[ad_1]
Google و DMOZ – تقسیمات سازمانی در مشارکت
در یک گوشه شما گوگل – الگوریتم های ریاضی تحلیلی خودکار تعاملی کاربر محور مبتنی بر قوانین مهارت دیجیتال – قابل اعتماد و احترام.
در گوشه دیگر شما پروژه دایرکتوری باز (DMOZ) کاملاً توسط افراد هدایت می شود بدون اجماع بدون قواعد بدون اظهار نظر ناکارآمد آنالوگ – غیرقابل اعتماد.
مثل داشتن کارت پانچ هرمان هولریت داده های خوراک سیستم در شبکه امروز و محیط فوق محاسباتی. فقط حساب نکنید! عصر سنگ با عصر دیجیتال مطابقت دارد.
بنابراین رابطه این دو شریک غیر منتظره چیست؟
Google فهرست جهانی را برای ثبت وب سایت هدایت می کند. اما شما فقط نمی توانید وب سایت خود را به فهرست Google اضافه کنید. چند وقت پیش شخصی در گوگل تصمیم گرفت که اگر سایت شما در DMOZ (پروژه Open Directory) درج شده باشد مستحق گنجاندن احتمالی در فهرست دایرکتوری Google باشد. BTW Alexa همچنین این رویکرد را به اندازه کافی خوب برای DMOZ و سپس به اندازه کافی خوب برای ما انتخاب می کند.
پروژه Open Directory همیشه به دلیل دارا بودن دروازه بان کوتوله مانند مجازات در هنگام اعطای جایگاه وضعیت فهرست DMOZ به فهرستهای مهم جهانی جهانی مانند Google و Alexa مجازات شده است. پروژه Open Directory Project یک سازمان کاملاً داوطلبانه هنگام شناسایی هویت مناطقی که در راهنمای DMOZ قرار دارند به فساد کلاهبرداری و بی کفایتی متهم شده است. برخی از وب سایت ها در یک روز در DMOZ فهرست شدند و چند روز بعد حذف شدند – با توضیح کم یا بدون دلیل دلیل. این فقط در اصل اشتباه است!
مقاله DMOZ بی اثر است وی توسط بارون ترنر (حدود 2005) اشتباهات این سازمان داوطلب را به طور مؤثر نشان می دهد.
چرا Google هرگز در توسعه DMOZ از این محیط بسیار مظنون از هیئت تحریریه داوطلب گرفته تا یک سازمان تحریریه حرفه ای مسئول نیمه خودکار و ارتباطی دخالت نکرده است؟ یکی از آن معماها در اینترنت.
مثال: سازمان ما دارای 8 سایت تجاری است. سال گذشته فقط از هر هشت سایت به دو مقام افتخار ثبت نام DMOZ اعطا شد. اینکه چرا این امتناع ها پذیرفته شده اند و شش نفر دیگر امتناع کرده اند سؤال شصت و چهار هزار دلار است. یا رد شدند؟ هیچ راهی برای دانستن وجود ندارد. DMOZ بدون مکانیسم یادداشت دارد! راهی وجود ندارد که بدانیم:
1 قبلاً یک ویرایشگر داوطلب DMOZ درخواست دریافت کرده است
2 اگر DMOZ برای بررسی در صف است یا
3 اگر توسط ویرایشگر DMOZ رد شد و چرا رد شد!
عدم وجود هر نوع مکانیسم بازخورد به عنوان بخشی از فرآیند DMOZ به سادگی است سیستم مدیریت مشتری شکسته شد. هر وب مستر ارسال کننده یک پروژه دایرکتوری آزاد یک مشتری DMOZ است! DMOZ با بی احترامی به مسئولان وب و متخصصین سئو به مشتریان خود توهین می کند.
Google نمایانگر سرمایه داری رقابت پذیری و تغییر پویا است. DMOZ به دیکتاتوری جهان سوم بسیار نزدیک است. موضوع این همکاری نامحتمل می تواند ماده ای برای یک سریال تلویزیونی واقعیت جدید باشد. صبر کن! Google-DMOZ Irony ممکن است یک ماده مناسب برای نمایش روزانه با جان استوارت یا گزارش کولبرت با استفان کولبرت باشد.
در طول 30 سال در زمینه فناوری پیشرفته متوجه شده ام که هر وقت در یک پروسه طولانی تر همان گروه افراد غیر قابل حساب را داشته باشید یک فرآیند غیرقانونی یا غیرمجاز داشته باشید دچار کندگی استکبار و فرصتی برای فساد خواهید شد.
شاید وقت آن رسیده است که Google REALITY را در پروژه Open Directory Project بررسی کنید. Google مسئول وارد کردن عملیات پنهان DMOZ به دوران مشتری است اعتماد و پاسخگویی.
تا آن زمان موفق باشید ثبت نام کنید برای پروژه Open Directory.
[ad_2]