[ad_1]
بازاریابی شبکه ای به طور سنتی از طریق دهان به دهان روزنامه ها نامه های الکترونیکی تلفن تلویزیون و سایر رسانه های واسطه تبلیغ می شود. امروزه بیشتر تحت سلطه اینترنت است. چرا این تغییر است؟ اکنون افراد با سرعتی بسیار سریعتر درخواست اطلاعات می کنند. رسانه فوق بسیار کند دست و پا گیر و / یا گران است.
مردم تقریباً نیازهای نامحدود اما منابع محدودی دارند. آنها محصولی را انتخاب می کنند که بیشترین رضایت را برای پولشان به همراه داشته باشد. خواسته های آنها زمانی تقاضا می شود که قدرت خرید آنها از آنها پشتیبانی کند.
لیست کردن خواسته ها در یک جامعه خاص در یک زمان خاص آسان است. در یک سال معین 230 میلیون آمریکایی ممکن است 67 میلیارد تخم مرغ 2 میلیارد مرغ 5 میلیون سشوار 133 میلیارد مایل سفر هوایی داخلی و بیش از 20 میلیون سخنرانی توسط اساتید انگلیسی در دانشگاه ها خریداری کنند. این کالاها و خدمات مصرفی از جمله باعث تقاضای بیش از 150 میلیون تن فولاد 4 میلیارد تن پنبه و بسیاری دیگر از کالاهای صنعتی می شود. اینها برخی از خواسته هایی است که در اقتصاد 7 تریلیون دلاری بیان می شود. تلاش برای توسعه یک مدل تجاری برای ورود به این بازارها بسیار دشوار خواهد بود.
بازاریابی ملایوکا نوعی تجارت است که اکثر مردم از ظرفیت مهارت و منابع لازم برای مشارکت در آن برخوردارند. مانع ورود بسیار کم است. بازاریابی Melaleuca مشاغلی است که در آن یک فرد عادی می تواند انتخاب محصولات یا خدمات خود را اعلام کند. این کاربرد بازاریابی اینترنتی مکمل آن است زیرا بازاریابی اینترنتی سریع ارزان سنجش موفقیت آسان است و به سرعت قابل تنظیم است.
یک صاحب مشاغل Melaleuca می تواند با استفاده از ترکیب تقاضا و علاقه این هفته به سرعت برای بازاریابی هفته آینده برنامه ریزی کند. در مقیاس بزرگتر جنرال موتورز و سایر شرکت های برنامه ریزی شده مرکزی فقط در حال برنامه ریزی برای تولید بر این اساس در بازه های زمانی بزرگتر هستند. تجارت بزرگ قدرت بزرگ بودن را دارد. متأسفانه این ضعف آنهاست. تغییر جهت مخلوط محصول یا قراردادهای بازاریابی به دلیل حجم زیاد بسیار سریع انجام می شود.
با این حال درخواست ها و علایق نیز برای شرکت های بزرگ و کوچک قابل اعتماد نیستند. مردم از بعضی از چیزهایی که در حال حاضر مصرف می کنند خسته شده اند. به عنوان مثال SUV هایی که سوخت زیادی مصرف می کنند. مصرف کنندگان به دنبال تنوع برای منافع خود هستند. نمونه دیگری از اتومبیل تقاضای امروز برای اتومبیل های کوچکتر و سبزتر است. مصرف کنندگان در ماه های آینده در واکنش به تغییر سریع قیمت ها و کاهش درآمد خانوار تصمیمات جدیدی برای خرید می گیرند.
مصرف کنندگان محصولات را به عنوان بسته مزایایی می دانند و محصولی را انتخاب می کنند که بهترین بسته را برای پول خود به آنها ارائه دهد. بنابراین تویوتا نشان دهنده حمل و نقل پایه قیمت خرید پایین تر و صرفه جویی در مصرف سوخت است. کادیلاک مخفف راحتی لوکس و اعتبار است. مردم با توجه به نیازها و منابعشان محصولی را انتخاب می کنند که ویژگی های ترکیبی آن بیشترین رضایت را داشته باشد.
امروزه برای اینکه یک بازاریاب موفق Melaleuca باشید بازاریابی اینترنتی به صاحب مشاغل این امکان را می دهد تا محصولات را پیش از فروش پردازش الکترونیکی فروش و اندازه گیری بازارهای پس از فروش در کل فرآیند کسب و کار را انجام دهند. همه اینها با سرعتی بسیار سریعتر از مشاغل بزرگ انجام می شود. این مزیت بازاریابی مدرن است. با بهره گیری از فناوری اینترنت و ویژگی های ویروسی برای به حداکثر رساندن و تأمین تقاضای مشتری صاحب مشاغل Melaleuca می تواند به سرعت بازارهای جدیدی را گشوده و از بازارهای کم تقاضا عقب نشینی کند.
[ad_2]