طراحی و سئو وب سایت

BBA در بازاریابی دیجیتال برای آینده ای شادتر

فضای دیجیتال در سالهای اخیر بسیار گسترش یافته است و ما در تلاشیم تا با تشخیص حضور در سیستم عامل های مختلف ، بازار را کشف کنیم. این امر باعث شده است که موسسات آموزشی برای آماده سازی رهبران آینده ، برنامه ای برای تحصیلات تکمیلی در زمینه بازاریابی دیجیتال ارائه دهند. این دوره سیاست ها ، استراتژی ها و فن آوری های دیجیتالی را توصیف می کند که الگوی بازاریابی را متحول کرده و همچنین منجر به رشد بازارهای دیجیتال شده است.

چگونه برنامه کمک می کند

این برنامه تجزیه و تحلیل چالش های دیجیتال و محیط های بازار است که آخرین تحولات در این زمینه را برای یک حرفه روشن تر مواجه است. این یک نگاه دقیق به بازاریابی اینترنتی ، تجارت الکترونیکی ، ابزارهای دیجیتالی جدید ، کانال های رسانه های اجتماعی و قدرت روزافزون مشتریان مرتبط با بازاریابی دیجیتال است. این به مشتاقان کمک می کند تا تأثیر استراتژی های دیجیتالی را که مناسب ترین مشتری موجود است که اهداف بازاریابی و تجارت سنتی خود را دارند ، برنامه ریزی ، اجرا و ارزیابی کنند.

مباحث تحت پوشش این سیستم

این رشته به موضوعات مختلفی از جمله سازمان ، اقتصاد ، آمار ، ریاضیات ، حسابداری ، ارتباطات و محاسبات در تجارت می پردازد. جدا از اینها ، این رشته بر رفتار سازمانی ، مدیریت مالی و بازاریابی ، درک بازاریابی دیجیتال ، تجارت الکترونیکی ، تجارت الکترونیکی ، مدیریت منابع انسانی ، اینترنت و فن آوری های مرتبط تأکید دارد.

کسب دانش تخصصی در این بخش

موضوعات زیادی از قبیل عملیات ، مدیریت مواد ، رفتار مصرف کننده و تحقیقات بازار به دانشجویان آموزش داده شده است. در طول دوره ، متقاضیان همچنین می توانند در مورد رسانه های اجتماعی ، بازاریابی تلفن همراه و ایمیل همراه با تبلیغات ، ارتقا sales فروش ، تدارکات و مدیریت زنجیره تامین اطلاعات کسب کنند. علاوه بر این ، آنها در مورد روش تحقیق و گزارش نویسی ، قوانین رسانه دیجیتال ، سئو و بازاریابی ، طراحی و توسعه وب و مدیریت ارتباط با مشتری آموزش داده می شوند.

مواردی که باید قبل از بستن بدانید

این دوره با دروس سیاست و استراتژی تجارت ، مهارت های مذاکره ، هوش تجاری ، تجزیه و تحلیل وب ، بازاریابی محتوا ، تبلیغات دیجیتال ، کارآفرینی ، مدیریت پروژه و مدیریت پروژه به پایان می رسد. برای ثبت نام ، دانشگاهها معمولاً حداقل استانداردهای پذیرش دانشجو را تعیین می کنند. بر این اساس ، هر دانش آموز برای به دست آوردن BBA در بازاریابی دیجیتال نیاز به کسب حداقل 45 درصد نمره در دو مقطع متوسطه و دبیرستان دارد.

یادگیری تجربی از طریق بازدید و آموزش صنعت

برای بدست آوردن پذیرش ، متقاضیان باید برای یک بحث گروهی و مصاحبه ای که بیشتر به آنها کمک می کند تا در یک دوره تحصیلات تکمیلی سه ساله به شش ترم تقسیم شوند ، بنشینند. جدا از برنامه درسی استاندارد ، مشتاقان از طریق بازدید از صنعت و کارآموزی یادگیری تجربی تابستان ، در مورد دنیای بازاریابی دیجیتال اطلاعات می گیرند. آنها همچنین ملزم به انجام یک پروژه پایان نامه در این مدت هستند که به کالج کمک می کند تمام مواردی را که در طول سه سال یاد گرفته اند ارزیابی کند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا