طراحی و سئو وب سایت

Niche Marketing on Crack – چگونه یک مبتدی بازاریابی را شروع کنید اگر یک مبتدی کاملاً کامل هستید

اگر در مورد بازاریابی تخصصی چیزی شنیده اید (در یک لحظه “در مورد شکست” توضیح خواهم داد) اما واقعاً نمی فهمید که چه چیزی پشت این مفهوم است ، احتمالاً در مورد چگونگی شروع کار تا حدودی گیج خواهید شد. هر کاری که می کنید ، برای یک برنامه عضویت ثبت نام نکنید که ادعا می کند می تواند در عرض چند دقیقه وب سایت های سودآوری برای شما ایجاد کند و شما را قادر می سازد با تلاش بسیار کم ثروت کسب کنید. کسب درآمد هرگز به این آسانی نیست و این برنامه ها فقط مطابق ادعاهای آنها نیستند. اگر فکر شما درمورد اینکه بازاریابی شگفت انگیز چیست تار است ، بهترین مکان برای شروع خرید کتاب الکترونیکی ارزان قیمت است که می توانید بلافاصله آن را بارگیری کنید.

کتاب های بازاریابی طاقچه

انتخاب کتاب براساس سطح دانش و تجربه قبلی شما در اینترنت است. پست های قبلی سطح خاصی از تجربه یا دانش بازاریابی را از طرف خواننده فرض می کنند. به عنوان نشانه ای از مزایای بازاریابی تخصصی ، بازاریابان باتجربه شروع به جلب توجه خود به ارائه رهنمودهایی می کنند که مبتدیان می توانند از آن پیروی کنند. Niche Marketing On Crack عنوان یکی از این کتاب هاست.

Niche Marketing On Crack – سیستم

این کتاب توضیح می دهد که چگونه مرحله به مرحله “بازاریابی ویژه در محل شکست” را انجام دهید ، اما نگران نباشید ، شما مجبور نیستید به مواد مخدر متوسل شوید ، آنها فقط برای جلب توجه نامگذاری شده اند. اگرچه دستورالعمل های گام به گام ارائه می شود تا مبتدی کامل بتواند همه چیز را از ابتدا دنبال کند و یاد بگیرد ، اما به نظر من زمان بندی کتاب برای یک فرد متوسط ​​که سابقه تجربه در بازاریابی اینترنتی را ندارد واقع بینانه نیست ، بنابراین احساس ناراحتی نکنید. اگر راه اندازی اولین وب سایت شما یک یا دو روز بیشتر از تخمین موجود در کتاب باشد ، کافی است. آماده شدن برای چند روز اضافی تفاوت چندانی نخواهد داشت و با پیشرفت شما سرعت شما افزایش می یابد.

بازاریابی طاقچه – از درون شروع می شود

موفقیت در تجارت بازاریابی طاقچه شما به شما و آنچه در آن قرار می دهید بستگی دارد. اگر یک موضوع جالب در طاقچه خود انتخاب کنید ، در مورد موضوع تخصصی خود حرف های بیشتری برای گفتن خواهید داشت و به احتمال زیاد وقت خود را برای کار در وب سایت طاقچه خود صرف خواهید کرد.

لیستی از مباحث احتمالی احتمالی تهیه کنید. این لیست می تواند تا زمانی که شما می خواهید باشد و ایده ها به همان اندازه که دوست دارید خسته کننده یا دیوانه کننده باشد. در مرحله بعدی لیست خود را اصلاح خواهید کرد. همچنین ، شما همچنان وب سایت های بیشتری را ایجاد خواهید کرد ، بنابراین لیست خود را برای آینده ذخیره کنید.

طاقچه بازاریابی – جهان خارج

مرحله بعدی (دو بخشی) این است که بفهمید آیا مخاطبانی برای موضوع تخصصی شما آماده هستند یا خیر و آیا میزان رقابت در حال حاضر به اندازه کافی کم است تا طاقچه برای شما سودآور باشد. اگر از کتاب Niche Marketing On Crack استفاده می کنید ، دستورالعمل های مفصلی برای کمک به شما در روند کار پیدا خواهید کرد.

با در دست داشتن این لیست از مباحث ، باید تحقیق کنید تا مطمئن شوید افراد به صورت آنلاین چه چیزی را جستجو می کنند. اگر موضوع شماره 1 شماره شما چیزی است که هیچ کس یا به سختی کسی نمی خواهد از آن مطلع شود ، به موضوع بعدی بروید و در لیست خود کار کنید تا زمانی که موضوع مورد علاقه شما را جلب کند.

سپس شما باید در مورد رقابت تحقیق کنید. اگر رقابت برای یک رشته خاص بسیار شدید است ، به لیست خود برگردید و شروع به بررسی احتمال بعدی کنید. مکان مناسب افراد کافی را به آن علاقه مند می کند و چند سایت دیگر برای بازدید کنندگان رقابت می کنند. روند کار دشواری نیست: ابزارهای آنلاین رایگان وجود دارد که شما را قادر به انجام این تحقیقات می کند. اگرچه کار دشواری نیست ، اما انتخاب یک منطقه می تواند مدت ها به طول انجامد ، اما انجام تحقیقات دقیق برای داشتن هرگونه امید به موفقیت در بازاریابی تخصصی ضروری است.

اگر از راهنمایی های “Niche Marketing On Crack” برای شروع کار خود در بازاریابی طاقچه استفاده کنید ، متوجه خواهید شد که این سیستم تضمین نمی کند که شما باید یک جایگاه مناسب مربوط به موضوعی که از قبل می دانید پیدا کنید. این به این دلیل است که دانش قبلی لازم نیست: شما می توانید در مورد هر موضوعی تحقیق کنید که جایگاه سودآوری دارد. من پیشنهاد می کنم با یک طاقچه ای شروع کنید که می توانید به راحتی به آن پیوند دهید زیرا این امر به شما کمک می کند تا اولین سایت طاقچه خود را در اسرع وقت فعال و فعال کنید. هنگامی که اولین سایت طاقچه خود را در شرایط کار کامل قرار دادید ، روند به طور خودکار به شما می رسد و می توانید وقت خود را صرف جستجوی مناطق مختلف کنید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا