تفاوت بین تبلیغات منفی سنتی و سئو منفعل چیست؟

[ad_1]

Google | گوگل

کمپین های تبلیغاتی می توانند بد شوند. ما همه اتفاقات را دیده ایم. بعضی اوقات ، بازاریابان به جای ساختن پیشنهادات خود ، استراتژی را انتخاب می کنند که باعث کاهش رقابت شود. البته ، همیشه برخی از موارد مربوط به افترا ، تهمت و سایر موارد حقوقی مزاحم مانند آن وجود داشت ، اما هرگز کافی نبود تا یک شرکت کاملاً غیراخلاقی را از تلاش منصرف کند. و اکنون ما اینترنت را در اختیار داریم که انواع روشهای جدید برای شیطنت بیشتر را باز می کند.

اما فقط به این دلیل که راهی جدید برای ما گشوده شده است ، آیا این بدان معناست که ما باید خود به خود آن را طی کنیم؟ آیا این بدان معنی است که ما باید به طور خودکار حدود قانون ، الگوریتم ها یا محدودیت های اخلاقی را آزمایش کنیم؟ در یک کلام … نه

کمپین های تبلیغاتی منفی سنتی از زمان حضور چندین حزب در تبلیغ چندین محصول وجود داشته است. این یک محصول طبیعی است که داشتن دو محصول بسیار شبیه به هم است که واقعاً نمی توانید کسی را قانع کنید من تو بودم او چیز بهتری پیدا کرده است ، بنابراین سعی می کند همه را در این مورد متقاعد کند آنها دارند من چیزی بدتر کردم

ما این را در سیاست بسیار می بینیم … حتی انتظار داریم. اما هنوز هم اغلب در بخشهای دیگر انجام می شود. اما آنها مراقب هستند كه از مقدار مشخصی درایت استفاده كنند ، یا به نتیجه برسانند كه نتیجه معكوس داشته باشند.

اکنون اینترنت داریم که رویکردهای جدیدی را برای تبلیغات منفی امکان پذیر می کند. و برخی از سئوکاران که دارای احساس خاصی از تمایل به اخلاق هستند ، تمام تلاش خود را می کنند تا از این مزیت استفاده کنند.

بهینه سازی موتور جستجو یا بهینه سازی موتور جستجو ، در مورد یادگیری روش ها یا قوانین موتور جستجو بود تا تشخیص دهید که برای انتقال یک وب سایت به بالای نتایج موتور جستجو ، چه کاری لازم است. این نیاز به نظارت دقیق و پیروی دقیق از قوانین دارد تا بتواند به طور موثر (و از نظر اخلاقی) یک وب سایت خاص را تعیین کند.

البته ، همانطور که برخی از شرکت ها قوانین و روش های اخلاقی سئو را یاد می گیرند ، کشف چند ترفند را نیز شروع می کنند. از کلاهبرداری آنها روزنه هایی را کشف می کنند. این نقایص به آنها وسیله ای برای دستکاری مصنوعی نتایج می دهد. این شیوه ها بصورت جمعی با عنوان SEO کلاه سیاه برچسب خورده اند و موتورهای جستجو برای کشف این روشها از جمله مجازات یا حتی مسدود کردن کلاً یک سایت همه تلاش خود را انجام می دهند.

متأسفانه ، دقیقاً به دلیل این اقدامات شکل جدیدی از SEO غیراخلاقی پدید آمده است – که معمولاً به عنوان سئو منفی شناخته می شود.

سئو منفی ، مانند تبلیغات سنتی منفی ، در مورد تخریب دیگران به جای ساختن خودتان است. سئو منفی می تواند به اشکال مختلفی وجود داشته باشد که همه آنها برای ایجاد آسیب جدی به شخص دیگر است.

برخی از این روش ها عبارتند از: Google Bowling ، شکایات جعلی مربوط به حق چاپ ، کلیک تقلب و محتوای تکراری جعلی. بسیاری از این روش ها فقط مضر هستند ، در حالی که برخی از آنها نتیجه سیاست های جدید موتور جستجو هستند (مانند مورد Google Bowling). این روش ها شامل انجام SEO برای کلاه سیاه است – نه برای سایت خود ، بلکه برای رقبا. از لحاظ تئوری ، این ممکن است باعث مجازات شود و درجات بالاتری برای شما ایجاد کند.

آیا این واقعاً جواب می دهد؟ برخی می گویند بله ، دیگران نمی گویند. خود گوگل می گوید: “تقریباً هیچ کاری نمی تواند هیچ رقیبی برای آسیب رساندن به رتبه شما یا حذف سایت شما از فهرست ما انجام دهد.”

مطمئناً ، چیزی تقریباً غیرمستقیم در مورد SEO وجود دارد که به عنوان سندی در مورد انجام آن ادعا می کند (اگرچه احتمالاً اشاره به حملات مخرب هکرها و سرقت هویت است تا دستکاری نتایج موتور جستجو).

بنابراین تفاوت بین تبلیغات منفی سنتی و سئو منفعل چیست؟

نخست ، قوانینی درباره افترا وجود دارد که از قربانی مورد نظر در برابر فعالیت های سنتی محافظت می کند. شما در ازای سئو منفی آن لوکس را ندارید. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که امیدوار باشید موتور جستجوگر شما را به نوعی تحت پوشش قرار داده است.

دوم ، مبارزات سنتی سعی می کنند بر افکار عمومی تأثیر بگذارند. سئو منفی در تلاش است تا رقیبی را از مسابقه حذف کند. اگر وب سایتی برای کلیک کردن وجود ندارد ، نمی توانید تبلیغات منفی را نادیده بگیرید و بر روی وب سایت آنها کلیک کنید.

با ادامه پیشرفت اینترنت ، این رویکردهای جدید و غیراخلاقی همچنان پدیدار می شوند. اما انتخاب همیشه ثابت است: آیا می خواهید خود را بهتر کنید ، یا می خواهید دیگران را نابود کنید؟

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا