[ad_1]
حیات حیات هر کسب و کار به صورت آنلاین یا آفلاین ترافیک است. هر چقدر محصول شما خوب باشد اگر کسی از وجود آن مطلع نشود درآمد کسب نخواهید کرد. در این گزارش من به شما نحوه سودآوری Facebook PPC در مقابل Facebook CPM Ads را نشان خواهم داد.
اگر اخیراً می خواهید به صورت آنلاین تجارت کنید یا در تبلیغات فیس بوک تازه وارد هستید این بدان معناست که شما مبتدی تبلیغات فیس بوک هستید ممکن است راهی را برای تمرکز بیش از حد فقط روی FB PPC انتخاب کنید.
PPC مخفف CPC است به این معنی که شما فقط هزینه کلیکهایی را که برای تبلیغات فیس بوک خود دریافت می کنید پرداخت می کنید. حسن این امر این است که با توجه به اشکال دیگر تبلیغات FB بودجه خود را با کلیک صفر هدر نخواهید داد. شما باید بدانید که چگونه پیشنهادات FB PPC خود را به اندازه کافی بالا ببرید تا حتی از همان ابتدا شروع به هک کنید حتی اگر بلافاصله درآمد کسب نکنید.
از طرف دیگر CPM هزینه هر هزار مایل است. این به معنای ساده این است که شما برای هزار برداشت بسیار هزینه می کنید. منظور من از برداشت چیست؟ این به معنای تعداد بازدیدهایی است که تبلیغات فیس بوک شما دریافت می کند. به عنوان مثال اگر بنر را در فیس بوک نمایش دهید تعداد دفعات مشاهده بنر توسط مردم است. بنابراین اگر 5 دلار در هر هزار دلار مشاهده کنید برای تبلیغات خود 5 دلار در هر 1000 بازدید پرداخت خواهید کرد. مزیت CPM نسبت به PPC این است که شما ممکن است فقط کسری از هزینه ای را که برای شما کلیک می کند در سایه مورد دوم هزینه کنید. با یک کلیک بسیار خوب به راحتی سود خواهید برد. فیس بوک به راحتی و بدون در نظر گرفتن میزان کلیک شما ترافیک برای شما ارسال می کند زیرا آنها از درآمد خود مطمئن هستند چه شما کلیک می کنید یا نه.
آنچه که من در طول ده ها سال کار به عنوان یک شرکت وابسته آنلاین کشف کرده ام این است که بسیاری از مبتدیان هنگام پیشنهاد مناقصه CPM از مرگ می ترسند. بسیاری PPC را به CPM ترجیح می دهند زیرا حالت اول آنها را در فرمان قرار می دهد در حالی که دومی شما را روی صندلی مسافر قرار می دهد.
اما حقیقت ماجرا این است که بسیار دشوار است که یک شرکت وابسته به فیس بوک فقط به مدل PPC پایبند باشد. در هر مبارزاتی که مطرح می کنید هدف شما باید به حداکثر رساندن میزان کلیک شما و به حداقل رساندن تمایل فیس بوک به تورم CPC شما به طرز مضحکی باشد. این به این معنی است که با CPM کار می کنید و تبلیغات خود را به گونه ای تعیین می کنید که به افراد انگیزه دهد تا کلیک کنند نه برعکس.
در این گزارش من سعی نمی کنم استراتژی های پیشنهاد قیمت PPC را به طور کامل بنویسم. بعضی اوقات ممکن است ضروری به نظر برسید. با این حال من درک درستی از چگونگی عملکرد هر دو استراتژی را به شما ارائه می دهم تا به شما کمپین های سودآور فیس بوک بدهد.
نحوه پیشنهاد با PPC
در گذشته نه چندان دور این امکان برای شرکت وابسته وجود داشت که پیشنهاد پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) را اجرا کند و تعداد زیادی کلیک ارزان برای مشاهده دریافت کند منظور من این است که به اندازه یک یا دو سنت برای هر کلیک ارزان است. از آنجا که میزان مراجعه به سایت تبدیل شده است و فیس بوک یکی از بزرگترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی جهانی است بسیاری از شرکتهای وابسته بسیار ثروتمند شده اند. از این رو هجوم بازاریاب ها منجر به تکمیل بیشتر و در نتیجه هزینه بیشتر شد. بازی هنوز تمام نشده است اما اکنون سخت تر شده است.
هنوز هم می تواند در برخی از مناطق خاص و جمعیتی کلیک ارزان داشته باشد. اما اگر به سمت محبوب ترین و جمعیتی ترین بازارهای آمریکا می روید برای یک رقابت بسیار سخت آماده باشید. کلیک ارزان از گذشته دیگر در دسترس نیست. من را اشتباه نگیرید پیشنهادات پرداخت به ازای هر کلیک همچنان بسیار مرتبط و مهم هستند.
آزمون محاسبه شده با PPC
اگر من می خواهم یک کمپین جدید فیس بوک راه اندازی کنم و تصور کنم که در مورد تبدیل پرتاب جدید سبزتر هستم منطقی است که نرخ کلیک (CTR) خود را به گونه ای تنظیم کنم که حداقل من را برابر کند. ریاضیات بسیار ساده است اگر نرخ کلیک من یک به بیست باشد بازده پیشنهادی من 10 دلار است حداکثر پیشنهاد من برای هر کلیک من را در نقطه سرعتی 0.05 دلار قرار می دهد
منطقی است که این آزمایشات اولیه PPC را برای سنجش نرخ تبدیل هر جمعیت خاص فیس بوک انجام دهید. تحقیقات PPC به اندازه کافی شاخص مناسبی نیست. واریانس نرخ تبدیل بسته به منبع ترافیک می تواند زیاد باشد. مخصوصاً اگر لینک مستقیم دارید.
با EPC 0.50 دلار و ترجیح شخصی من داشتن حداقل 100٪ ROI است حداکثر CPC 0.25 دلار است. با این کار این استاندارد من برای یک کمپین موفق CPM می شود. اگر بتوانم به CPM و پیشنهاد 0.25 دلار بروم می دانم که برای گرفتن 100٪ ROI باید 0.1 CTR تولید کنم.
در نتایج PPC عدم اطمینان وجود دارد
اگر میزان کلیک شما خیلی پایین باشد آنالیز آزمایشی که در بالا برجسته کردم کارساز نخواهد بود. فیس بوک برای کسب درآمد کار می کند و به مشتریانی که پول خود را در حساب بانکی خود قرار می دهند تبلیغ می کند. اگر آنها با 5000 برداشت بدون کلیک به یک مشتری PPC خدمت کنند فیس بوک 0.5 دلار درآمد کسب خواهد کرد. اگر آنها همان 5000 کلیک را به مشتری CPM که پیشنهاد 15 دلار CPM ارائه می دهد ارائه دهند فیس بوک 75 دلار پرداخت خواهد کرد. قابل قبول است که فیس بوک به جای PPC به مشتریان CPM با مراجعه به سایت مراجعه کند.
از این رو میزان کلیک شما (CTR) بسیار مهم است. استفاده از پیشنهادات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) برای تعیین حاشیه ایده خوبی است اما شما باید خلاقیت خوبی ارائه دهید که نرخ کلیک خوبی را در اختیار شما قرار دهد در غیر این صورت آگهی هایی را ارسال می کنید که حدود یک هفته برای تأیید طول می کشد و برای چند دقیقه اجرا می شوند و دریافت ترافیک را متوقف می کنند.
پس چه راهی برای برون رفت از این وضعیت پیچیده در PPC وجود دارد. ساده ترین راه برای غلبه بر این چالش آزمایش رخ مناسب است. حداقل 12 نوع تبلیغ را ارسال کنید و هرکدام را به طرز چشمگیری متفاوت کنید. با این کار مقدار زیادی برداشت و کلیک از فیس بوک برای تعریف کافی داده های آزمون جذب می شود. مهم نیست که چقدر خلاقیت خود را بد کنترل کنید قانون اعداد به نفع شما کار خواهد کرد.
چرا CPM از شرکتهای وابسته می ترسد؟
از تجزیه و تحلیل بالا آشکار است که یک PPC ناموفق باعث اتلاف وقت و تلاش می شود و در نهایت ممکن است منجر به ناامیدی شود. اما هیچ پولی تلف نخواهید کرد. اما CPM ناکارآمد نه تنها باعث اتلاف وقت و تلاش می شود بلکه بودجه وی را نیز از بین می برد.
فیس بوک شاید مناسب ترین محیط برای آزمایش CPM باشد. همانطور که در بالا گفتم فیس بوک حتی با نرخ کلیک پایین از آنجایی که پول به حساب های بانکی آنها وارد می کنید بازدید خوبی را برای شما فراهم می کند. این یک سیستم تبلیغاتی سلف سرویس است شما می توانید کمپین های تبلیغاتی خود را همانطور که می خواهید اجرا و متوقف کنید. از این رو می توانید به راحتی کمپین هایی را که بودجه شما را فاش می کنند بدون بازدهی مطلوب متوقف کنید. قبل از اینکه از الگوهای PPC جدا شوید این یادداشت ها را یادداشت کنید.
آیا می خواهید با تبلیغ کنندگان خوب کار کنید؟ پیشنهاد قیمت CPM راهی است که باید طی شود.
بازاریابانی که در CPM Offers موفق نبوده اند با کم کاری و غیرحرفه ای بودن خود دست و پنجه نرم می کنند. روزهای کلیک ارزان برای همیشه از بین رفته است اما CPM این امکان را فراهم می کند تا هزینه کلیک شما به طور مادی کاهش یابد. به خاطر داشته باشید که اگر به قیمت پیشنهادی پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) معتاد شوید همیشه محدود به سقف مصنوعی آنچه فیس بوک تصمیم می گیرد بابت آن کلیک از شما هزینه کند محدود خواهد شد.
با در نظر گرفتن روند CPM به نوعی همچنان با اختلاف هزینه فیس بوک روبرو خواهید شد. با این حال نرخ کلیک خوب (CTR) قطعاً نتیجه فعالیت های شما را تعیین می کند. ممکن است با قرار دادن تبلیغات هدفمند فقط لیزر در کمپین های خود نرخ کلیک فیس بوک را به حاشیه برسانید و از ترافیک ارزان برخوردار شوید. به عنوان یک شریک خوب تفاوت ایجاد کنید و به شما پاداش داده می شود و سود خواهید برد.
پیشنهاد در هر هزار نمایش بهترین راه برای نزدیک شدن به بازآفرینی ترافیک ارزان قیمت در حدود چند سال پیش با تبلیغات فیس بوک است. بازارهای خود را مانند یک گورو هدف قرار دهید و مطمئن شوید که هنوز پول خوبی می توانید در تبلیغات CPM فیس بوک کسب کنید.
بنابراین بزرگترین مشکل پیشنهاد قیمت CPM چیست؟
وقتی می خواهید جدایی امروز را در کمپین های CPM خود اجرا کنید فیس بوک بسیار دوستانه نیست. برای موفقیت باید بتوانید تبلیغات خود را در یک دوره مشخص از روز اجرا کنید و آنها را برای برخی از دوره های غیرمولد متوقف کنید.
با این حال برای حل این مشکل و استفاده از یک کلاس دستی روزانه باید از برخی از ابزارها و اسکریپت ها استفاده کنید و اگر می خواهید تعطیلات روز سودمند تبلیغات در فیس بوک را اجرا کنید این امر برای هرگونه فعالیت CPM بسیار مهم است.
در اینجا نیازی به گفتن نیست که برخی از پیشنهادات نه تنها در یک دوره خاص از روز کلیک های بیشتری را به خود جلب می کنند بلکه در آن زمان نیز رازهای بهتری هستند. اگر کمپین های PPC را اجرا می کنید این ممکن است یک عامل لازم برای در نظر گرفتن نباشد. با این حال با کمپین های CPM اگر کمپین ها و کلیک های خود را در دوره های انتخاب انجام دهید به بودجه شما آسیب می رساند. اگر PPC را اجرا می کنید حداقل یک شبکه ایمنی پرداخت به ازای هر کلیک دارید. اگر به ابزارها و اسکریپت ها دسترسی نداشته باشید در دوره های کسل کننده فعالیت های شما به صورت دستی متوقف می شود.
اگر می خواهید ترافیک خود را بهینه و هدایت کنید CPM با فراق امروز روش صحیحی است.
[ad_2]