HBSA کیست و به هر حال ما در مورد بازاریابی شبکه ای و دقت کافی چه می دانیم؟

چرا HBSA ، اولین شرکت آموزش بازاریابی اینترنتی ، به یک شرکت بازاریابی شبکه ای می پیوندد؟ جواب ساده است. برای اثبات موفقیت تکنیک های بازاریابی ما – اینکه این ابزارها قدرتمند هستند و نتایج غیرقابل انکاری در مشاغل خانگی یا بازاریابی شبکه ای شما ایجاد می کنند. با این حال ، برای نشان دادن اینکه ابزارها همانطور که ادعا می کنند قدرتمند هستند ، مجبور شدم یک شرکت بازاریابی شبکه ای انتخاب کنم. من سالهاست که به مطالعه بازاریابی اختصاص داده ام و از کار کردن با افراد همفکر دیگر لذت می برم. در ادامه بخوانید تا تمام دقت و احتیاطی را که هنگام جستجوی شرکتی برای همکاری با آن انجام می دهم ، کشف کنید.

بازار | بازاریابی

معیارهای انتخاب شرکت من به دو دسته فاکتورهای شخصی و تجربی تقسیم می شوند.

عوامل شخصی ذهنی هستند. شما می توانید از همان دستورالعمل ها برای رتبه بندی شرکت خود استفاده کنید و نتایج کاملاً متفاوتی نسبت به افراد دیگر بدست آورید.

از همه مهمتر ، آیا اشتیاقی به کارهایی که می کنید ارزیابی می کنید؟ آیا سازگاری با این شرکت با یک استراتژی بلند مدت در زندگی شما برابر است؟

آیا به بازاری که شرکت در آن شرکت می کند علاقه مند هستید؟ این سوال به طور مستقیم با عامل اول صحبت می کند. شما باید اشتیاق داشته باشید و به آنچه به اشتراک می گذارید اعتقاد دارید. آیا این کار به شما در رسیدن به اهداف بلند مدت کمک می کند یا مانع از دستیابی به کارهایی می شود که انجام داده اید.

بیشتر شرکت هایی که شما راه اندازی کرده اید معیارهای شخصی شما را برآورده نمی کنند. از آنجایی که این زمینه تقریباً ذهنی است ، هر شخصی که مشاغلی را انجام می دهد ، پاسخ متفاوتی خواهد یافت.

ارزیابی تجربی عینی و مبتنی بر واقعیت است و به شما کمک می کند تا ذهن خود را نه فقط قلب تان شکل دهید.

برنامه جبران خسارت اولین معیارهایی خواهد بود که بیشتر افراد ارزیابی می کنند. شرکتی که شما انتخاب می کنید باید تراز نقدی “هم اکنون” (برای حفظ انگیزه) و درآمد باقیمانده قوی داشته باشد. اگر شرکت 20٪ یا کمتر بپردازد ، انگیزه یا انگیزه کافی را ارائه نمی دهد. اگر شرکت بیش از 50 درصد پرداخت کند ، باید ثبات بلند مدت و رشد رشد زیر سؤال برود.

رهبری یک عامل مهم است – چه کسی این شرکت را رهبری می کند؟ تیم هدایت این قطار باید کارآمد ، منصفانه بوده و دارای سابقه اثبات شده باشد. چشم انداز بلند مدت یا اهداف آنها برای شرکت چیست؟

سرمایه گذاری چیزی است که بسیاری از افراد هنگام انجام احتیاط از دست می دهند. آیا این شرکت دارای سرمایه خوبی است؟ آیا شرکت منحل شده است؟ آیا تصمیمات مالی گرفته شده توسط شرکت صحیح است؟

روند بازار محصول چیست؟ آیا این محصول در جهت صعودی در بازار قرار دارد؟ آیا بازاری برای این محصول وجود دارد؟

USP یا پیشنهاد فروش بی نظیر – باید نوآوری در بازار وجود داشته باشد. آیا شرکت راه حل منحصر به فردی را ایجاد کرده است که به بازار خدمت کند؟

آیا این شرکت دارای مالکیت دولتی است یا خصوصی است؟ شرکت عمومی به دلیل مقررات SEC اجازه دید بیشتری می دهد. با این حال ، این شرکت خصوصی امکان تصمیم گیری و پاسخگویی به بازار را به شکلی مطیع اجازه می دهد. بهترین های جهان یک شرکت خصوصی است که از یک شرکت دولتی پشتیبانی یا مالک آن است.

آیا این شرکت قادر به ارائه خدمات خوب مشتری است؟ آیا درخواست ها به سرعت پردازش می شوند و آیا محصول به خوبی ارائه می شود؟ چه مقدار محصول بازگردانده می شود – چه مقدار بازپرداخت / بازپرداخت؟ خدمات مشتری می تواند باعث افتخار شرکت شود. آیا کار با آنها هنگام ارسال برنامه کار آسان است؟ وقتی تماس می گیرید ، می توانید با یک فرد زنده صحبت کنید ، آیا برای یک دوره استثنایی آویزان شده اید یا حتی نمی توانید به یک شخص برسید؟

شرکت باید توسعه یابد. آیا مشتریان آنها به اینترنت وصل شده اند و از طریق چندین مکان می توان به آنها دسترسی پیدا کرد؟

مدت زمان شرکت در چه مدت بوده است؟ من به دنبال شرکتی هستم که 5-10 سال است که کار می کند. شرکتی که در این محدوده قرار داشته است به اندازه کافی طولانی کار کرده است تا بتواند اشکالات خاصی را برطرف کند اما هنوز هم به اندازه کافی جدید است تا رشد مهیج را تجربه کند. به دنبال یک ضربه سریع در بازار نباشید. کار با یک شرکت در طولانی مدت حضور و متعهد خواهد بود.

از این گذشته ، در حالی که پول “اکنون” عالی است ، درآمد پس مانده همان چیزی است که همه ما به دنبال آن هستیم ، درست است؟

تمام این اقدامات دقیق نتایج جالبی را به همراه آورده است. استانداردهای شخصی در انجام دقت کافی بسیار مهم است. با این حال ، وقتی به هیجان و اشتیاق می پیوندید به بهترین چیز بعدی در بازاریابی شبکه ای بپیوندید ، اطلاعات تجربی را نادیده نگیرید. تصمیم خود را تا حد امکان عاقلانه بگیرید. برای خودتان ببینید اطلاعات چیست – نه آنچه دوست شما به شما می گوید. اگر در هنگام انجام دقت کافی ، بدون در نظر گرفتن تمام احساسات ، این دستورالعمل ها را رعایت کنید ، تصمیم شما براساس برخی اطلاعات قوی صورت می گیرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا