MLMIA چیست؟

[ad_1]

در زمینه بازاریابی چند سطحی خواهید فهمید که فرصتهای مختلف تجاری برای استفاده از آنها وجود دارد. بسیاری از شرکتهای MLM انواع مختلفی از کالاها را به فروش می رسانند که طیف گسترده ای از مصرف کنندگان را به خود جلب می کند. با این حال هیچ انجمن صنعت مرکزی خاصی برای ارتقا the صنعت و تعیین استانداردها وجود ندارد. تعداد کمی از گروه ها را پیدا خواهید کرد که شرکت های بازاریابی شبکه ای توزیع کنندگان آنها و شرکت های فروش محصولات یا خدمات برای صنعت را دوباره ترکیب می کنند. MLMIA یا انجمن بازاریابی شبکه ای چند سطحی بین المللی یکی از نمونه های یک انجمن بازاریابی چند سطحی موفق با اعضای از سراسر جهان است.

این انجمن بازاریابی چند سطحی در سال 1985 توسط گروهی از بازاریابان موفق شبکه تأسیس شد و تلاش می کند تا از فرصتهای مختلف تجاری که به طور کلی در صنعت بازاریابی شبکه ای وجود دارد محافظت پشتیبانی و تقویت کند. این امر به توزیع کنندگان مستقل این اطمینان را می دهد که از منافع آنها در برابر گروه های مختلف نظارتی و دولتی و همچنین انبوهی از اطلاعات در مورد خود صنعت و فرصت های تجاری مختلفی که ارائه می دهد دفاع خواهد شد.

انجمن های صنفی مانند MLMIA به دلیل اینکه فقط برای یک تجارت خاص پشتیبانی نمی کنند در صنعت بازاریابی شبکه ای بسیار مهم هستند. همچنین افسانه های زیادی در مورد صنعت بازاریابی شبکه ای در اذهان عمومی وجود دارد که اغلب توسط رسانه های جریان اصلی ادامه دارد. یک انجمن بازاریابی چند سطحی مانند MLMIA می تواند بیانیه ها و بیانیه های مطبوعاتی را منتشر کند و همچنین نظرات تخصصی بی طرفانه را ارائه می دهد تا به حذف برخی از این افسانه ها کمک کند. MLMIA یک آژانس نظارتی نیست و عضویت داوطلبانه هم برای شرکت های بازاریابی شبکه ای و هم برای توزیع کنندگان منفرد آنها است اما همانطور که مشاهده می کنید می تواند مزایای خوبی برای همه طرف های درگیر در صنعت بازاریابی چند سطح داشته باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا