[ad_1]
به چه کسی ایمان خواهید آورد که صنعت MLS با نرخ ثابت چگونه کار می کند؟
چهار مدل تجاری وجود دارد که لیست های MLS را با هزینه ثابت در فلوریدا ارائه می دهند:
1) سایت ملیپاسخ: آنها در فلوریدا مجوز ندارند اما پول جمع می کنند و سپس شما را به یک کارگزار املاک و مستغلات با تخفیف فلوریدا ارجاع می دهند – که بخشی از هزینه های جمع شده را دریافت می کند. وب سایت های ملی مشاغل حرفه ای هستند که معمولاً در یک ایالت اما در همه ایالت ها مجوز کارگزاری املاک ندارند.
2) وب سایت فلوریدا با هزینه ثابت برای علاقه مندان نیمه وقت: باید حدود 70 مورد از این مکان ها در فلوریدا وجود داشته باشد. آنها معاملات ملکی مجاز هستند که لیست های پاره وقت را می سازند یا آب ها را آزمایش می کنند تا ببینند آیا می توانند با پرداخت هزینه ثابت چند دلار بدست آورند.
3) کارگزار فلوریدا به عنوان هزینه های ثابت پاسخ: به نظر می رسد هزینه های مسطح است اما مدل کسب و کار آنها مطابق مصرف کننده نیست و به نظر من شیوه های تجاری آنها سوال برانگیز است. آنها ممکن است راهنمای شما از Realtor.com و منابع دیگر برای نمایندگان خود باشند یا این کار را انجام دهند. یا ممکن است شما هزینه لغو حداکثر 500 دلار را دریافت کنید. اگر می خواهید لیست خود را به عنوان یک گروگان نگه دارید فقط اگر با لغو لیست خود از MLS لیست خود را به شرط 500 دلار بپردازید اگر لیست خود را در حالت مشروط گرفتار کنید تا زمانی که 500 دلار باج بپردازید.
4) کارگزار MLS دارای مجوز هزینه فلت فلوریدا که تأسیس شده معتمد شفاف و بدون کاغذ است در بازاریابی آنلاین تخصص دارد و پشتیبانی مشتری اصلی را ارائه می دهد
(توجه: بیش از یک شرکت حق بیمه مسطح MLS در فلوریدا وجود دارد اما شرکت های زیادی نیز در دسته های شماره 2 و 3 در بالا قرار می گیرند.)
MLS به موارد دیگری بیش از یک لیست در MLS محلی نیاز دارد …
1) فروشندگان MLS 100٪ با هزینه های ثابت در فلوریدا کنترل می شوند. آنها می خواهند لیست MLS همیشه صحیح باشد.
2) وب سایت های شخص ثالث مانند Realtor.com سیستم های محلی MLS و منابع خبری IDX شرکت های کارگزار املاک و مستغلات باید دائماً کنترل شوند زیرا لیست در این سیستم ها قرار نمی گیرد. خلا Technicalهای فنی اغلب رخ می دهد.
3) فروشندگان در لیست های خود مانند عکس قیمت کارمزد و توضیحات ملک تنظیماتی انجام می دهند. فرم های مورد نیاز مانند قالب رنگ بر پایه سرب و افشای خاصیت وجود دارد.
4) یک کارگزار مسکن MLS در فلوریدا مسئول جذب خریدار اصلی نماینده سفارش بازاریابی آنلاین حل مشکلات خدمات به مشتری مذاکره ویرایش و صلح است. کارگزاران حق التدریس MLS باید مایل به صرف وقت و انرژی خود باشند.
کارگزاران حق التدریس MLS باید مایل باشند وقت و انرژی خود را اختصاص دهند …
1) گرفتن 200 دلار و ثبت نام در MLS به عنوان یک فکر پسین مبلغی یکسان نیست. قطعات متحرک بیشتری وجود دارد که MLS را با گرافیک ثابت واقعی تشکیل می دهد از آنچه تصور می شود. به عنوان مثال: هفته گذشته تیم منطقه ای Orlando MLS مدیریت هیئت رئیسه ونیز را به عهده گرفت. هنگامی که آنها این انتقال را انجام دادند آنها 53 ملک Realtor.com را در معرض نمایش از منطقه فلوریدا (منطقه اورلاندو) لغو کردند. این شامگاه پنجشنبه اتفاق افتاد و منابع معاون رئیس منطقه ای و مدیر عملیات فلوریدا و چندین تماس تلفنی برای اصلاح نقص عمده لازم بود.
2) اپراتورهای وب سایت MLS ممکن است منابع یا تخصص لازم برای رسیدگی به چنین مواردی را نداشته باشند.
3) کارگزار MLS با قیمت ثابت باید آماده باشد تا به طور موثر پشتیبان گیری و پشتیبانی آنلاین مشتری را انجام دهد.
4) اگر کارگزار تخفیف MLS نیاز به چاپ فرم ها پر کردن و نمابر دارد به این معنی است که آنها اتوماسیون آنلاین را در نظر نگرفته اند و سرمایه گذاری نکرده اند. این بدان معنی است که قرار دادن تغییرات ویرایش و تغییر وضعیت همه با این فاکس فکس می شوند … به روز غارنشین.
قبل از ذکر هزینه های ثابت باید به دنبال چه چیزی بود
1) اگر سایت Flat Fee MLS توافق نامه لیست را ارائه نمی دهد این باید یک هشدار باشد.
2) قبل از پرداخت هرگونه مبلغی به یک شرکت با هزینه ثابت خواه یک سرویس ملی باشد یا یک سرویس مستقر در فلوریدا قرارداد لیست را با دقت پایان به پایان بخوانید.
3) روند و سیاست چگونگی دسترسی خریدار Realtor.com و سایر منابع به شما فروشنده در صورت وجود را درک کنید.
4) ما می فهمیم که بسیاری از تماس ها به کارگزار هزینه ثابت می رود. حداکثر 70 تماس در روز می توانند با پرداخت هزینه ثابت وارد کارگزار MLS شوند. دلم برای یکی تنگ شده می تواند فروش شما باشد.
5) ساعات خدمات MLS با هزینه ثابت را در نظر بگیرید و تأیید کنید.
6) وب سایت های با هزینه مسکن که یک گزینه بازاریابی را ارائه می دهند در واقع فقط یک وب سایت هستند. علاوه بر لیست اصلی MLS چندین روش بازاریابی نیز وجود دارد. چگونه در مورد بازاریابی مستقیم به Realtors®. به عنوان مثال اگر فروشنده بخواهد کارمزد 4٪ نمایندگی خریدار را ارائه دهد آیا خدمات با نرخ ثابت راهی برای ارتقا this این کارمزد بالاتر از حد متوسط دارد؟ برخی از خدمات با هزینه ثابت مسکن Realtor را ارائه می دهند که هر 15 روز حدود 12000 ایمیل برای همه آژانسهای املاک در Ft Lauderdale Miami Orlando و Jacksonville ارسال می کند. این یک رویکرد بازاریابی موثر و پاسخگو از دلالان است.
7) فروشندگان حق الزحمه ثابت باید نمایندگی قرارداد را در نظر بگیرند. نرم افزار ثابت هزینه بسته شدن به شما کمک می کند تا معامله سریعتر انجام شود. داشتن یک کارشناس املاک با تجربه در مذاکرات قرارداد منجر به معامله نرم افزاری فروشنده نیز می شود و احتمالاً فروش بالاتری نیز دارد. یکی از دشوارترین بخشهای مذاکرات امکان مذاکرات بعدی پس از بازرسی است. مذاکره در مورد گزارش بازرسی به معنای مسقف کردن مجدد خانه است زیرا برخی از بازرسان یا Realtor® می گویند که سقف در پایان عمر مفید آن است. هنر درج نمایندگی خریدار خریدار و فروشنده در همان صفحه وجود دارد. علاوه بر این تفاوت های ظریف مهمی وجود دارد که به پیشنهادات بیشتر Realtor® کمک می کند از جمله اجازه دادن به کارگزار مسکن برای تعیین زمان پیشنهادها (حرفه ای تر) استفاده از حق انحصاری فروش (نه قرارداد انحصاری لیست آژانس) و استفاده از یک علامت فلزی حرفه ای .
چگونه می توان یک لیست هزینه ثابت در فلوریدا پیدا کرد و از دردسر دور شد
1) توافق نامه لیست را بخوانید.
2) با خدمات هزینه مسطح تماس بگیرید و از نحوه برخورد آنها با مشتریان بالقوه بپرسید.
3) تماس بگیرید و ساعات کاری را بررسی کنید.
4) اگر لغو لیست را مجازات یا شرایطی در نظر بگیرید س Askال کنید.
5) در صورت انتخاب انصراف و شرکت با یک نماینده خدمات کامل اگر شرکت ذکر شده بدون قید و شرط لیست شما را از MLS پس می گیرد س Askال کنید.
[ad_2]