Duct Split + 4 راه حل های محاسبه هزینه برق برای کاهش مصرف انرژی

مصرف انرژی راههای هوایی
مرحله مصرف انرژی راه های هوایی ارتباط مستقیمی با هزینه های وثیقه و هزینه های اقتصادی مصرف کننده دارد. عملکرد و عملکرد مطلوب این مدل از سیستم های تهویه مطبوع با تأمین انرژی الکتریکی مورد نیاز تجهیزات حاصل می شود.
اجزا و اجزای موجود در ساختار کانال برای انجام فرآیند خنک سازی و توزیع هوای سرد به شدت به برق نیاز دارند. در نتیجه ، اجزا و لوازم جانبی مورد استفاده در ساختار کانال تقسیم شده ، هر کدام با توجه به نیاز خود ، برق و برق مصرف می کنند.

لازم به ذکر است که تقسیم کننده ها بسته به نوع و مدل با نوع الکتریکی تک فاز یا سه فاز طراحی شده و در حال تولید هستند. علاوه بر این ، مساحت و اندازه محیط استفاده شده عامل محدود کننده ای برای مصرف انرژی و انرژی در دهانه مجاری است.

لازم به ذکر است که برای تعیین ظرفیت مناسب دستگاه باید توجه ویژه ای به اندازه و حجم فضا داشت. در نتیجه ، ظرفیت خنک کننده زیاد و خنک شدن شکاف کانال می تواند منجر به افزایش مصرف انرژی و انرژی شود. علاوه بر این ، استفاده از فن آوری ها و فن آوری های استفاده شده منجر به بهبود در صرفه جویی در انرژی و مصرف انرژی این دستگاه ها شده است.

مصرف انرژی کسری را محاسبه کنید
هنگام محاسبه مصرف انرژی راه های هوایی باید عوامل مختلفی در نظر گرفته شود. در نتیجه ، مساحت و اندازه ساختار و شرایط آب و هوایی منطقه از مهمترین اجزای این منطقه هستند.
برای تخمین میزان مصرف برق دستگاه ، ابتدا باید اطلاعاتی در مورد توان ورودی پارتیشن کانال بدست آورید. برای استخراج حداکثر توان از دستگاه می توانید از کاتالوگ و کتابچه راهنمای محصول استفاده کنید. توان تقسیم مجرا معمولاً به عنوان توان ورودی کل یا کیلووات (KW) گفته می شود.
با تعیین توان دستگاه ، با کمک قبض برق ، قیمت و هزینه مصرف برق باید بر حسب کیلووات ساعت یا کیلووات ساعت تعیین شود. برای بدست آوردن و محاسبه مصرف برق کانال تقسیم شده ، باید حداکثر توان دستگاه در نرخ کیلووات ساعت ضرب شود.
به این ترتیب ، شکل بدست آمده میزان مصرف انرژی دستگاه را در حداکثر توان خود ، طی 1 ساعت کار تأیید می کند. با استفاده از این فرمول می توانید به راحتی روزانه و ماهانه میزان مصرف برق توزیع شده در کانال خود را محاسبه و کمی کنید.
راه حل های بهینه برای کاهش مصرف انرژی کانال تقسیم شده
1- مکاتبه با وسعت منطقه
شکی نیست که انتخاب ظرفیت مناسب و سازگاری با محیط استفاده شده می تواند یکی از بهترین اقدامات برای کاهش مصرف انرژی برای تقسیم مجاری هوا باشد که با قدرت های مختلف خنک کننده و گرمایشی ساخته و پرداخته می شوند.
در نتیجه ، متناسب با فضا و فضای موجود ، باید یک کانال تقسیم هوا را خریداری کرد ، بنابراین من از ظرفیت های کم برای مناطق کوچک و ظرفیت های بالا برای فضاهای بزرگ استفاده کردم.
2- مجاری اینورتر
انتخاب مجاری هوای کم مصرف مجهز به فناوری اینورتر روش عملی دیگری برای صرفه جویی در مصرف برق و برق است. حداکثر مصرف برق کانالهای شکاف هنگام راه اندازی ، فعال و غیرفعال کردن کمپرسور دستگاه متصل است.
استفاده از فناوری اینورتر به ترتیب نیازی به شروع و توقف کمپرسور را برطرف نمی کند ، بنابراین در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.بعلاوه ، سیستمهای اینورتر گرانتر از مدلهای سنتی هستند.

3- تعمیر و نگهداری منظم دستگاه
نکته مهم دیگر در روند تعمیر و نگهداری و تعمیر دستگاه کاهش مصرف انرژی است که برای تقسیم مجاری تنفسی در نظر گرفته شده است. داکت کلیدها به دلیل ادامه کار و استفاده به تدریج آلوده و گرد و غبار می شوند.
تجمع ذرات گرد و غبار بر روی قسمت های دستگاه عملکرد سیستم را قطع کرده و فشار بیشتری به کانال حفره برای تولید و توزیع هوای سرد وارد می کند. این دلیل مصرف زیاد انرژی و انرژی دستگاه است. با انجام خدمات دوره ای ، تمیز کردن آلودگی ها و شستشوی فیلتر ، مصرف انرژی سیستم به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
4- استفاده از ترموستات
نصب ترموستات در داخل محل و همچنین نظارت و کنترل دمای هوا ، کنترل و مدیریت سرعت موتور کانال. ترموستات با توجه به نوع دمای اتاق مورد نیاز ، دمای داخلی مناسب را تنظیم می کند. این عملکرد برای توزیع تهویه مطبوع یکپارچه در فضای داخلی استفاده می شود. همچنین از اتلاف و مصرف زیاد انرژی جلوگیری می کند.
با مشاوران رایگان در مرکز دات کام مشاوره رایگان بگیرید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/duct-split-power-consuction/
تاریخ انتشار :
07/05/2021 10:00:45.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا