[ad_1]
خبرهای اخیر در دنیای حق رای دادن این است که شرکت بازاریابی شبکه ای iLearning Global درهای خود را بسته است. اما چرا این شرکت را تعطیل کردید؟ چه اتفاقی افتاده است که چنین شرکتی به ظاهر موفق برای اتخاذ چنین تصمیمی بنیادی داشته باشد؟ در ادامه بخوانید تا دلایل بسته شدن iLearningGlobal را دریابید.
آنها کی هستند
ILearning Global یک شرکت شبکه حق رای دهی و بازاریابی اینترنتی بود که توسط برایان تریسی تأسیس شد و محصولات توسعه شخصی و آموزش های شغلی را برای اعضای خود به بازار عرضه کرد. آنها فیلم هایی را برای مربیان بلندگوها کتاب های الکترونیکی پخش آنلاین و برنامه های صوتی تهیه کردند. بازیگران فرصت تجارت را از طریق روش سنتی بازاریابی مستقیم از فروش مستقیم و مراجعه به آنها ترویج کردند.
بستن iLearning جهانی:
این شرکت به دلیل نداشتن مزیت رقابتی و تقاضای بازار در 17 مارس 2010 به طور رسمی درهای خود را بست زیرا بیشتر اطلاعاتی که در مورد بازاریابی انجام می شد در جای دیگری آزادانه در دسترس بود. البته این یک ضربه بزرگ برای اعضای iLearning Global بود و بسیاری از اعضا اکنون باید در جای دیگری به دنبال چیزهای بزرگتر و بهتر باشند.
کارهای بعدی که iLearning جهانی باید انجام دهد:
بهترین راه حلی که می توانم برای هرکسی که با اوقات دشوار مانند بستن شرکت روبرو هستم ارائه دهم جستجوی آنلاین برای یک سیستم اتوماتیک تر و ضد رکود است که بتواند در برابر زمان تست مقاومت کند. ثابت شده است که اینترنت ابزاری مناسب و مناسب برای هر کارآفرینی است که به دنبال ایجاد منبع درآمد طولانی مدت است.
در مواردی از این قبیل که بسیاری از شرکتهای حق رای دادن مجبور به بستن می شوند این امر بسیار حیاتی می شود که شما با یک برنامه بازاریابی آنلاین همکاری کرده اید که شامل ابزارها و منابع مورد نیاز برای نشان دادن چگونگی موقعیت یابی برند خود و نه فقط یک شرکت یا محصول است. شما هرگز فرار نخواهید کرد و مردم همیشه مردم را دنبال می کنند. بنابراین اگر استراتژی های صحیح را برای ایجاد یک برند در اطراف خود یاد می گیرید می توانید مطمئن باشید که تجارت و تیمی که برای توسعه آن تلاش زیادی می کنید همیشه از ثبات برخوردار است و می توانید بدون توجه به آنچه اتفاق افتاده است برای محصولات یا خدمات خاصی که به بازار عرضه می کنید همچنان به سابقه خود اطمینان داشته باشید.
خاموش کردن iLearning Global بسیار تاسف آور بوده است اما برای اعضای روحیه کارآفرینی ممکن است این فقط فشار مورد نیاز آنها باشد تا اطمینان حاصل شود که آینده تجاری و بازاریابی آنها هیجان انگیز تر است زیرا یاد می گیرند خود را با استفاده از تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی هوشمند اینترنتی بهتر بازاریابی کنند.
بهترین مدرسه برای بازاریابی و برنامه مربیگری آنلاین:
بهترین راه حل همکاری با یک مدرسه بازاریابی آنلاین متخصص در آموزش کلیه تکنیک های بازاریابی اینترنتی مانند مقاله و بازاریابی بازاریابی رسانه های اجتماعی و جستجوی کلمات کلیدی برای بهبود موتور جستجوی شما خواهد بود تا اطمینان حاصل شود که شما یک ستاره برند را توسعه می دهید و می توانید ترافیک مداوم و واجد شرایط را هدایت کنید به وب سایت های شما! بهترین بخش این است که آنها در واقع به اعضای خود روزانه 900 دلار پرداخت می کنند تا دانشجویان جدید را به برنامه خود ارجاع دهند!
[ad_2]