دنیای وب

LOHAS و ZOOMERS – بخشهایی از بازار که باید آنها را بشناسید


اطلاعات دموگرافیک ، همه در تلاش برای درک آن هستند. فروشندگان از اطلاعات دموگرافیک برای توضیح اینکه مخاطبان هدف چه کسانی هستند ، و اینکه چرا مشتریانشان آنچه را می خرند خریداری می کنند. این اطلاعات جمعیتی معمولاً General X ، General Y ، Baby Boomers و جمعیت شناسی سنتی 18-24 ، 25-34 و غیره است ، اما بالای کوه یخ است. پیدا خواهید کرد و آنها در گروه سنتی قرار نمی گیرند. این دو نفر در مورد سبک زندگی و روش ها هستند و انتخاب آنها بیشتر از تعریف خوشه ای از پیش تعریف شده بازتابنده نگرش است. الکسا ، گوگل و فیس بوک در ارائه یک دید کلی به مخاطبان شما مهارت دارند ، اما آیا آنها نمی توانند این مخاطب را توضیح دهند؟ همه زنان تحصیل کرده 25-34 ساله دارای یک فرزند نیستند. حتی Nelson ، Forrester و Ipsus نمی توانند به شما بگویند چه کسی محصول شما را خریداری می کند یا از وب سایت شما بازدید می کند. دنیای دیجیتال به مردم امکان می دهد دنیای خود را به روش های جدید ببینند. در گذشته ، در گذشته نه چندان دور ، گروه های جمعیتی چیزی نبودند بجز کسانی که بلافاصله در کتابفروشی ها ، کتابخانه ها ، تلویزیون ، روزنامه ها و غیره یافت می شدند. آنها وقت مناسب را با دوستان ، خانواده و مسافرت با اطلاعات کمی به اشتراک گذاشتند. در دنیای دیجیتال جدید ، اطلاعات 24 ساعته ارائه می شود. گاز گرفتن آنچه مردم خورده اند می تواند بیش از حد باشد. جستجو را می توان جستجو کرد و به جستجوگر هدایت کرد. این صفحه به مشتریان امکان می دهد گزینه های خود را گسترش دهند ، مزایای خود را تغییر دهند و با کلیک یک دکمه ماوس به مزایای جدید دسترسی پیدا کنند. بنابراین کدام یک از این دو گروه را باید بشناسید؟ LOHAS و ZOOMERA. سازمان بهداشت جهانی؟ تکرار می کنم ، LOHAS و ZOOMERS ، و نه من نمی توانم این کلمات را بگویم. اکنون توانستم کارهای جدید بسیاری را برای فرشتگان ، VC ها و قضات شروع کنم. یک سوال برای هر کشور LOHAS و Zoomers چه کسانی هستند؟ بینندگان اطمینان دارند که من دو جمعیت جدید برای شرکت ایجاد کرده ام. من هنوز این کار را نکرده ام! LOHAS و ZOOMERS دو جمعیتی هستند که باید در نظر گرفته شوند. آنها در مورد شیوه زندگی خود هستند ، آنها چه کسی هستند؟ آنها در مورد چه چیزی هستند؟ LOHAS و ZOOMERS رفتاری هستند ، نمی توان آنها را به عنوان یک گروه سنتی طبقه بندی کرد ، آنها منحصر به فرد هستند و گاهی از مرزهای جمعیتی عبور می کنند. بنابراین در اینجا اطلاعات کمی در مورد آنها آورده شده است. آنها بین 19 تا 19 درصد جمعیت ایالات متحده را نشان می دهند ، برای کسانی که نمی خواهند ریاضی کنند ، بین 41 تا 60 میلیون آمریکایی هستند و هر کدام حدود 10 درصد رشد می کنند. اطلاعات جمعیتی LOHAS برای محافظه کاران بالای 18 سال ، LOHAS برای گروه LOHAS مناسب است ، که صحبت از سلامتی و تاب آوری ، جامعه آن ، جامعه جهانی و جامعه است. LOHAS بر عدالت اجتماعی ، رشد شخصی ، پشتکار و آگاهی فرهنگی متمرکز است.LOHAS.com یک سایت عالی است که اطلاعات کمی در مورد اعداد موجود در بازار به شما ارائه می دهد. در اینجا مروری کوتاه بر بازار LOHAS وجود دارد. این اعداد در مرکز بازاریابی طبیعی در LOHAS.com موجود است ، تا فقط چند مورد را ذکر کنید. بهداشت شخصی LOHAS Market – این گروه HBA شما است. شرکت های نوپا غالباً 1٪ از بازار را هدف قرار می دهند (لزوماً بهترین راه برای انجام این کار در هنگام مشاهده بازار نیست). ارزش این گروه حدود 117.0 میلیارد دلار تخمین زده شده است. LOHAS Natural Life – این مجموعه کالاهای خانگی و پوشاک است که ارزش آن 10.0 میلیارد دلار است. این را به دلیل این واقعیت ساده مقصر می دانم که هنوز هیچ انتخاب طبیعی در سبک زندگی وجود ندارد. به نظر می رسد که بامبو ، کنف و کپک های طبیعی برای مشاغل کوچک و بزرگ که بازار روبرو هستند ، قیمت کمتری دارند. برای کسانی که سعی در مواجهه با این بازارها دارند ، کمبود عرضه وجود دارد و اقتصاد برای توجیه کار خانه سبز LOHAS پایدار نیست – مقوله ای که خود توضیح می دهد ، از لوازم ستاره انرژی ، کف بامبو گرفته تا بازرسی موثر در خانه. مانند HBA ، این یک بازار 100 میلیون دلاری است. روند طولانی مدت سبز به دلایل زیادی اتفاق می افتد ، اما این پست یک روز دیگر است. همانطور که قیمت انرژی افزایش می یابد و مردم به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه های مدیریت خانه خود هستند ، این گروه به رشد خود ادامه می دهد و در سطح جهانی ، به طور کلی ، قیمت برق افزایش می یابد. تقاضا در حال پیشی گرفتن از عرضه است و در شهرهای جهان قهوه ای می شود. این دسته در حال رشد است و زمان مناسب رایگان است. LOHAS مشکوک است و آنها می دانند که او می تواند در زمان مناسب موثر باشد. حمل و نقل دیگر انرژی و حمل و نقل دیگر – هر دو دسته ، شبیه به طبقه ساختمان سبز ، توسط نیاز به محدود کردن اثرات زیست محیطی هدایت می شود. البته ، با افزایش گزارش ها در مورد افزایش قیمت انرژی ، کمبود آب و گرم شدن کره زمین ، LOHAS به کارهای بیشتری برای جلوگیری و جلوگیری از این موارد ادامه خواهد داد. LOHAS یک ویژگی و جمعیت شناختی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. بیخیالش. آخرین دسته ای وجود دارد که باید بررسی کنید ، این حیوان عظیم الجثه است. گسترش و به اشتراک گذاری هر بخش براساس یک ، تور و تور است. در سال 2010 ، سازمان جهانی جهانگردی 781 میلیارد یورو به بازار جهانی سفر بازپرداخت کرد ، این بدان معناست که شما ممکن است بخواهید مستقر شوید و تغییر کنید. تقریباً 1.1 میلیون دلار در سال 2010. تورهای LOHAS-این دسته شامل دوچرخه سواری در سراسر ناپل یا فرانسه ، غوطه وری فرهنگی ، کار داوطلبانه و سفرهای میدانی است. برای LOHAS حدود 42 میلیون دلار است و باید بگویم که بازار سفر سریع ترین رشد را دارد. در صورت بروز هرگونه خطر LOHAS را نادیده بگیرید. من قبلاً در مورد LOHAS ، در مورد ZOOMERS صحبت کرده ام؟ اوه ، آنها یک قسمت بسیار جالب ، باهوش ، علاقه مند به بینایی هستند ، تقریبا همه چیز هستند و ثروتمند هستند. همه ما بومرهایی را می شناسیم که پس از جنگ جهانی دوم (1946-1964) متولد شده اند ، یا تصور ما این است. ما فرض های زیادی می گیریم که می توانند به بیراهه بروند.اشتباه شماره 1 – همه بومرها جمعیت و طرز تفکر یکسانی دارند. بیشتر پوشش ها و تبلیغات به ما می گوید که بومرها شروع به بازنشستگی می کنند. عکس های ارائه شده مربوط به یک زوج مو خاکستری است که دوچرخه سوار هستند ، روزنامه می خوانند و بدون نوشیدن قهوه نشسته اند. افکار بعدی آنها مربوط به پدربزرگ و مادربزرگ است. اشتباه شماره 2 – بومرها به عنوان جمعیتی طبقه بندی می شوند که تلفن های کم کارتر ، رایانه کمتری دارند و دسترسی کمتری به اینترنت دارند. مراقب باشید در این دام نیفتید .. اشتباه شماره 3 – با فرض ایمن بودن همه Boomers به ​​خاطر داشته باشید که سال 1964 خیلی دور نیست و این گروه هنوز 50 سال ندارد و مطمئناً برای حضور در اینجا آرام نخواهند گذاشت. اگر آنها بازنشسته می شوند ، به این دلیل است که آنها می توانند و قبل از سفر بعدی خود به دنیای کار می مانند. آنها سخت کار کردند ، پول زیادی به دست آوردند و وقت داشتند. بومرها 65٪ ارزش کانادا و ایالات متحده را تشکیل می دهند. من هنوز به اعداد نگاه نکرده ام ، اما مطمئن هستم که این یک تخمین متوسط ​​در اروپا نیز هست. والدین من “بومر” هستند ، من به شما قول می دهم ، اگر 3 خطایی را که در بالا ذکر شد مرتکب شوید ، والدین را جذب مخاطب خود نمی کنید. آنها در سن 60 سالگی هستند ، آیفون و بلک بری دارند ، اپراتورهای سریالی هستند و مطمئناً نمی توانند زن و شوهر سفیدپوست شیرین را که در رسانه ها به تصویر کشیده می شوند ، بدست آورند. پس پدر و مادر من چه کسانی هستند؟ آنها بزرگ هستند. سازمان بهداشت جهانی؟ ZOOMERS! نه ، من این کلمه را ایجاد نکردم ، این واژه واقعی است ، تعریف شده است و باید توسط ZOOMERS قابل درک باشد. تأکید بخشی مشخص از انفجار است که افراد کمی درباره آن صحبت می کنند. من این نقل قول را دوست دارم ، وقتی سعی می کردم Zoomers را درک کنم با آن مواجه شدم ، این یک توصیف کامل است و باید به جان کاتر در سنت لوئیس داده شود. پترزبورگ تایمز. یک تأیید
“بچه های بومرنگ بی نهایت که بازنشستگی را راهی سریع برای داشتن زندگی جدید روشن تر ، داشتن زندگی سالم تر ، استانداردهای بالاتر ، جستجوی آموزش و مهارت های فنی بیشتر می دانند.”
در کانادا ، زومر 44٪ از جمعیت (14.5 میلیون نفر) را تشکیل می دهد و بیش از 77٪ از ثروت کانادا را کنترل می کند. این آمار مشابه در ایالات متحده است. ما یک وب سایت (zoomer.ca) ، یک مجله (zoomermag.com) و یک رادیو (zoomerradio.ca) برای Zoomers اختصاص دادیم. اوری شگفت انگیز است. آنها کارآفرین ، گردشگر هستند و دوست ندارند خسته کننده و روزمره باشند. به آنها زن یا مرد نگویید زیرا آنها برای انجام این کار خیلی جوان هستند. فکر نکنید که آنها می خواهند به لاتاری یا کازینو سفر کنند. آنها مطمئنا پیر نیستند و وسواس تخفیف برای افراد مسن را دارند.اگر به Zoomers بروید می توانید از 30 چیز مانند کلیمانجارو بالا بروید. جدید برای Zoomers – 60 40! من به شما قول می دهم هیچ 40 ساله ای نمی خواهد قدیمی فکر کند. کاملاً طبیعی است که در بزرگسالان زیر سن اکثریت زندگی کنند و نخواهند بسته بندی منسوخ شده و قدیمی را بفروشند.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا