طراحی و سئو وب سایت

Cellars Live Review – مشکل این شرکت جدید چیست؟

بنابراین اگر مثل من در شبکه های اجتماعی هستید ، ممکن است چند مقاله در مورد یک شرکت بازاریابی جدید به نام Direct Cellars دیده باشید. و من شرط می بندم که اگر همین الان این پست را می خوانید ، ممکن است به فکر ورود به این حرفه باشید. اگر چنین است ، نگاه نکنید. در این بررسی زنده زیر سوم ، جزئیات مهمی را که باید قبل از شروع بدانید ، یادداشت می کند. این بهترین قسمت برای شماست. من توزیع کننده مستقیم Cellars نیستم و به هیچ وجه وابسته نیستم. چرا دانش خوب است؟ زیرا شما نگاه بی طرفانه ای به شرکت خواهید داشت. در واقع ، برای من مهم نیست که شما وارد شوید یا نه. بنابراین اجازه دهید خبر را تعریف کنیم.
Direct Cellars یک شرکت مستقر در فلوریدا است که اعضای Wine Club را از طریق یک مدل فروش شرکتی به فروش می رساند. به طور خلاصه ، مشتریان ماهیانه به عنوان یک عضو هزینه پرداخت می کنند که به آنها امکان می دهد ماهانه دو یا چهار شراب ارسال کنند. هدف از فروش این است که به شما اجازه دهد قیمت عمده شراب خانگی را که نمی توانید در فروشگاه خریداری کنید ، بدست آورید. من مصرف کننده نیستم اما اگر قبلا شراب را دوست دارید معامله خوبی است. از دیدگاه بازاریابی ، شراب موضوعی آسان برای گفتگو است. لازم نیست توضیح دهید که چیست ، یا اگر قبلاً این کار را انجام داده اید مردم را متقاعد به نوشیدن آن کنید. علاوه بر این ، نوشیدن شراب یک رویداد سرگرم کننده و اجتماعی است ، درک اینکه چرا ترکیب آن با بازاریابی شبکه ای منطقی است آسان است. در حقیقت ، وقتی اولین بار به شرکت نگاه کردم ، واقعاً فکر نمی کردم از سادگی مفهوم عضویت در باشگاه شراب خوشم بیاید. اما بعد از اینکه دیدم متخصصان صنعت مانند مت مورو و کامارون کر آن را تبلیغ می کنند ، دو بار این کار را کردم. اگر فردی اجتماعی هستید و از اجتماع لذت می برید ، Direct Cellars می تواند محصولی عالی برای تبلیغ شما باشد.
روش های زیادی برای کسب درآمد با برنامه جبران خسارت وجود دارد. برای اولین بار ، هر بار که از شخص جدیدی در کار خود پشتیبانی کنید 50٪ پاداش شروع سریع دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال ، اگر کسی را که وارد سطح Premium Lover Elite می شود حمایت کنید ، یعنی 500 دلار ، به سرعت پاداش 250 دلار را شروع می کنید. اگر از شخصی با امتیاز شراب بالاتر از 250 دلار حمایت کنید ، پاداش شروع سریع 125 دلار دریافت خواهید کرد. علاوه بر پاداش شروع پیاده ، در ازای پرداخت های دوبرابر که تیم هستید 6 تا 20 درصد دریافت خواهید کرد. برای BV انباشته شده در “زیر پا” ، همچنین به عنوان Pay Leg شناخته می شود. در اینجا دو روش برای کسب درآمد فوری وجود دارد. به بیان ساده ، جایزه Dual Pay شخصاً به شما تعلق می گیرد ، در حالی که Dual Pay BV را در حقوق و دستمزد پرداخت می کند ، فرقی نمی کند از طرف شخصی باشد یا از طرف شخص اسپانسر. BV توسط سایر اعضای تیم شما پشتیبانی می شود. مهم است که بدانید اگر می خواهید مشتری خرده فروشی داشته باشید ، می توانید درآمد کسب کنید. همچنین ، اگر 3 مشتری فعال دارید که عضویت شما را دارند ، می توانید ماهانه با آنها ثبت نام کنید.م componentsلفه های باقی مانده برنامه غرامت با Unilevel Pay و Check Match انجام می شود. با Unilevel Pay می توانید بین 2 تا 10 درصد از BV جمع شده در 9 سطح اول را بدست آورید. در Match می توانید بین 3٪ تا 10٪ حقوق Unilevel که در 4 سطح اول توسط اعضای خود کسب کرده اید ، کسب کنید. به طور کلی ، طرح جبران خسارت منطقی و جذاب به نظر می رسد.
آیا شما باید به آنجا بروید؟ یعنی فقط شما می توانید به آن پاسخ دهید. این یک ایده منطقی است ، و به نظر می رسد یک طرح غرامت سخاوتمندانه است. این یک تجارت جوان است ، بنابراین شروع آن خطرناک است. با این حال ، این بدان معنا نیست که ورود به آن کار خوب نیست زیرا داشتن اولین سود همیشه چیز خوبی در تجارت است. اگر ثبت نام کنید ، پیشنهاد می کنم برای خرید یک اسپانسر خوب که دوست دارید با آن کار کنید وقت بگذارید. اطمینان حاصل کنید که شخصی را پیدا کرده اید که دوست داشته باشید و به او اعتماد داشته باشید و مایل به پشتیبانی و آموزش شما باشد. داشتن یک اسپانسر خوب ، صرف نظر از اینکه محصول یا برنامه جبران خسارت چه باشد ، می تواند شما را جلب کند. توانایی شما در تولید سرنخ نیز عامل اصلی موفقیت شماست. اگر می دانید چگونه هر روز رهبر ایجاد کنید ، مشکلی در حمایت از مردم برای سوق دادن شما به کار نخواهید داشت. اما اگر راهنما و چشم انداز نداشته باشید ، در یافتن محصول یا برنامه جبران خسارت با مشکل روبرو خواهید شد. به همین دلیل من متعهد به بازاریابی هستم. اگر بتوانید بازاریابی خود را در تجارت خود اعمال کنید ، هیچ کس به شما نمی گوید که تجارت شما چقدر بزرگ است. .

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا