5 راهی که علامت گذاری می تواند باعث رونق کسب و کار شما شود

[ad_1]

بازی | سرمایه گذاری

علائم فیزیکی مانند چترها و علائم تیرک یکی از جنبه های بازاریابی و مارک تجاری سنتی است که باقی خواهد ماند. حتی اگر سازمان واقعی شما برخی تبلیغات آنلاین جدی داشته باشد ، این مکمل تلاش های بازاریابی شماست – نه جایگزین. حتی مشاغل آنلاین تجاری نیز می توانند از 100٪ علائم فیزیکی بهره مند شوند. به بیلبوردهای تبلیغاتی ، جلد اتومبیل و سایر اشکال بازاریابی با تأثیر بالا و / یا موبایل فکر کنید.

با این حال ، ممکن است از تأثیرگذاری واقعی تابلو شگفت زده شوید! طبق گزارش Signs.org ، سازمان غیرانتفاعی بین المللی که به جمع آوری داده ها ، پشتیبانی ها و خدمات تابلوها اختصاص دارد ، این یک بازی اعداد است که شانس آن به وضوح به نفع شماست. اگر در حصار نرده ها هستید ، این ارقام را بررسی کنید:

1. بنرها تبلیغات روزنامه را شرم آور می کنند

تبلیغات در روزنامه های محلی هنوز هم راهی عالی برای معرفی نام شماست. به یاد داشته باشید که بنرهای موجود در سایت از نظر مادی معادل 24 آگهی روزنامه تمام صفحه در هر سال هستند. اگر اخیراً به هزینه تبلیغات روزنامه نگاه کرده اید ، می دانید که ارزان نیستند. یک سرمایه گذاری در علامت گذاری می تواند سالها طول بکشد. تبلیغات روزنامه را برای موارد خاص ذخیره کنید و تبلیغات روزانه را برای نشان دادن خود بگذارید.

2. این یک تغییر احمقانه برای شماست

هزینه ثبت یک سایت برای هر بازدید چقدر برای شما هزینه دارد؟ طبق گزارش Sign.org ، این یک پنی برای هر 1000 بازدید است. البته بسته به موقعیت مکانی و جمعیت شما ممکن است این تعداد کمی تغییر کند ، اما بدون توجه به نوع مشاهده ، عددی بسیار قدرتمند است. فکر می کنید 1000 نفری که علامت شما را چک می کنند ارزش آن را دارند؟ بعلاوه ، آن را با 2.81 دلار در هر 1000 بازدید با تبلیغات روزنامه مقایسه کنید و این یک گزینه آسان است.

3. افراد محلی می بینند شما روزانه دو بار مشترک می شوید

اکثریت قریب به اتفاق مشتریان شما در پنج مایلی سازمان شما زندگی می کنند. این بدان معناست که یک فرد عادی (نه فقط مشتریان شما!) بین 50 تا 60 بار در ماه بنرهای شما را می بیند. این تعداد زیادی تبلیغات رایگان و راهی برای ادغام است. آنها ممکن است در حال حاضر به خدمات شما احتیاج نداشته باشند – اما به محض نیاز به مهد کودک ، کیک عروسی یا کلاس یوگا ، نام شما (مهم ، نشانه) اولین چیزی است که فکر می کنند.

4- بیش از یک سوم افراد بدون علائم در مشاغل قبلی قدم می گذارند

در اینجا یک آمار سرسام آور وجود دارد: 35 درصد مردم تصور نمی کنند اگر شرکتی فاقد تابلو باشد. نظر شما در مورد یک ساختمان بدون علائم چیست؟ به احتمال زیاد این ملک خصوصی بود و چیزی برای ارائه به شما نداشت. مردم برای یافتن اطلاعات مربوط به مشاغل شما حفاری نخواهند کرد – تهیه این شغل شماست.

5. مارک های فروشگاه بزرگتر سود بیشتری دارند

اگر برچسب ویترین خود را با نشان بزرگتری جایگزین کنید ، متوسط ​​درآمد خود را 7.7 درصد افزایش می دهید. درست است: اندازه مهم است. مطمئن شوید که نشانه شما یک آژیر بزرگ است.

علامت گذاری می تواند به موفقیت یک کسب و کار کمک کند یا آن را به زمین بکشد. خواه یک استارتاپ باشید ، یک کسب و کار کوچک باشید ، هم امتیاز دهنده یا یک شرکت بزرگ باشید ، اطمینان حاصل کنید که مردم می دانند شما کی هستید و کجا هستید و ایده کلی از کار شما دارند. شما نمی خواهید از بازاریابی ، پرداخت هزینه خریداران یا ادعا در منطقه خود غافل شوید – این اشتراک را دریافت کنید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا