استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی 1

[ad_1]

فناوری

استراتژی های تسلط بازاریابی

در این دسته از استراتژی ها ، جهان و بازار را از نظر سهم بازار مشاهده می کنید. شما سهم خود را در بازار می دانید ، خود را به عنوان یک رهبر ، رقیب ، شرکت وابسته و غیره معرفی کنید. سپس استراتژی بازاریابی خود را بر این اساس برنامه ریزی کنید.

رهبرشما تسلط بر بازار دارید ، باید تأیید کنید که تجارت برتر در بازار خود هستید زیرا بهترین هستید.

چلنجرشما بزرگترین چیز بعدی هستید ، باید به این نکته اشاره کنید که رهبر صنعت برای مراقبت از مشتریان بیش از حد بزرگ می شود و شما نحوه صنعت را تغییر خواهید داد. شما باید تصویری از مهمترین مورد بعدی برای حضور در بازار به شما نشان دهد.

دنبال کردنشما باید موقعیت خود را تحکیم کنید و در هنگام اتحاد در بازار مستقیماً رهبران را به چالش نکشید. شما منتظر شانس خود هستید تا یک چالش یا یک رهبر باشید.

تخصصیشما بر روی طاقچه خود تمرکز می کنید و مراقب هستید که خارج نشوید مگر اینکه از چشم انداز خود اطمینان داشته باشید.

استراتژی های نوآوری

در اینجا همه چیز به این معناست که چه کسی در صف مقدم است ، چه کسی محصولات و فن آوری های جدیدی را قبل از دیگران ایجاد می کند. شما یک پیرو اصلی ، نزدیک یا پیرو عقب مانده هستید.

پیشگامشما بر مالک بودن جدیدترین و محبوب ترین محصول تمرکز می کنید. شما به مشتریان خود قول می دهید که فناوری جدید را قبل از دیگران به دست آورند.

از نزدیک دنبال کنیدشما منتظر هستید تا دیگران در جهتی متفاوت پیشگام باشند و وقتی آنها به چیزی روی می آورند ، شما به سرعت آن را تصویب می کنید ، بهبود می بخشید و آن را از آن خود می کنید.

پیرو دیرهنگامپاسخ: شما فقط پایدارترین فن آوری را به کار می گیرید ، به مشتریان خود اطمینان می دهید که محصولات شما پایدار ، آزمایش شده و بدون اشکال یا فراخوان آخرین لحظه خواهند بود.

استراتژی های رشد

هنگام کار با استراتژی های رشد ، تمرکز شما باید بر روی چگونگی رشد کسب و کار شما باشد. شما استفاده می کنید:

ادغام افقیشما در تلاش هستید با خرید یا راه اندازی مشاغل جدیدی در همان زمینه اصلی کسب و کار خود گسترش پیدا کنید ، از این طریق می توانید سهم بیشتری از بازار را کنترل کرده و رقابت را به حاشیه برسانید.

ادغام عمودیشما در تلاش هستید تا مشاغل فعلی خود را تأمین یا بفروشید. از این طریق می توانید یک ساختار تولید و تحویل پایدار بدست آورید.

تنوع: تلاش برای فتح بازارهای جدید با محصولات جدید ، هزینه در جهت غیر منتظره زیرا پیش بینی سودهای کلان در آنجا است.

تشدید: شما می توانید ویژگی های جدیدی به محصولات موجود خود اضافه کنید. شما در حال راه اندازی نسخه های جدید محصولات خود هستید. تلاش برای تحکیم و سپس گسترش موقعیت خود در بازار.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا