روند کسب و کار و چگونه می توان یکی را شناخت

[ad_1]

آموزش | سرمایه گذاری

یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که وقتی نوبت به سرمایه گذاری یا راه اندازی مشاغل جدید می رسد که “یک روند دوست شماست”. بنابراین روند عمده در دنیای تجارت امروز چیست؟

موردی که بلافاصله به ذهن خطور می کند ، استفاده روزافزون از اینترنت است. آیا می دانید در حال حاضر نزدیک به 2 میلیارد نفر آنلاین و 1 میلیون کاربر جدید اینترنت هر روز روی خط می آیند؟ این تعداد زیادی از مردم است و البته این یک فرصت بزرگ برای بازاریابی کالاها و خدمات ما به بازار جهانی است.

چالش این است که “چگونه به آن بازار برسیم؟ چگونه با سایر بازاریابانی که برای جلب توجه این بازارها نیز رقابت می کنند رقابت کنیم؟ آنجاست که یک طرح بازاریابی خوش ساخت مهم می شود. اما چگونه این کار را انجام دهیم؟ آیا ما به کسی پول می دهیم که این کار را برای ما انجام دهد؟ ما می توانیم ، اما این می تواند گران شود. گزینه دیگر یادگیری برخی مهارت های جدید است تا بتوانیم خودمان این کار را انجام دهیم.

نکته مهم یافتن دوره صحیحی است که ویژگی های زیر را ارائه می دهد: –

1. آموزش و پشتیبانی عالی. بدون این ، اگر تلاش کنیم “به تنهایی پیش برویم” خیلی سخت می شود.

2. عضو بودن در یک انجمن حمایتی که در آن اعضا مایلند دانش ، تجربیات (و ناامیدی) خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

3. یک مربی شخصی قابل اعتماد که می تواند ‘دست ما را بگیرد’ برای کمک به ما در شروع کار و ادامه کار. او یا او باید یک رهبر باشد – کسی که “این کار را می کند” – با مثال زدن.

4. بازاریابان باتجربه اینترنتی که مایلند “رازهای خود” – موفقیت ها و شکست های خود را به اشتراک بگذارند (بله ، ما همچنین باید بدانیم که چه چیزی مفید نیست!

5- ما در حین آموزش به کالایی یا خدماتی برای بازاریابی واقعی نیاز داریم – محصولی که بتوانیم برنامه بازاریابی خود را در آن ایجاد کنیم. در پایان روز ، باید آنچه را می آموزیم در “وضعیت زنده” تمرین کنیم ، نه در “وضعیت کلاس” تئوریک.

6. سرانجام ، و مهمتر از همه ، ما به یک محصول یا خدمات برای بازاریابی نیاز داریم که پول خوبی برای ما داشته باشد (نه بادام زمینی) – ما باید شرکتی را پیدا کنیم که مایل و قادر به پرداخت کمیسیون های سخاوتمندانه ای باشد که به ما پاداش می دهند تا محصولات و خدمات خود را به بازار عرضه کنیم. بنابراین لازم است یک محصول یا خدمات “عالی” باشد ، خدماتی که دارای ارزش بالایی (و در نتیجه کارمزدهای بالا) باشد. ما باید حقوق بگیریم نه در آینده و نه در “هرگز ، هرگز”.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا