[ad_1]
اکثر بازاریاب های آنلاین از یک ماشین پاسخگویی خودکار به عنوان بخشی از زره پوش خود استفاده می کنند و به راحتی می توان فهمید که چرا این دستیار هوشمند خودکار شما را به صورت شبانه روزی با چشم اندازها و مشتریان خود در تماس می گذارد.
پاسخ خودکار همانطور که از نام آن پیداست توالی خودکار ایمیل هایی را ارائه می دهد که با ثبت نام شخصی در لیست ایمیل یا آدرس ایمیل خود را به نوعی ارسال می کنند.
دستگاه های پاسخگویی خودکار از چند جهت مفید هستند اما در اینجا موارد اصلی ذکر شده است: –
1) مطمئن شوید که یک فرم ثبت نام در صفحه فرود خود و یک پیشنهاد با کیفیت بالا برای تشویق مشتریان بالقوه برای ارسال آدرس ایمیل خود دارید. پاسخ دهنده خودكار آدرس خود را به لیست اضافه كرده و یك سری ایمیل با دقت آماده شده را برای مشتری احتمالی ارسال می كند.
2) جلسات ایمیل را می توان در دستگاه پاسخگویی برنامه ریزی کرد تا در فواصل منظمی که از قبل تعیین کرده اید ارسال شود.
3) مشتریانی که نیاز به پشتیبانی فنی دارند می توانند به طور خودکار ایمیل ارسال کنند تا به آنها اطلاع دهند که سفارش خود را دریافت کرده اید و آنها در اسرع وقت پاسخ خواهند داد.
4) می توان پخش های یک باره را به لیست شما ارسال کرد تا مثلاً در مورد محصولات جدید یا کالاهای فروش به آنها اطلاع دهد.
با این وجود از بین همه موارد استفاده از پست صوتی مهمترین مورد توانایی برقراری ارتباط با مشتریان و مشتریان بالقوه شماست.
خدمات پاسخگویی خودکار رایگان در دسترس است اما در تجارت همانند زندگی آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. به یاد داشته باشید سرویس رایگان ممکن است نتواند با افزایش تعداد افراد موجود در لیست شما از عهده آن برآید یا در واقع بتواند کارهای مورد نظر شما را انجام دهد.
حتی کسانی که داوطلبانه ثبت نام می کنند بلافاصله از شما خرید می کنند. اینجاست که دستگاه پاسخگوی تلفنی و موضوع الکترونیکی کاملاً مطبوعاتی وارد می شود.
بسیاری از بازاریاب های اینترنتی در استفاده از قدرت یک دستگاه پاسخگو کوتاهی می کنند. تنها دنباله هایی که آنها ارسال می کنند ezine و شاید برخی از پخش های یکباره است.
با افزودن نامه های پیگیری بیشتر به دنباله خود می توانید با مشتریان بالقوه در ارتباط باشید و شانس دریافت هر فروش مهم را افزایش دهید.
با گذشت زمان این امکان وجود دارد که 52 پیگیری هر هفته یکبار به مجموعه های خود اضافه کنید. اینها معمولاً حاوی اطلاعات بیشتری درباره کالایی است که شما ارائه می دهید یا حتی توصیه هایی برای محصولات یا خدمات وابسته که ممکن است مشتری بالقوه مورد علاقه آنها باشد.
به همین ترتیب ارسال ایمیل های پیگیری برای کسانی که از شما خرید کرده اند امکان پذیر و حتی مطلوب است. به شرطی که آنها از محصول راضی باشند و کل تجربه خرید خوب باشد این مشتریان ممکن است دوباره نمونه ای را برای شما خریداری کنند.
یک زنجیره پاسخگوی خودکار می تواند راه اندازی شود تا با ارسال ایمیل های تشکر و به دنبال آن راهنمایی و مشاوره برای اطمینان بیشتر مشتری از محصول این فرصت را به حداکثر برسانید.
ضروری است که استفاده خودکار در تجارت آنلاین خود را بهینه کنید زیرا نه تنها اطمینان حاصل می کنید که ارتباط خوبی با لیست خود برقرار می کنید بلکه شما را برای انجام کارهای مفیدتر و دیگر نیز آزاد می کند.
[ad_2]