Chiropractic Twitter Marketing – چگونه توییتر می تواند به شما در تمرین عمل کایروپراکتیک کمک کند

توییتر و به طور کلی رسانه های اجتماعی در حال حاضر برای متخصصان خدمات که تعداد زیادی پیرو محلی یا ملی ایجاد می کنند بسیار عصبانی است.

به عنوان یک متخصص عمل جراحی ، مطمئناً رسانه های اجتماعی و توییتر می توانند به شما کمک کنند تا یک عمل سودآوری ایجاد کنید ، اما فقط در صورت رعایت برخی اصول اساسی. به نظر من این نکات برای استفاده موثر از سایتهایی مانند توییتر ضروری است در غیر این صورت ، نتیجه اجتناب ناپذیر این است که پزشک احساس کند که آنها وقت خود را تلف می کنند.

نوشته های مشابه

در اینجا 4 نکته برتر در زمینه بازاریابی عمل جراحی در Twitter وجود دارد که باید بخاطر بسپارید:

1. انجام کارهای عادی –از یک دستیار مجازی یا ابزار نرم افزاری خودکار برای ایجاد دنباله روی در توییتر استفاده کنید. عاقلانه نیست که پشت کامپیوتر بنشینید و ساعت ها به دنبال افراد در توییتر بروید. شما هنوز هم می خواهید وقت خود را در شبکه های توییتر و ایجاد روابط بیندازید ، فقط وقت خود را برای انجام کارهایی که می تواند به صورت خودکار انجام شود هدر ندهید.

2. ثابت و منظم باشیدبرای دیدن نتایج در توییتر ، باید حداقل 3500 نفر را هر روز دنبال کنید ، بدانید که حدود 30٪ از افرادی که دنبال می کنید ، شما را دنبال می کنند. هفته ای یک بار از توییتر پرش نکنید تا انتظار نتایج عالی را بگیرید. برای ساخت شبکه خود هر روز از آن استفاده کنید.

3. افرادی را که دنبال می کنید هدف قرار دهید –شما در درجه اول می خواهید افراد منطقه محلی خود را دنبال کنید. برای این کار به http://www.nearbytweets.com. به این ترتیب می توانید در منطقه محلی خود در معرض دید زیادی قرار بگیرید.

4. سخاوتمند باشید و ارزش خود را نشان دهیدنمی توانم این را به اندازه کافی بگویم: رسانه های اجتماعی بستری نیستند که شما به آن بروید تا خدمات خود را به معنای سنتی بفروشید. شما نمی توانید رویه خود را در توییتر به مردم نشان دهید و انتظار داشته باشید مردم از درهای شما سرازیر شوند. شما باید با تأمین ارزش و انتقال نیازهای آنها به مردم نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید.

بازاریابی در توییتر برای متخصصان فروش موضوعی مهم است ، اما این نکات باید به شما کمک کند تا این سایت را برای اقدامات بازاریابی خود موثرتر کنید.

نمایش بیشتر

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا