[ad_1]
هر شرکتی با تکیه بر تجربه در موضع خود دارای یک متخصص برجسته یا معلمی مشهور است که موفق شده است از همان شش بخش ساخت و ساز در سودهای کلان و امپراطوری های گسترده محصول بهره مند شود.
کارشناسان جوانه زنی کارشناسان مستقر و افراد تجاری همچنین می توانند از همین بلوک های ساختمانی در امپراطوری های محصولاتی موفق ExpertPreneurial و مراکز سود چندگانه استفاده کنند. ثروت را نمی گیرد و برای همیشه نمی گیرد.
این شامل شش بلوک ساختاری زیر است:
- محتوا – در قلب مشاغل مبتنی بر تخصص شما محتوای شما بدن دانش و تجربه است. صدا پیام و زمینه تخصصی شما از طریق صحبت کردن نوشتن و ضبط از طریق ارتباط برقرار می شود.
- ارتباطات – که می دانید مهم است. اما مهمترین چیزی که می دانید این است که چه کسی شما را می شناسد و بیشتر واردات این است که چگونه آنها شما را می شناسند. ارتباطات جایی است که شما جامعه شخصی خود را ایجاد و تقویت می کنید و مرکز تأثیرگذاری خود را ایجاد می کنید. این شامل اتصالات در سراسر شبکه های شخصی و حرفه ای شما می شود. اعضای باشگاه ها سازمان ها یا گروه هایی که شما در آن رهبری یا فعالانه شرکت می کنید. مربیان مربیان و همکاران.
- برندسازی – چه کسی و چه مارک تجاری شخصی شما را نشان می دهد و موقعیت شما در بازار را چگونه نشان می دهد. این برند شامل هر جنبه ای از نحوه نمایش شما از ارائه بصری گرفته تا احساسی که در مورد شما و محصولاتتان می خواهید است. برندسازی جایی است که شما مشتریان و مشتریان بالقوه را از طریق پنج حس انسانی جذب می کنید – بینایی شنوایی طعم بو و لمس. هرچه برند شما عمیق تر باشد به یاد ماندنی تر می شود.
- رسانه – در طول دهه گذشته دنیای رسانه به طور چشمگیری تکامل یافته است تا شامل اخبار اصلی رسانه های برجسته رسانه های اجتماعی و رسانه های تولید شده مستقل شود. در فضای کسب و کار امروز ExpertPreneurs و کارآفرینان رسانه ای هستند و به همین دلیل با رسانه های سنتی مطابقت دارند. نکته اصلی ایجاد پایگاه رسانه ای قوی پل صاف از یک نوع به نوع دیگر است که از طریق بازاریابی استراتژیک حضور چشمگیر رسانه ها را ایجاد می کند.
- روابط عمومی – روابط عمومی نه تنها روابط روزنامه نگاری و تبلیغات ماندگار حساس به زمان بلکه مدیریت شهرت و روابط جامعه را در بر می گیرد.
- صحبت کردن – ارائه زنده و مجازی سمینارهای تلفنی سخنرانی های اصلی کارگاه های آموزشی میزگردها و سمینارهای اساسی اساساً هر فرصتی برای صحبت با هر گروهی از بازار هدف.
مهارت در هر یک از این زمینه ها به افراد بازرگان این امکان را می دهد تا از خودشان استفاده کنند و خطوط تولید بسیار سودآور را بر اساس تجربه خود توسعه دهند. نتیجه این است که اساساً ساختن یک تجارت مبتنی بر تجربه با شما به عنوان یک متخصص غیرقابل انکار در حوزه انتخابی شماست. مشتری های آینده نگر به جای جستجوی مشتری خدمات شما را جستجو می کنند. سرانجام در حالی که کمتر کار می کنید درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.
[ad_2]