Amazon Kindle KDP vs Lulu Books: کدام یک بهتر است؟

[ad_1]

آمازون

خوب ، شما بالاخره کتاب الکترونیکی خود را نوشتید! عالی ، حالا شما با آن چه کار می کنید؟ به عنوان یک نویسنده وب محور ، شما گزینه های زیادی به جای تایپوگرافی دارید. امروزه بسیاری از نویسندگان مستقل از آمازون و لولو برای چاپ چاپ کتاب (نسخه های PDF) یا انتشار DIY خود استفاده می کنند. بنابراین چه رویکردی باید اتخاذ کنید؟ مهم نیست ، هر دو گزینه خوبی هستند.

اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید ، بهتر است کتاب الکترونیکی خود را برای فروش در Lulu.com و Amazon Kindle Store قرار دهید. دلیل اصلی این امر این است که با قرار دادن کتاب های الکترونیکی خود در چندین سایت ، می توانید مخاطبان بیشتری را هدف قرار دهید و درآمد خود را افزایش دهید. اما هنوز سوالاتی ایجاد می شود ، از کدام یک باید استفاده کنم؟ آیا بهتر است که کتابهای من در آمازون از لولو بازاریابی شود؟ از چه سایتی می توانم درآمد بیشتری کسب کنم؟ خواندن را متوقف نکنید. جواب فقط چند پاراگراف فاصله دارد.

کتابهای لولو

لیست کردن کتابهای الکترونیکی خود در آمازون یا لولو اصلاً دشوار نیست. روند کار برای هر دو تقریباً یکسان است. بزرگترین تفاوت در این است که Lulu.com قبل از ورود به سیستم نیاز به ایجاد حساب کاربری دارید ، اما نگران نباشید ، این برنامه رایگان است. پس از اتمام ، می توانید یک پروژه جدید را شروع کنید. از بین دو گزینه ارائه شده پروژه ، یکی را انتخاب کنید. می خواهید گزینه کتاب الکترونیکی را انتخاب کنید. در مرحله بعدی ، می خواهید کتاب الکترونیکی را شرح دهید و خلاصه ای ارائه دهید. این همان چیزی است که خریداران می بینند بنابراین مطمئن شوید که آموزنده و جذاب است. پس از انجام این کار ، می خواهید کتاب الکترونیکی و کاور چشم نواز خود را بارگذاری کنید. آخرین کاری که باید انجام دهید این است که قیمت فروش را تعیین کنید و لیست خود را مرور کنید تا مطمئن شوید در همه کارها مهارت دارید.

آمازون Kindle KDP

برای فروش کتاب الکترونیکی خود در آمازون ، به سایت www.garmin.com بروید kdp.amazon.com. برای ایجاد حساب کاربری خود در سایت مراحل زیر را دنبال کنید و این نیز رایگان است. به پایین صفحه بروید و روی پیوند “انتشار خودکار با ما” کلیک کنید. در صفحه بعدی «Amazon Kindle» را انتخاب کنید ؛ این شما را به بستر کتاب دیجیتال در آمازون می رساند. برای اینکه مردم بتوانند کتابهای الکترونیکی شما را در هر دستگاه Kindle بخوانند ، باید کتاب خود را به صورت متن دیجیتالی قالب بندی کنید و تعدادی ابزار برای انجام کار در دسترس است. پس از بارگذاری یک فایل با قالب بندی صحیح ، به طور خودکار به یک کتاب الکترونیکی تبدیل می شود تا برای یک خواننده الکترونیکی بارگیری شود. اگر مشکلی وجود ندارد ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که توضیحات و قیمت کتاب خود را ارائه دهید.

نتیجه

این واقعیت که بسیار آسان است که کتاب خود را در کتابهای Kindle KDP یا Lulu آمازون قرار دهید ، می توانید با هرکدام که خواستید ابتدا بروید. پیشنهاد من لولو برای چاپ کتابهای مورد نیاز و آمازون برای کتابهای الکترونیکی شماست. در هر صورت ، انجام کل مراحل باید بیش از یک ساعت طول بکشد. در واقع یک روز را سپری کنید و یکی یکی آن را انجام دهید. اگر زمان اجازه داد می توانید هر تعداد کتاب که می خواهید بارگیری کنید. به شما امکان می دهد چندین کتاب در دو مکان مختلف داشته باشید.

از نظر بازاریابی جای نگرانی نیست. مارک های آمازون و لولو به خوبی شناخته شده اند و بازاریابی آنها بر صنایع آنها غالب است. اما هنوز هم باید وقت خود را صرف بازاریابی کتابهای الکترونیکی خود کنید. به عنوان مثال ، می توانید این کار را با یک صفحه جذاب فروش ، پیوند به صفحات کتاب الکترونیکی ، تابلوهای پیام و موارد دیگر انجام دهید. هم در آمازون و هم در لولو تبلیغ کنید ، اما تلاش خود را بیشتر به لولو معطوف کنید. لولو به شما امکان می دهد درآمد بیشتری نسبت به آمازون داشته باشید.

همانطور که قبلا ذکر شد؛ کیندل یکی از بهترین خوانندگان کتاب الکترونیکی در بازار است. علی رغم استفاده گسترده از آن ، همه کیندل ندارند. از این رو ، بازار شما فقط این بخش از خریداران را هدف قرار خواهد داد. این بدان معنی نیست که شما نیازی به تبلیغ کتاب Amazon Kindle ندارید. اما شما نمی خواهید PDF eBook خود را بدون هیچ گونه فروش در Lulu.com بگذارید. از آنجا که بسیاری از افراد می توانند کتابهای الکترونیکی را در رایانه لوحی و تلفن های هوشمند خود بارگیری کنند ، شما می توانید با انتشار کتاب الکترونیکی خود در لولو ، درآمد بیشتری کسب کنید.

به زبان ساده ، اگر می خواهید کتاب الکترونیکی بفروشید ، اطمینان حاصل کنید که با استفاده از گزینه های مختلف فروش ، سود خود را به حداکثر برسانید. لولو و آمازون دو نمونه هستند ، اما سایت های دیگری نیز وجود دارند که به شما اجازه می دهند همان کار را انجام دهید. سایر روشهای بازاریابی کتابهای الکترونیکی خود را رد نکنید. ایجاد صفحه فرود و استفاده از رسانه های اجتماعی به همان اندازه سودمند است ، اما لولو و آمازون دو برنامه شناخته شده و مورد علاقه برای انتشار خود هستند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا