[ad_1]
صفحه فرود در مقابل صفحه فشرده در مقابل صفحه شروع – آنها کدامند و چه چیزی آنها را از یکدیگر متمایز می کند؟ آیا برای وب سایت خود به آنها نیاز دارید؟ پاسخ سوال آخر بله بله و خیر است. همانطور که با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد شما به یک صفحه فرود و یک صفحه فشار نیاز دارید در حالی که برخلاف نظر رایج صفحه شروع کاملاً غیرضروری است.
صفحه فرود
صفحه فرود به سادگی جایی است که بازدید کننده پس از کلیک بر روی پیوندی که آنها را به وب سایت شما هدایت می کند فرود می یابد. به عنوان مثال اگر فروشگاه دوچرخه خود را در Google تبلیغ می کنید و شخصی بر روی آن کلیک می کند صفحه ای که به آن هدایت شده است صفحه فرود شما است. اگر از SEO استفاده کرده اید و مقاله ای در مورد چیدمان بالش دریافت کرده اید تا آنها را به راحتی مرتب کنید و کسی روی آنها کلیک کند به مقاله مورد بالش هدایت می شوند. از این رو مقاله مورد بالش شما یک صفحه فرود خواهد بود. توجه داشته باشید که می تواند (و همیشه وجود دارد) بیش از یک صفحه فرود در هر وب سایت.
در نتیجه صرف نظر از کاری که انجام می دهید همیشه یک صفحه فرود در وب سایت خود خواهید داشت. از این رو این یک قسمت جدایی ناپذیر از وب سایت شما است که ضروری است و قابل حذف نیست.
فشرده سازی صفحه
اگر با بازاریابی اینترنتی آشنا هستید احتمالاً این را هم می دانید که لیست ها قسمت بسیار مهمی از برنامه کلی شما هستند. بدون لیست درآمد شما بسیار کمتر از حد ممکن خواهد بود. از این رو ضروری است که شما راهی برای استخراج اخلاقی یک آدرس ایمیل از یک بازدید کننده داشته باشید.
صفحه فشار دادن بهترین روش برای این کار است. در صفحه فشرده سازی فرم را برای بازدیدکننده درج می کنید تا آدرس ایمیل و نام وی را وارد کند (اختیاری) تا بتواند در وبلاگ / وب سایت شما مشترک شود. در صورت تمایل (و این بهتر جواب می دهد) می توانید هنگام انتخاب لیست بازدید کننده از طریق پست الکترونیکی یک هدیه رایگان مانند کتاب الکترونیکی یا آموزش ویدئویی به عنوان پاداش بدهید. صفحه فشار بخشی اساسی از موفقیت هر کسب و کار اینترنتی است.
صفحه شروع
صفحه شروع تقریباً مانند صفحه اصلی یک وب سایت است. به عنوان مثال اگر بخواهید عنوانی را در نوار URL مانند EzineArticles.com تایپ کنید و به یک صفحه ثابت هدایت شوید این صفحه اصلی خواهد بود. صفحه شروع زمانی است که صفحه اصلی با صفحه ای جلب می شود که توجهات را در وسط صفحه جلب می کند. به عنوان مثال یک ویدئو در مرکز قرار دارد و بقیه صفحه ممکن است خالی باشد یا فلشهایی به سمت مرکز داشته باشند. این صفحه شروع است.
با به روزرسانی های اخیر الگوریتم Google نشان داده است که این کار را انجام می دهد نه وب سایت هایی با صفحات پراکنده ترجیح داده می شوند. آنها نه تنها زمان بارگیری طولانی تری دارند بلکه استفاده از آنها نیز آسان نیست. من توصیه می کنم نه صفحه شروع وب سایت (های) خود را ایجاد کنید.
مفاهیم موجود در پشت این نوع صفحات بسیار ساده هستند. دو صفحه اول صفحات فرود و صفحات zip برای یک تجارت ضروری هستند در حالی که صفحه شروع توصیه نمی شود.
[ad_2]