طراحی جذاب ایمیل باعث ایجاد ترافیک می شود

[ad_1]

هنگامی که یک کمپین پست الکترونیکی مستقیم راه اندازی می کنید می خواهید تبلیغات شما جسورانه و ساده باشد. کارت پستال یا خبرنامه سه گانه شما باید برای جلب توجه مخاطبان هدف خود رقابت کند و اگر چیزی را ارسال کنید که در پس زمینه کاتالوگ ها و صورتحساب ها شسته شود و در سطل زباله قرار بگیرد پول خود را هدر داده اید. بنابراین همه چیز در مورد بازاریابی از طریق ایمیل است – شما باید توجه خواننده خود را جلب کرده و توجه او را جلب کنید تا نامه شما فقط باز نشود بلکه آن را بخوانید و دنبال کنید. موضوعی چشم نواز و طراحی تمیز و دلپذیر از عوامل اصلی افزایش نرخ باز و افزایش میزان مراجعه به تجارت شماست.

آن را با یک فروش موثر قلاب بگیرید

نوشتن صحیح موضوع ممکن است دشوار باشد. هر روز صندوق ورودی خود را برای یافتن پیام های نویدبخش کاهش سریع وزن کار رویایی از خانه که پول ناشایست برای کار کم و سایر پیشنهادات مشکوک می پردازد بررسی می کنیم. با این حال مزیت داشتن پایگاه داده آدرس های ایمیل قابل اشتراک این است که شما گروهی از مخاطبان اسیر دارید – افرادی که می خواهند ایمیل های شما را بخوانند – بنابراین خطر حذف خودکار قبل از باز شدن کاهش می یابد. با این حال هنوز هم لازم است که این مشترکان نامه را باز کنند.

موضوع ایمیل شما پیشنهاد اولیه فروش است – مختصر و مستقیم باشید و از روشهایی که ممکن است منجر به فیلترهای هرزنامه شود جلوگیری کنید. سعی کنید از رایگان به عنوان اولین کلمه استفاده نکنید و قطعاً هیچ کلمه یا علامت تعجب را بزرگ ننویسید. سعی کنید خط را در حدود 50 نویسه نگه دارید تا کل موضوع قابل مشاهده باشد.

آن را یک پیام خوب و ساده نگه دارید

یک نگرانی طبیعی در بازاریابی از طریق ایمیل این است که آیا همه گیرندگان می توانند یک الگوی پیام واحد را ببینند یا نه. البته کاربران اینترنت از برنامه های مختلف پستی – از حساب های تحت وب مانند Google Mail و Yahoo Mail گرفته تا حساب در محل کار و ISP در خانه – استفاده می کنند. برخی از افراد به ایمیل در وب دسترسی پیدا می کنند در حالی که دیگران از Outlook Eudora یا برنامه های دیگر استفاده می کنند. حتی اگر ارسال ایمیل نتیجه نسبتاً یکسانی ایجاد کند ممکن است تفاوت های جزئی از کاربر به کاربر وجود داشته باشد. با این حال این نباید مانع ایجاد نامه HTML جذاب شود که برای جلب نظر شما مشتریان و مشتریان طراحی شده است.

برای شروع یک کمپین ایمیل موفق نیازی نیست که یک متخصص بازاریابی باشید و همچنین لازم نیست هزاران دلار برای استخدام یک طراح برای ایجاد الگویی برای پیام های خود هزینه کنید. ایجاد نامه با HTML مزایایی دارد – ارسال لینک مستقیم به خوانندگان به سایت آسان تر است و می توانید هر پیام را با آرم خود نشان کنید – اما توصیه می شود در طراحی زیاده روی نکنید. اولاً داشتن یک پیام متراکم از گرافیک ممکن است هشدارهای هرزنامه را تحریک کند. همچنین بارگذاری تصاویر بزرگ در پست الکترونیکی حتی اگر اندازه آنها در پیام واقعی کاهش یابد بارگیری برخی از خوانندگان ممکن است طولانی شود و حتی صندوق پستی را مسدود کند.

برای یک طراحی ایمیل در عین حال رنگارنگ که تردیدهایی در مورد فیلترهای هرزنامه ایجاد نمی کند یک بنر ساده را در نظر بگیرید که آرم خود را با یک یا دو تصویر کوچک مربوط به پیام خود نشان می دهد. اگر کالاهای خاصی را نمی فروشید یک تصویر بدون حق امتیاز برای زنده کردن لحن پیام خود امتحان کنید – تهیه کلیپ هنری اگرچه تهیه آن آسان است اما ممکن است بسیار کارتونی یا نفرت انگیز به نظر برسد و خطر غیر حرفه ای نشان دادن پیام شما را دارد.

فراموش نکنید محتوای اینجا چیزی فراتر از زنگ و سوت است. پیشنهاد را در جلو و تمام نقاط فروش آنلاین واضح و آسان پیدا کنید. برای ارائه URL سایت خود محصولی را برای فروش ارائه ندهید و پس از توضیحات رومینگ منتظر بمانید تا انتهای نامه.

برای کمک به طراحی خبرنامه و هشدارهای ایمیل جستجوی سریع در اینترنت شما را به سمت تعدادی از سایت های الگوی رایگان هدایت می کند تا به شما کمک کنند. اگر دوست دارید الگوی ساده ای را انتخاب کنید که پیام شما را مسدود نکند و هر نامه را قبل از ارسال به خوانندگان خود آزمایش کنید. همیشه محتوا را اگر بیشتر از آن نباشد جذاب نگه دارید. اگرچه بسته بیرونی به نظر زیبا می رسد اما این پیام است که مشتری را به سمت شما می آورد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا