CPP در مقابل CPA در هر تبلیغ

وقتی صاحبان وب سایت به دنبال یک استراتژی تجاری اثبات شده برای جذب بازدید کنندگان مربوط به سایت خود هستند ، معمولاً با این سؤال روبرو می شوند ، آیا آنها باید از روشهای تبلیغاتی CPP یا CPA استفاده کنند؟ در حقیقت ، رشد شرکتهای بازاریابی CPA نشان می دهد که این نوع ترافیک و تولید سرب در طولانی مدت پرداخت می شود و پیشنهادات خوبی در بازار وجود دارد و برخی دیگر از کارشناسان می گویند که این بیش از حد است و شرکت ها باید به صورت آنلاین به تبلیغات CPP بازگردند. اول از همه ، نویسندگان می خواهند این دو اصطلاح را در بازاریابی اینترنتی تعریف کنند ، سپس تفاوتهای مرتبط با بحث را برجسته کنند: CPP در مقابل CPA در تبلیغات.

آگهی CPP چیست؟

CPP به طور عمده به هزینه هزینه در هر نقطه ارزیابی اشاره دارد. به این ترتیب تبلیغ کننده فضای تبلیغی را خریداری می کند و هزینه آن تعیین می شود که هزینه دستیابی به یک درصد از مخاطبان باشد. قبل از راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی آنلاین CPP ، نیاز به جستجوی یک مجری و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آمار کاربران است. لازم است بررسی کنید که آیا افرادی که از سایت بازدید می کنند به محصول علاقه مند هستند ، بنابراین مهارت های تحقیق در بازار و رسانه ها مورد نیاز است. عملکرد تبلیغات آنلاین با مقایسه هزینه های دسترسی مخاطبان با درآمد حاصل از کمپین اندازه گیری می شود.

تبلیغ CPA چیست؟

تبلیغات CPA برای هزینه برای هر عمل یا هزینه در هر کسب کوتاه است. این یک روش ساده تر برای اندازه گیری نتایج است ، زیرا کاربر برای کسب درآمد نیاز به انجام برخی اقدامات دارد. برخی از کمپین های تولید سرب هزینه سرب را اندازه گیری می کنند و آن را به هزینه برای هر کسب (CPA) تبدیل می کنند. انتظار می رود چه تعداد از معاملات منجر به فروش شود. مبلغ پولی که هنگام انجام اقدامی از مشتری حاصل می شود. این یک روش ساده است که تبدیل ها را به جای دسترسی به آنها اندازه گیری می کند.

آیا تضمینی وجود دارد که CPA کار کند؟

بسیاری از شرکت های CPA بصورت آنلاین با وابستگان مختلف وجود دارند. نوبیان و بازاریاب پیشرفته در بین آنها وجود دارد ، بنابراین انتخاب انتخاب پرداخت مناسب برای هر کمپین تجاری و تجاری ضروری است. برای دستیابی به مبلغ تبدیل شده به منظور نمایش آگهی شرکت ، برخی از این شرکت های تابعه نیز از CPP به عنوان یک روش تبلیغ استفاده می کنند. کنترل زیادی در مورد این تبلیغات وجود ندارد ، اما حداقل تاجر نیازی به انجام تحقیقات بازار ندارد. از آنجا که آنها فقط CPA را برای تبدیل یا سرب پرداخت می کنند ، خطرات مرتبط با آن کمتر از تبلیغات CPP است.

مزایای تبلیغات CPP

بسیاری از کارشناسان می گویند مشروط بر اینکه شرکت دلال آنلاین را در جایی که می خواهد به مخاطب هدف خود برسد انتخاب کند ، هزینه فروش در تبلیغات CPP بسیار پایین است. اما اگر از تحقیقات بازار غافل شوید ، این هدر دادن پول و وقت است. فرد برای بدست آوردن پاسخ در بحث باید دو روش مختلف را آزمایش و نتایج را اندازه گیری کند: CPP در مقابل CPA در تبلیغ.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا