SEM Vs SEO – مزایای آن چیست؟

کاربران اغلب SEO و SEM را اشتباه می گیرند و از این اصطلاحات به جای یکدیگر استفاده می کنند ، و تفاوتهای عمده در هر دو اصطلاح را نادیده می گیرند. اصطلاحی که بیشترین استفاده را در بین بازاریاب های اینترنتی SEO (بهینه سازی موتور جستجو) می کند عنصری از SEM (بازاریابی موتور جستجو) است. SEO به عنوان یک تجارت بهینه سازی وب سایت ، عمدتا برای لیست های طبیعی و ارگانیک موتورهای جستجو استفاده می شود و از مقرون به صرفه ترین مشاغل بازاریابی موتور جستجو است.

از طرف دیگر ، بازاریابی موتور جستجو عملیاتی است که از طریق جستجوگرها (بهبود رتبه بندی در لیست های طبیعی) یا از طریق لیست های حامی مالی مانند PPC ، تجارت شما را ارتقا می دهد. به طور خلاصه ، SEM اصطلاحی نسبتاً گسترده است. این که آیا عنصری مانند SEO یا عملکرد بسیار گسترده تر SEM است ، اگر هر دو روش در زمان مناسب و به درستی استفاده شود ، می تواند یک مزیت بزرگ باشد.

برخی از مزایای SEO و SEM عبارتند از:

سئو

  1. مقرون به صرفه: سئو ادعا نمی کند که برای کلیکها / بازدیدکنندگانی که دریافت می کنند ، هزینه بپردازد ، این بدان معناست که شما می توانید از مزایای حضور در بالای صفحه بدون نیاز به پرداخت هزینه برای آن بهره مند شوید ، از جمله مزایای طولانی مدت ، هزینه های تعمیر و نگهداری پایین مداوم ، که بهترین است. برای بازاریابان با بودجه محدود. تنها هزینه استخدام خدمات متخصصان سئو از یک شرکت معروف SEO است که در مقایسه با تبلیغات پولی بسیار کمتر است.
  2. اعتماد: لیست های آلی سئو منبع قابل اتکایی از اطلاعات هستند ، قرار است فهرست شوند و کاملاً بی طرفانه به روش برنامه ریزی شده شخص ثالث باشند.
  3. طولانی مدت: اگرچه تکنیک های سئو حدود 6-7 ماه طول می کشد تا به نتیجه برسید ، نتایج طولانی مدت هستند و سالها برای کاربر سود می برند.

SEM:

1 نتایج سریع:بازاریابی موتور جستجو ترکیبی از تکنیک های SEO و PayPerClick است که باعث می شود بازاریابان برای گرفتن نتیجه فوری مناسب تر باشند.

مطالب پربازدید کاربران

2 دسترسی مستقیم به بازار هدف:SEM دسترسی کامل به مشتریان هدف و فرصت های مقیاس گذاری و پیگیری تهاجمی کمپین ها را فراهم می کند.

3 فروش بیشتر:تبلیغات تحت حمایت SEM شناخته شده است که بازدید کنندگان بیشتری را به سایت جذب می کندو این امر به مشتری بیشتر و فروش بیشتر تبدیل می شود اما نیاز به سرمایه گذاری بیشتری دارد.

هنگامی که سایت شما توسعه یافت ، SEO و SEM کمک اصلی در ارتقا تجارت شما خواهند بود. از آنجا که هر دو فناوری مهم هستند و به درک و مهارت مناسب نیاز دارند ، استفاده از خدمات بازاریابی موتور جستجو (SEM) و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) متخصصان سئو و SEM از یک شرکت معتبر سئو همیشه مفید است.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا