Honest Usana Independent Review – قبل از عضویت باید بخوانید

[ad_1]

این بررسی مستقل Usana – اطلاعاتی که برای تصمیم گیری هوشمندانه نیاز دارید

این بررسی مستقل Usana بر روی اطلاعات لازم برای تصمیم گیری در مورد مناسب بودن این شرکت برای شما و اهداف شما متمرکز خواهد شد.

اوسانا یک شرکت سهامی عام است که در سال 1992 توسط دانشمندی قابل احترام به نام میرون دبلیو ونتز PHD تاسیس شد و همچنین رئیس فعلی هیئت مدیره است. ماموریت Usana طبق وب سایت آنها تولید و ارائه با کیفیت ترین محصولات بهداشتی مبتنی بر علم توزیع آنها در سطح بین المللی از طریق بازاریابی شبکه ای و ایجاد یک فرصت مالی پاداش برای شرکای مستقل سهامداران و کارمندان ما است.

دفتر مرکزی آن در سالت لیک سیتی یوتا ایالات متحده آمریکا است. شرکتی شناخته شده در سطح جهانی با رتبه بندی خوب در DSA نهادی که صنعت فروش مستقیم را نظارت می کند. در بازارهای بزرگی مانند استرالیا کانادا چین هنگ کنگ تایوان کره مکزیک ژاپن نیوزلند هلند انگلستان مالزی فیلیپین پورتوریکو و کارائیب فعالیت می کند. در بازارهای عمده ای که به عنوان یک شرکت بازاریابی چند سطحه مانند نیوزیلند کانادا استرالیا و تایوان فعالیت می کنند آنها عضو فدراسیون جهانی انجمن های فروش مستقیم هستند.

از ژوئیه 2011 USANA 222000 شریک فعال داشت و 68000 مشتری ترجیحی که شرکای Usana به توافق نامه های توزیع کننده پایبند هستند. بدیهی است که آنها نمی توانند همه توزیع کنندگان خود را کنترل کنند و برخی از آنها در سال 2009 در کانادا گرفتار نوار شدند و ادعاهای دروغین را مطرح کردند چیزی است که هیچ شرکت MLM از آن در امان نیست. بنابراین این عامل تعیین کننده هنگام تصمیم گیری نخواهد بود. آنها در سال 2008 پرونده ای را گم کردند زیرا دو کارگر را که فکر می کردند شرکت را تحریف می کنند در سال 2003 منصرف کردند و یک قاضی شرکت را به پرداخت 7 میلیون دلار محکوم کرد.

به نظر من اطلاعاتی که از BBB در طی این بررسی Usana جمع آوری شده پشتیبانی نشده است. من این واقعیت را خیلی سنگین نمی دانم اما آن را به اشتراک می گذارم زیرا Better Business Office مکانی محبوب برای تهیه اطلاعات در مورد تجارت است. طبق دفتر Better Business Bureau در جولای 2011 من همچنین 7 شکایت دارم و همه آنها حل و فصل شده اند.

Usana Review – محصولات

برای اینکه شما 19 سال در صنعت فعالیت داشته باشید محصولات شما باید یک ارزش ادراکی برابر یا بالاتر از آنچه کاربر پرداخت می کند یا محکوم به شکست است ارائه دهد. محصولات آنها در سراسر جهان مورد توجه مصرف کنندگان و توزیع کنندگان قرار می گیرد. این شرکت شیوه های خوب تولید را اتخاذ کرده و فراتر از آن است. کیفیت تضمین شده است زیرا اکثر قریب به اتفاق محصولات آن در داخل کشور تولید می شوند. اوسانا تحقیقات و توسعه گسترده ای را انجام می دهد و جوایز زیادی که دریافت کرده بارها و بارها برای تولید محصولات با کیفیت اثبات شده است.

Usana Review – طرح جبران خسارت

این شرکت طرح استاندارد جبران باینری صنعت را به روش خاص خود ارائه می دهد. آنها کتمان نمی کنند که 6 راه برای جبران خسارت وجود دارد. با پرداخت 45٪ از هر دلار به توزیع کنندگان آنها چیزهای زیادی برای اجرا وجود دارد. هر بازاریاب ماهر با مهارت کمپین های بازاریابی خوب و جریان مداوم سرنخ می تواند تیم بزرگی بسازد و در نتیجه درآمد بالایی کسب کند.

Usana Review – نتیجه گیری

علوم بهداشتی اوسانا شایسته مطالعه جدی است. در واقع با یک کمپین بازاریابی خوب که توسط فروش و رهبری قابل توجه پشتیبانی می شود می توانید سودهای کلانی کسب کنید. این ممکن است با آنچه در دیگر بررسی Usana در مورد اشباع بازار مشاهده می کنید متفاوت باشد. کلید اصلی همه این موارد بومر بوم است زیرا آنها به تنهایی 72٪ از کل سرمایه در ایالات متحده را کنترل می کنند و از پذیرش پیری خودداری می کنند. بومرها روندهایی را در گذشته تعیین کرده اند و هیچ نشانه ای از کندی ندارند. ایالات متحده جمعیت سالخورده ای است تا سال 2025 یک سوم جمعیت بیش از 65 سال خواهد بود. با تقاضا برای تغذیه بهتر و افزایش باز برای درمان های طبیعی آینده برای صنعت بهداشت و سلامتی روشن به نظر می رسد.

دقیقاً یاد بگیرید که برای مارک خود چه کاری باید انجام دهید و اکنون به یک بازاریاب موفق تبدیل شوید و توجه بازاریابان گرسنه و مبارز را که به شدت بدنبال راه حل مشکلات خود هستند جلب کنید. این از این بررسی Usana بیرون می آید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا