Google PageRank را تعریف کنید

[ad_1]

Google

PageRank ، که گاهی اوقات با عنوان PR مخفف می شود ، یک سیستم رای گیری ریاضی است که بر اساس لینک هایی که به یک صفحه وب نشان می دهند است. او به عنوان یک پروژه تحقیقاتی در دانشگاه استنفورد شروع شد و نمونه اولیه ای بود که گوگل را در سال 1998 ایجاد کرد.

PageRank یکی از سیگنالهای مختلفی است که Google برای رتبه بندی صفحات در نتایج جستجو از آن استفاده می کند. از نظر تاریخی ، این از اهمیت زیادی برخوردار است ، در حالی که امروزه اهمیت بسیار کمتری وجود دارد.

این سیستم به پیوندهایی برای شباهت به صداها متکی است ، اما صداها چندان قدرتمند نیستند. قدرت رای گیری (پیوند) به تعداد و قدرت آرا بستگی به صفحه ای دارد که پیوند در آن قرار دارد و تعداد پیوندهای دیگر در آن صفحه بستگی دارد. این اطلاعات هنگام تلاش برای یافتن وب سایت با لینک بهتر می توانند مورد توجه واقع شوند.

توزیع PageRank

انرژی به پیوندهای موجود در صفحه توزیع می شود ، هر چه تعداد پیوندها کوچکتر باشد ، درصد قدرت اعطا شده به هر لینک بیشتر می شود. پیوند در صفحه ای با 10 پیوند بیشتر از این است که اگر خود صفحه دارای 50 پیوند باشد ، بیشتر می شود.

Google قدرت را به طور مساوی بیش از همه پیوندها به اشتراک نمی گذارد ، اما تصمیم می گیرد از چه پیوندهایی برای دریافت آب بیشتری استفاده کند. در نتیجه ، پیوند موجود در بدنه صفحه می تواند قدرت بیشتری داشته باشد تا اینکه خود پیوند در انتهای صفحه باشد.

PageRank در مقیاس 1 تا 10 ، PageRank نشان داده شده است. Google به طور کلی یک مقدار PageRank را در مقیاس از 1 تا 10 ارسال می کند. این مقدار معمولاً به عنوان PageRank در نوار ابزار گفته می شود و گاهی به اختصار TBPR گفته می شود. در حقیقت ، مقدار دقیق PageRank اعشار است.

برخلاف مقدار واقعی PageRank برای صفحاتی که همیشه بازخوانی می شوند ، مقدار PageRank در نوار ابزار همیشه بر اساس داده های تاریخی است و فقط حدود 4 بار در سال به روز می شود. حتی وقتی مقدار فقط به روز شده است ، از حدود یک ماه زودتر مقدار گرفته می شود. Google برای جلوگیری از سوءاستفاده و دستکاری این کار را با هدف انجام می دهد.

مقیاس بین 1 تا 10 لگاریتمی است ، یعنی ممکن است اختلاف بین 5 تا 6 با اختلاف بین 0-5 باشد و فاصله بین 9 تا 10 به عنوان مثال ممکن است به بزرگی 0-9 باشد (به عنوان مثال).

فقط چند صد صفحه در اینترنت با ارزش 10 به عنوان رتبه بندی صفحه نوار ابزار وجود دارد. رسیدن به 4 کار دشوار به نظر نمی رسد. اگر به 5 برسید ، مسیری طولانی را در مسیر 6 طی کرده اید ، اما طولانی و دشوار است. دست یافتن به حداکثر 7 گرایش به عنوان هدفی است که شما هرگز نتوانسته اید به آن دست پیدا کنید ، حداقل برای اکثر ما.

PageRank با رتبه صفحه مطابقت ندارد و PageRank جایی است که صفحه شما در نتیجه جستجو ظاهر می شود و این می تواند برای روزنامه نگاران و مبتدیان گیج کننده باشد.

اهمیت صفحهRank امروز

PageRank یکی از بیش از 200 “نشانک” مختلف است که Google برای رتبه بندی صفحه در نتایج جستجو رتبه بندی می کند. برخی از این پرچم ها ممکن است از اهمیت بیشتری برخوردار باشند و ممکن است شامل تاریخچه دامنه و محتوا ، نحوه طراحی پیوندهای صفحه و نحوه نمایش پیوندها بر روی آنها باشد. به عبارت دیگر ، صفحه ای با صفحه صفحه پایین ممکن است بالاتر از صفحه ای باشد که صفحهRank زیادی در نتیجه جستجو ، SERP دارد.

با این حال ، مهم است که بدانیم که PageRank چگونه کار می کند ، به عنوان مثال ، طراحی ناوبری داخلی سایت و کار با ایجاد لینک. این چیزی است که هنگام تلاش باید از آن آگاه باشید بهترین لینک های سایت را پیدا کنید.

برق را وصل کنید

مقاومت پیوند این کلمه گاه برای نشان دادن قدرت واقعی که پیوند در صفحه پیوندی در اختیار شما قرار می دهد استفاده می شود. این با سیستم PageRank کمی متفاوت است زیرا این لینک ممکن است منابع دیگری را که در توضیحات PageRank درج نشده اند ، مانند متن پیوندی که برای پیوند استفاده شده است ، ارجاع دهد. کلمات دیگر برای استحکام لینک ، آب پیوند و استحکام لینک است.

قدرت اتصال را تنظیم کنید

امروزه نشانه های زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه نظر گوگل ارزش پیوندها را بر اساس مواردی مانند مکان پیوند در صفحه ، سن لینک ، ارتباط پیوند و غیره کاهش می دهد. همچنین توجه داشته باشید که بسیاری از پیوندهای ایجاد شده توسط کاربران در وب سایت ها اغلب دارای ویژگی های rel = “nofollow” هستند و این پیوندها به هیچ وجه قدرت ندارند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا