Health First Technologies GOHFT بررسی مشاغل

[ad_1]

Google | آموزش

مقر اصلی Health First Technologies (GOHFT) در شهر کارسون ، نوادا است و طیف متنوعی از محصولات غذایی را از طریق یک کانال بازاریابی چند سطح ارائه می دهد. به عنوان یک شرکت جدید برای ورود به بازار ، یک دوز سالم از دقت لازم وجود خواهد داشت. اولین کار سفارش ، فهمیدن طرح جبران HFT بود که مزایای سنتی است.

هنگام مرور اطلاعاتی که به صورت آنلاین توسط Google ارائه شده است ، من مرتباً یک موضوع تکراری را می دیدم. طرح جبران سلامت فناوری های اول شامل چندین جریان اضافی و “Powerline Power Pool” برای ثبت نام است. مطمئن نیستم دقیقاً این چیست یا چگونه به صاحبان مشاغل خانگی جدید کمک کرد فوراً سود خود را بدست آورند ، بنابراین نام طرح جبران MLM سبک قدیمی را تغییر دادم.

بیشتر و بیشتر صاحبان مشاغل خانگی درمی یابند که مدل تجاری MLM کسری از غرامت را ارائه می دهد که مدل جدید GPT ارائه می دهد. با وجود تمام کارهای لازم برای ساختن یک خط پایین عظیم ، همچنین به نظر می رسد که شما مجبور نیستید موجودی فیزیکی را همانطور که توسط Health First Technologies لازم است خریداری و ذخیره کنید. این جایی است که بازاریابی آنها بسیار هوشمند شده است.

از آنجا که برای شروع کار با HFT نیاز به تهیه موجودی کالا خواهید داشت ، آنها برنامه مالی برای محصولات خود ارائه می دهند. به نظر می رسد این قطعاً مخالف روند اکثر برنامه های جبران خسارت GPT برای شرکت جدید “فروش مستقیم درجه یک” باشد. دلیل اینکه صاحبان مشاغل خانگی بیشتر این مدل تجاری جدید را انتخاب می کنند (از جمله موارد دیگر) این است که شما نیازی به تهیه موجودی فیزیکی یا خرید محصولات از قبل ندارید.

با تمام آنچه گفته شد ، من به دنبال آموزش هایی می گشتم که مطمئناً با شرکتی در زمینه فروش محصولات پیچیده تغذیه ای و تجهیزات پزشکی ارائه خواهد شد. مشاغل سخت دشوار است اگر آموزش کافی برای محصول و بازاریابی به عنوان بخشی از بسته ارائه نشود. از آنچه می توانم در Google پیدا کنم (یا نه) ، HFT هیچ آموزشی برای مشاوران جدید خود ذکر نمی کند … بله!

واقعیت این است که ، تعداد بسیار کمی از شرکت ها هستند که تمام مزایایی را که فرد در تجارت از خانه نیاز دارد ، ارائه دهد. در راس این لیست ، آموزش بازاریابی اینترنتی (60٪ تجارت هم اکنون بصورت آنلاین انجام می شود) و یک طرح سودآور جبران خسارت GPT که به چندین سطح بازاریابی نیاز ندارد. به شما اطمینان می دهم ، اگر در انجام مراقبت های لازم متخصص باشید ، این شرکت ها را پیدا خواهید کرد. اما مراقب همه کلاهبرداران در طول مسیر باشید تا همه چیز را زیر آفتاب به شما بفروشند و چیزی به جیب خود برنگردانند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا