[ad_1]
راه اندازی محصول یک استراتژی بسیار محبوب در بین بهترین کارآفرینان است. این یک سیستم قابل ردیابی مبتنی بر تبدیل است که برای ایجاد جریان های درآمد قابل پیش بینی در تجارت بازاریابی اطلاعات شما طراحی شده است. با توجه به مزایا جای تعجب نیست که جامعه ما آن را بسیار پذیرفته است. با این اوصاف بیایید نگاهی به جوانب مثبت و منفی بیندازیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا این روندی است که می خواهید به مخلوط بازاریابی خود اضافه کنید.
در اینجا لیستی سریع از موارد مثبت وجود دارد:
- آنها در حال ایجاد یک رونق نقدی در تجارت شما هستند. هدف این است که در لحظه ای که محصول شما برای فروش در دسترس است عجله سفارشات را مشاهده کنید. تنها راه برای این کار ایجاد تعامل واقعی مشتری در دوره تبلیغات است. راه اندازی یک محصول خوب این کار را هر بار انجام می دهد.
- آنها مشتریانی خارج از افق ایجاد می کنند. تفاوت زیادی بین داشتن پیشتاز و لیست مشتری وجود دارد. مشتریان بالقوه در حال مرور هستند در حالی که مشتریان خرید می کنند. این بهترین روش برای تبدیل لیست علائم علاقه مند به خرید مشتری است.
- به راحتی قابل پیگیری است. یک پرتاب خوب انجام شده به شما امکان می دهد در هر مرحله از تبلیغ میزان پاسخ خود را بسنجید. از آنجا که می توانید نتایج خود را پیگیری کنید آسان است که نتایج خود را دفعه بعد انجام دهید.
در اینجا لیستی سریع از برخی موارد منفی آورده شده است:
- نیاز به برنامه ریزی دارد. پیش از عرضه محصول برای فروش نیاز به نوشتن متن با چندین پیام بازاریابی نوشتن متن است. اگر شما یک مالک اطلاعات بی صبر هستید این یک استراتژی برای شما نیست.
- آنها به یک لیست احتیاج دارند. اگرچه راه های مختلفی در این مورد وجود دارد اگر لیستی از مشتریان بالقوه داشته باشید اجرای آن بسیار آسان تر است. لیست فعلی یک نقطه شروع ارزشمند به پرتاب شما می دهد.
- آنها به یک تیم احتیاج دارند. در پشت صحنه هماهنگی زیادی وجود دارد که باید انجام شود. به عنوان مثال کپی ایمیل جریان صفحه وب و زمان راه اندازی باید در طول دوره تبلیغات مدیریت شوند. گم شدن در این جزئیات تأثیر زیادی در پرتاب شما دارد. اطمینان حاصل کنید که زودهنگام و اغلب کمک می گیرید.
راه اندازی محصول یک ابزار بازاریابی عالی برای کارآفرینان اطلاعاتی است. آنها خریداران جدیدی ایجاد می کنند روند کار قابل پیگیری است و اگر درست انجام شود رونق نقدی در کسب و کار خود ایجاد می کنید. اگر می خواهید نتیجه بگیرید برنامه ریزی کنید که پیش بروید لیست خود را ادامه دهید و تیم خود را برای اطمینان از موفقیت جمع کنید.
[ad_2]