MMORPG – بازی های چند نفره آنلاین

[ad_1]

MMORPG همانطور که توسط ویکی پدیا تعریف شده است. MMORPG (بازی چندنفره نقش آفرینی آنلاین) نوعی بازی نقش آفرینی رایانه ای (RPG) است که در آن تعداد زیادی از بازیکنان در یک دنیای مجازی با یکدیگر تعامل دارند. همانطور که در همه RPG ها بازیکنان نقش داستانی را بازی می کنند شخصیت. (بیشتر در یک فضای داستانی رایج است) و بسیاری از اقدامات این شخصیت را کنترل می کند. MMORPG ها از نظر تعداد بازیکنان از RPG های تک نفره یا چند نفره متمایز می شوند و دنیای بازی مداوم که معمولاً توسط ناشر بازی میزبانی می شود به حیات خود ادامه می دهد. و با دور شدن بازیکن از بازی تکامل می یابد.

بازی های MMORPG چنان محبوب در سراسر جهان هستند که عضویت جهانی در هر دو بازی اشتراکی و غیر اشتراکی از سال 2006 بیش از 15 میلیون بوده است. به طور کلی درآمد بازی های MMORPG در سال 2005 از نیم میلیارد دلار فراتر رفته است و پیش بینی می شود تا سال گذشته به بیش از 1 میلیارد دلار برسد. سال 2006. 2009. (از ویکی پدیا دائرlopالمعارف رایگان)

اگر چیزی واقعاً به یک نوآوری بی نظیر در بازی های ویدیویی تبدیل شده باشد بازی آنلاین و توانایی آن در ارائه بازی های چند نفره خواهد بود. اکنون بازی های چند نفره آنلاین چیز جدیدی نیستند زیرا هشت سال پس از اولین بازی خود با DOOM در سال 1998 وجود داشته است. با این حال بازی های چند نفره آنلاین بلافاصله در کل طیف بازیکنان رایانه محبوب نبودند. مدتی طول کشید تا توپ به زمین بچرخد اما هنگامی که سرانجام شتاب گرفت به نظر می رسد مورد بعدی که از روزهای ابتدایی حتی خوش بینانه ترین حد را نیز پشت سر گذاشته است.

تعریف بازی های چند نفره آنلاین

برای کسانی که با این اصطلاح آشنا نیستند بازی های چند نفره آنلاین شامل این امکان است که چندین بازیکن همزمان در یک بازی آنلاین شرکت کنند. آنها می توانند به صورت تیمی در برابر رایانه کار کنند یا می توانند در برابر یکدیگر بازی کنند. گفته شده است که بازیهای چندنفره از این نوع اولین تحول از بازیهای رایانه ای است که در آن انسان با هوش مصنوعی روبرو می شود و جایی که انسانها در برابر انسانهای دیگر بازی می کنند. به نوعی به نظر می رسد این مرحله که بازی های آنلاین در آن آغاز شده از نظر ارائه همان هدف بازی های قدیمی بازگشت به گذشته است.

روزهای قدیمی

برادران پارکر همه این بازیهای رومیزی را نفروختند زیرا بازیها بسیار جذاب بودند. (بیشتر بازی ها بسیار ساده اندیش بودند اما از مبارزات عالی بازاریابی سود می بردند) بخشی از دلیل اینکه خانواده ها و افراد دوست داشتند این بازی ها را دوست داشته باشند این بود که این یک رویداد اجتماعی بود که مردم می توانستند دور هم جمع شوند و از تعامل با یکدیگر لذت ببرند. بله افراد رقیبی بودند که بعضی اوقات به طور جدی بازی های رومیزی انجام می دادند اما به طور کلی مردم دوست داشتند اوقات را با هم بگذرانند و از این بازی های کلاسیک لذت ببرند.

با محبوبیت بیشتر و بیشتر بازی های ویدیویی بازی ها رویکرد طولانی به توسعه بازی های تک نفره داشتند. در پایان بسیاری از مزایای تعامل اجتماعی از بین رفت. با ظهور بازی های چند نفره آنلاین بازی های ویدئویی و رایانه ای به دنیای تعامل اجتماعی پیوسته اند تا خلا apparent آشکاری را که قبلاً توسط بازی های تخته ای اشغال شده بود پر کنند. (با این حال بازی های رومیزی هنوز محبوب هستند و بسیار تهاجمی به فروش می رسند)

بازی های رایانه ای چند نفره در خدمت هدف عالی افزایش خطوط ارتباطی اجتماعی بین مردم در سراسر جهان است و احتمالاً به اندازه و محبوبیت خود ادامه خواهد داد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا