طراحی و سئو وب سایت

Nu Skin Review – آنچه 97٪ از بازیگران Nu Skin نمی دانند

در این بررسی Nu Skin ، من به شما لیسانس شرکت ، تاریخچه ، محصولات ، برنامه شرکتی و از همه مهمتر ، اینکه چرا 97٪ از تکرارهای Nu Skin شکست می خورند ، می دهم.

اول از همه ، من می گویم Nu Skin یک شرکت مستحکم و قانونی است. در این بررسی هیچ گونه تجزیه و تحلیل انجام نخواهد شد. آنها طی دو دهه گذشته پیشگامان صنعت MLM بوده اند. گفته می شود که آنها 700 میلیونر در سطح جهان ایجاد کرده اند و برخی منابع ادعا می کنند که این شرکت هر 10 روز یک میلیونر جدید ایجاد می کند. چگونه می توانید به چنین آماری اعتراض کنید؟

شرکت

Nu Skin در سال 1984 توسط یک تیم خواهر و برادر (بلیک و ندرا رونی) و دوستان نزدیک آنها Sandi Tillotson و Steve Lund تاسیس شد. در سال 1984 ، آنها سرمایه گذاری 5000 دلار را شروع کردند و رویایی که امروز منجر به یک شرکت چند میلیارد دلاری شد که بیش از 820،000 توزیع کننده فعال در 48 کشور مختلف دارد. این شرکت با درآمد پیش بینی شده برای سال 2011 1.60 میلیارد دلار ، دارای سابقه طولانی درآمد مثبت است. از زمان آغاز کار ، ماموریت Nu Skin بهبود زندگی مردم از طریق محصولات با کیفیت بالا ، پاداش دادن به فرصت های تجاری و یک فرهنگ غنی و مجلل بوده است.

Nu Skin همچنین در بخشیدن به نیازمندان بسیار بزرگ است و از اقدامات بشردوستانه در سراسر جهان پشتیبانی می کند. تلاش آنها از سال 2002 با ابتکار “به کودکان بخورید” آغاز شد ، که اکنون هر ماه حدود 80،000 وعده غذایی به کودکان مالاوی ارائه می دهد. در سال 2006 ، Nu Skin Force for Good پروژه دهکده Mtalimanja را بنیان نهاد (این پروژه توسط مردم مالاوی نامگذاری شد – Mtalimanja به معنای “دستان درازی است که می دهند”). این پروژه روستا “یک کلاس درس زنده” برای حدود 40 کشاورز در مالاوی و خانواده های آنها ایجاد کرده است تا در زمینه پرورش ماهی ، آبیاری قطره ای ، کشاورزی پایدار ، حفاظت از جنگل و کاشت درخت آموزش ببینند و آموزش ببینند. بنیانگذار استیو لوند اظهار داشت که این برنامه ها در مورد کمک های مالی نیستند – بلکه در مورد توانمند سازی مردم برای اعتماد به نفس و زندگی بهتر است. از زمان نگارش این مقاله ، اولین خانواده های دانشجویی نزدیک به دو سال را در روستا گذرانده اند و به زودی به روستاهای خود باز خواهند گشت تا این اصول جدید را به دیگران بیاموزند.

محصولات

در سال 1984 شرکت Nu Skin Enterprises تأسیس شد و یک محصول اصلی از 12 محصول به بازار عرضه شد. امروزه ، آنها به معنای واقعی کلمه صدها محصول دارند که به انواع موضوعات مربوط به پوست می پردازند و بیشتر روی ضد پیری تمرکز دارند. آنها همچنین از مراقبت از انسان ، پاک کننده های بدن ، اسکراب بدن ، مراقبت از مو ، مراقبت از دهان ، ضد آفتاب و مواد آرایشی استفاده می کنند. با توجه به موجودی بسیار زیاد ، در زیر محبوب ترین و موثرترین محصولات (همانطور که تبلیغ می شود) توضیح داده خواهد شد.

ageLOC. به بیان ساده ، AgeLOC دانش هدف قرار دادن پیری از مبدا است. Nu Skin با دانشمندان سراسر جهان (به عنوان مثال استنفورد ، Purdue و LifeGen Technologies) همکاری کرده است و توانسته SuperMarkers به ​​نام خوشه های ژنی جوانی را شناسایی کند که مجموعه عملکردی ژن هایی هستند که نحوه زندگی ما را تنظیم می کنند (گفته نمی شود هیچ شرکت دیگری این گروه ها را شناسایی کرده باشد) ژنتیکی) آنها بیان می کنند که علم تناسب اندام AgeLOC می فهمد که چگونه می توان این مجموعه ژن جوانان را به الگوی فعالیت جوانان تنظیم کرد. دکتر جوزف چانگ ، مدیر ارشد علمی Nu Skin ، می گوید: “شکی نیست که برای حفظ ظاهر جوان ، ژن ها باید الگوی فعالیت جوانی آنها را بازیابی کنند. با تجزیه و تحلیل بافت های انسانی در سطح ژنتیکی ، ما نقش بیان ژن را در حفظ جوانی فرد آموختیم.” ” خط مراقبت از پوست AgeLOC در ژانویه 2010 راه اندازی شد و همه رکوردها را شکست. از آنجا که این اظهارات در مورد توانایی تنظیم مجدد ژن ها برای بازگرداندن جوانی چیز معجزه آسایی نیست ، بسیاری از افراد گزارش می کنند که سن آنها با پنج ، ده سال کاهش می یابد و حتی برخی می گویند بیست سال. با توجه به خط مراقبت از پوست خود “نوک کوه یخ” ، Nu Skin اخیراً یک مکمل غذایی به نام Vitality به خط ageLOC خود اضافه کرده است. این یک محصول تغذیه ای است که گفته می شود قادر است روند پیری (از درون) را معکوس کند. تصور کنید “تنظیم مجدد ساعت” چگونه خواهد بود! همانطور که می توانید تصور کنید این باعث ایجاد حسی می شود. بازنشستگی مردم فقط برای بازگشت به Nu Skin و بازاریابی این محصول شگفت انگیز است. خواهد بود خیلیپول بیشتر برای این ….

آبگرم کالوانیک. اسپای Galvanic نیز بخشی از سیستم ageLOC است و برای از بین بردن چین و چروک و ظاهر جوان استفاده می شود. درمان های گالوانیک جدید نیستند و بیش از صد سال است که وجود دارد. در درمان های گالوانیک از جریان های الکتریکی ملایم و بدون درد با محصولات موضعی استفاده می شود که بار مشابهی نیز دارند. بنابراین ، با فرمولاسیون محصولات برای داشتن یک بار خاص و استفاده از جریان های الکتریکی سبک ، ایمن و بدون درد با همان بار ، جریان ها می توانند محصول را “مستقیماً به داخل پوست” فشار دهند. با ارائه ماساژ ملایم ، این روش های درمانی به تمرکز انرژی سلول و بهبود گردش خون کمک می کنند. این روش های درمانی همچنین گردش خون را تحریک می کنند و تعدادی از مزایای آن را برای پوست فراهم می کنند. تا زمان ایجاد کنسول دستی ، درمان های آبگرم گالوانیک فقط در سالن ها یا آبگرم انجام می شد و بسیار گران بود (بسیاری از افراد برای هر دوره درمان صدها دلار پرداخت می کردند). Nu Skin دستگاه قابل حمل و اختراع ثبت شده و برنده جایزه خود را ایجاد کرده است که تمام مزایای آبگرم گالوانیک را بدون خروج از خانه شما ارائه می دهد. آنها همچنین قیمت درمان های آبگرم گالوانیک خود را به حدود 10 دلار در هر بار درمان کاهش دادند و درمان ها را می توان در کمتر از ده دقیقه در روز انجام داد. این امر باعث جذابیت گسترده شده و تقاضا برای این محصول بسیار زیاد است.

فارماکس. این به طور خاص تنها یک محصول نیست بلکه گروهی از محصولات است که با مکمل های تغذیه ای طراحی شده برای تغذیه و محافظت از بدن در برابر خرابی های زمان ، رویکردی کامل ضد پیری را ارائه می دهند. ageLOC Vitality بخشی از گروه Nu Skin است. این خط تولید گسترده حامل طیف وسیعی از محصولات غذایی مانند: ژن درمانی معکوس (توسط علم AgeLOC) ، محافظت از سلول ، انرژی و استقامت ، سلامت قلب ، حمایت از سیستم ایمنی ، حمایت از خلق و خو ، سلامت مردان ، سلامت زنان ، حمایت از استخوان و مفاصل و حافظه است. پشتیبانی و نیازهای تخصصی (مانند چشم ، وریدها ، سم زدایی) ، سلامت دستگاه گوارش و مدیریت وزن.

طرح جبران خسارت

به بخش “دود و آینه” این بررسی خوش آمدید. به طور جدی ، اینگونه است که بیشتر برنامه های بازاریابی شبکه ای هنگامی که به دنبال آن می گردید ، ارائه می شود. بسیاری از اصطلاحات ، کلمات و عبارات پیچیده وجود دارد که “رسمی” به نظر می رسد و احتمالاً بیش از آنچه که هست واقعی است. حداقل درآمد برای کسب درآمد در هر شرکت بازاریابی شبکه ای اندازه است. برای بدست آوردن پول مجبورید در اندازه آن بفروشید. Nu Skin حدود 45٪ پرداخت می کند و سابقه پرداخت بالاترین درصد پورسانت های هر شرکت شبکه میلیارد دلاری را دارد. این را خودتان بررسی کنید – این اطلاعات عمومی است زیرا Nu Skin یک شرکت عمومی است و آنها باید این اطلاعات را گزارش دهند (و گزارشات آنها باید دقیق باشد).

وقتی در سال 1984 درهای خود را باز کرد ، آنها یک طرح “قدیمی مدرسه” داشتند … و بله هنوز هم این کار را می کنند (گام به گام). در واقع ، برنامه آنها در طول 25 سال به سختی تغییر کرده است. این می تواند تعداد کمی از مردم را بترساند اما چرا او باید این کار را انجام دهد؟ دوباره تأیید مجدد (از بخش مقدمه این بررسی): Nu Skin بیش از 700 میلیونر در سطح جهان ایجاد کرده است و گفته می شود هر 10 روز یک میلیونر جدید ایجاد می کند.

طرح غرامت شرکت وظیفه خود را انجام می دهد و به نظر می رسد رفتار درست توزیع کنندگان آن را تشویق می کند. فریب تمام اعتیاد به تبلیغاتی را که در شرکت های بازاریابی شبکه ای می خوانید ، نخورید. اگر یک شرکت تجاری عمومی باشد ، یافتن این نوع اطلاعات آسان و بسیار دقیق است. این طرح شرکتی به صورت هفتگی الماس آبی جدید ایجاد می کند ، که اثبات محکم بودن طرح جبران خسارت است.

چرا 97٪ از تکرارهای پوست N رنج می برند و شکست می خورند

خوب شما این شرکت ظاهراً خوب را دارید که دارای تاریخچه ای خوب ، محصولات خوب ، برنامه شرکتی خوب و برنامه های محکم برای آینده است. پس چرا هک شده است که 97٪ از نمایندگان Nu Skin به سختی شکست خورده اند؟ گفته می شود که 700 میلیونر در این شرکت وجود دارد ، بنابراین در مورد سایر 819،300 نماینده دیگر چطور؟ شما می توانید شرط بگذارید که بیشتر این افراد در حالی که مبارزه می کنند بدون حمایت از آنها در پایین هستند و اگر واقعاً تسلیم نشوند ، در آستانه هستند. چرا؟ لطفا توضیحات زیر را ببینید

اول اینکه تقصیر شرکت نیست. فقط به حقایق این بررسی نگاه کنید. تنها نکته منفی که با این شرکت مشاهده می شود این است که توزیع کنندگان زیادی وجود دارد و محصولات قبلاً در معرض دید میلیون ها نفر بوده است. اما Nu Skin همیشه با چیز جدیدی روبرو می شود و گفته می شود در زمینه مربوطه از رقبای خود پیشی می گیرد. بنابراین واقعاً لازم نیست نگران این موضوع باشید. تا آنجا که تعداد توزیع کنندگان پیش می رود … بله ، 820،000 نفر زیاد است ، اما با توجه به اقتصاد موجود و افرادی که باید درآمد خود را افزایش دهند ، شما هر روز به اندازه کافی افراد جدید پیدا می کنید که به دنبال فرصت های مشاغل خانگی در اینترنت هستند و دیگر لازم نیست نگران آنها باشید. همچنین. گفته می شود که زمان فعلی برای شروع مشاغل خانگی هرگز بهتر نبوده است. صنعت MLM بیش از هر صنعت دیگری میلیونر ایجاد کرده است.

تقصیر توزیع کننده هم نیست. آنها با ایده شکست عمدی آن کار را شروع نمی کنند. آنها خواهان پول ، موفقیت و همه مواردی هستند که همراه با یک مشاغل خانگی موفق همراه است. راز آن چیزی است که در حال مطالعه است.

رهبری – چگونه 3٪ برتر شوید

تنها راه برای غلبه بر شکست 97 درصدی و دستیابی به رهبری مورد نظر شما داشتن دانش است. تنها چیزی که می توانم بگویم یادگیری ، یادگیری و یادگیری بیشتر است. افراد زیادی هستند که “آن را می گیرند” و از آنچه “بازاریابی جذاب” نامیده می شود برای ایجاد مشاغل بسیار موفق استفاده می کنند. درباره این افراد موفق (و جذابیت بازاریابی) تحقیق کنید و از آنها بیاموزید.

شما باید رهبر شوید و برجسته شوید. به خود و تجارت خود اعتقاد داشته باشید. از خودتان “نه” نگیرید. از این به بعد همه کارها را در EXCELENCE انجام دهید و انتظار هیچ چیز کمتری را نداشته باشید. این اتفاق بیفتد … هیچ بهانه ای نیست.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا