشت را هدر ندهید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا