Red Florin – در تجارت خود از هدایا و سرمایه گذاری های مشترک استفاده کنید

در سن 23 سالگی ، رد فلورین وضعیت “نیمه بازنشستگی” دارد. واقعاً! پس از جلب توجه رسانه ها به عنوان معجزه نوجوان ، فلورین اتحادها را با شرکای JV به یک وضعیت فرعی ترجمه کرد. به حدی که اکنون او بیشتر وقت خود را برای کمک به خانواده و دیگران برای ایجاد موقعیت بازاریابی آنلاین خود اختصاص داده است.

فلورین مدیون موفقیت و شهرت خود در اینترنت است تکنیک های بازاریابی موقوفه. به طور خلاصه ، کمکهای مالی رویدادهای آنلاین هستند که

  1. سازمان دهندگان فرایندی را برای پذیرش محصولات اهدا کنندگان اهدا کرده اند. به نوبه خود ، آنها وب سایت را اداره می کنند که بازدید کنندگان (یعنی مشترکین بالقوه لیست) بتوانند موارد مهم را بارگیری کنند.
  2. اهداکنندگان برخلاف محصولات وابسته یا PLR ، محصولات ایده آل خود را ارائه می دهند ، زیرا اعتبار آنها و تنظیم کننده ها در معرض خطر است.
  3. بازدید کنندگان این امکان را دارند که در ازای نام درست و آدرس ایمیل خود ، محصولات را از سایت اهدا دریافت کنند.
  4. برخی از کمکهای مالی الزامات ارتقاء و فهرست املاک را دارند.

یک تبلیغ موفق باید یک هدیه “برای همه” باشد:

  • سازمان دهندگان اغلب لیست های خود را در صدها ، اگر نه هزاران نفر از مشترکین ، توسعه می دهند و فرصتی برای فروش پیشنهادات یک بار (OTO) دارند.
  • بازاریابان همه توانایی ها به صورت رایگان به محصولات پریمیوم دسترسی پیدا می کنند و در صورت انتخاب ، لیست های خاص خود را با اهدای محصولات رشد می دهند.

چرا باید کمکهای مالی را در نظر بگیرید.

چه چیزی باعث شد فلورین به یک متخصص در بازاریابی هدیه آنلاین تبدیل شود؟ ممکن است به دلیل حذف ساده باشد. از او می ترسید شبکه های اجتماعی و انجمن ها، با توجه به میزان اسپم موجود در سایت های مشخص شده. وبلاگ نویسیعلی رغم پذیرش غالب ، هنوز پتانسیل درآمد خود را تحقق نیافته است. از این رو ، فلورین بر ایجاد روابط و مهارت های سرمایه گذاری مشترک متمرکز شده است زیرا بیشترین تأثیر را خواهد داشت. در نتیجه ، وی چندین لیست تهیه کرد و پس از سرمایه گذاری مشترک ، به یک شریک بسیار بدنبال تبدیل شد.

برای تبدیل شدن به بهترین بازاریابی که می توانید باشید.

تهیه درآمد زیاد آنلاین آنلاین بسیار دشوار است. هزاران “solopreneurs” در زمینه های مختلف ثروت پایداری ایجاد می کنند ، اما تعداد کمی از آنها موفق هستند. با این وجود ، آیا همه این “پارامترها” به تنهایی این کار را انجام نمی دهند؟ خوب ، نه واقعاً به یاد داشته باشید که آنها منابع لازم را برای استخدام افراد برای انجام کارهای مختلف یا برون سپاری لیستی از تأمین کنندگان مورد اعتماد دارند. بنابراین مبتدی چه کاری باید انجام دهد؟ ساده:

برای سایر بازاریابان ارزش ایجاد کنید!

با برقراری ارتباط و ایجاد مخاطبین ارزشمند در این زمینه ، می توانید ارزش خود را به افراد جدی که همچنین مشاغل پررونقی را می خواهند ثابت کنید. به علاوه ، احتمالاً پس از آمادگی ، پیشنهادات شما را جستجو و تبلیغ می كنند.

برنامه جامع حمله به بازاریابی.

یک رویکرد تجاری یکپارچه دارای مزایای بسیاری است ، بنابراین علاوه بر مسیر بازاریابی Reed Endowment ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • سمینارها و رویدادهای زنده سلولهای فعالیت شلوغی هستند که طوفان مغزی و بحثهای غیررسمی اغلب منجر به معاملات و اتحادهای جدید می شوند. در آنجا شما یک بخش متشکل از بازاریابان متمرکز خواهید یافت: افراد موفقیت آمیز و پیش رو ، و بازاریابانی که به دنبال یافتن ستاره بزرگ بعدی هستند.
  • بسیاری از کارشناسان ادعا می کنند که هر جنبه ای از تجارت شما به غیر از هسته مطلق هوش و برنامه ریزی کسب و کار قابل تحویل است. با این حال ، رد پو بو به مفهوم “تجارت آماده” است. بهتر است ابتدا به اصول اولیه تسلط داشته باشید و خودتان چیزها را امتحان کنید. پس از آن ، شما در موقعیت بهتری برای تفویض وظایف و مذاکره با تهیه کنندگان قرار خواهید گرفت.

جنبه های اجتماعی استخدام JV.

رید فلورن به عنوان یک کارگزار JV در صنعت شهرت کسب کرد ، هرکسی که برای سود متقابل بازاریاب ها را به سایر بازاریابان معرفی می کند. اگر به خود اطمینان دارید و بر ترس و شرم خود غلبه کرده اید ، پیدا کردن یک کارگزار معتبر ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. فقط به ناامیدی ، نیازمند یا چسبیده به آن نگاه نکنید. تطابقی را پیدا کنید که متناسب با تجارت باشد و رابطه شما را توسعه دهد:

“مردم عاشق تجارت با کسانی هستند که در گذشته به آنها کمک کرده اند.”

توجه: این گزارش نهمین سمپوزیوم تلویزیونی نویسنده سریال “سمینارها با خبرگان” به میزبانی هیلاری استواردسون است.

نتیجه.

رد فلورین با بهره‌گیری از مفهوم هدیه مانند هر کس دیگری در اینترنت ، هنر معامله را تسخیر کرده است. به بقیه ما توصیه می شود که مولد ایده ها شوند ، سپس از فرآیندهای خودکار استفاده کنند تا آنها را به بازار برسانیم. چگونه می توانید ایده بگیرید؟ کتاب ها را بخوانید و رقابت را دنبال کنید ، به خصوص رهبران بازار در حال حاضر آنچه می خواهید انجام دهید را انجام می دهند. ابتدا روش های گسترش دانش خود را پیدا کنید ، سپس آن را برای کمک به دیگران استفاده کنید (پول زیادی مصرف نکنید). الگویی را پیدا کنید که برای شما مفید باشد ، آن را تکرار کنید و آن را به طرفداران گرسنه بفروشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا