SEO بازاریابی اینترنتی: از عبارات یکسان و جمع برای عبارت کلمه کلیدی خود در عنوان صفحه وب استفاده کنید

[ad_1]

در عنوان صفحه وب که موتورهای جستجو می بینند روش های مختلفی برای مقابله با مفرد در مقابل فرم جمع بندی کلمات کلیدی وجود دارد. دانستن دلایل هر یک از این تئوری ها به شما امکان می دهد تا بهترین روش را برای وضعیت خود تعیین کنید و دانش خود را در مورد سئو در صفحه برای استراتژی های بازاریابی آنلاین افزایش دهید.

من این موضوع را از قبل ذکر می کنم. در مورد نحوه بهینه سازی یک صفحه وب با یک کلمه کلیدی مفرد جدا از جمع در مقابل مفرد و مفصل اختلاف نظر در بین کارشناسان SEO وجود دارد.

بسیاری از SEO های سخت افزاری به شما خواهند گفت که عنوان و برچسب دو عنصر خاص هستند که به موتور جستجو درباره موضوع یک صفحه وب خاص می گویند. بنابراین هر دو آنها باید بدون اضافه کردن کلمات دیگر فقط کلمه کلیدی دقیق باشند. من معمولاً در بیشتر صفحات وب خود از این نظریه استفاده می کنم.

برای درک خطوط مختلف تفکر در مورد SEO به بازاریابی اینترنتی در هنگام تک تک در مقابل جمع بیایید توجه داشته باشیم که عنوان صفحه را همانطور که موتورهای جستجو می بینند جستجو کنیم. این آدرس مشخص شده در کد منبع است که در بالا با کلمه آدرس بین آن را مشاهده خواهید کرد.پس یک عبارت کلمه کلیدی چیست و / عنوان دوباره بین نمادهای ریاضی

در بالا سمت راست نوار مرورگر مشاهده می شود.

اکنون ممکن است احساس ناامیدی کنید زیرا من در مورد کارهایی که دقیقاً باید انجام دهید پاسخ خاصی به شما نمی دهم اما معمولاً فضای خاکستری زیادی وجود دارد و اختلاف نظر در مورد بهترین شیوه های SEO برای بازاریابی اینترنتی وجود دارد. اگر درک بهتری دارید می توانید یک انتخاب هوشمندانه درست کنید و مطمئن باشید که این انتخاب با استدلال آگاهانه انجام می شود. این درک به شما کمک می کند تا سردرگمی و سوء ظنی را که می تواند هنگام ادامه کار نیش و کند کند از بین ببرد.

بگذارید برای نشان دادن بهتر فناوری SEO برای بازاریابی آنلاین چند مثال برای شما بیان کنم. در این مثالها از اصطلاحات Orlando Vacation و Orlando Vacations استفاده خواهم کرد.

بگذارید یک بار دیگر به شما یادآوری کنم که برای اهداف SEO برای بازاریابی آنلاین عنوان موتورهای جستجو عنوان اصلی وبلاگ شما مقاله شما نیست بلکه عنوانی است که با عنوان عنوان شناخته می شود. حال ایده اینجاست که می خواهید به طور واضح برای موتورهای جستجو مشخص کنید که این صفحه وب به نظر من چیست که این عنوان فقط روی یک عبارت عبارات کلیدی متمرکز خواهد شد و فقط عبارت کلمه کلیدی مانند:

تعطیلات اورلاندو

یا

هتل های ORLANDO

برای هر یک می توانید یک صفحه جداگانه در وب سایت خود داشته باشید اما برای دنبال کردن روش سئو برای بازاریابی آنلاین می خواهید مطالب کاملاً نوشته شده متفاوت و با ارزش در هر صفحه وجود داشته باشد حتی اگر در همان موضوع متمرکز باشد.

برخی از کارشناسان سئو برای بازاریابی آنلاین با این شکل از قالب بندی به صورت تک نفره و جمع در عنوان می گویند:

تعطیلات اورلاندو: برنامه ریزی تعطیلات اورلاندو

از آنجا که من شخصاً احساس می کنم که هیچ کس به کلماتی که روش عنوان در بالای نوار مرورگر است توجه نمی کند و من نمی خواهم کلمه برنامه ریزی موتورهای جستجو را با توجه به تمرکز دقیق این صفحه وب اشتباه کند. اگر تصمیم دارید از تکین و جمع استفاده کنید:

تعطیلات اورلاندو تعطیلات اورلاندو

نکته دیگر سئو برای بازاریابی اینترنتی این است: شما می توانید دو ویندوز مرورگر جداگانه را باز کرده و عبارت کلمه کلیدی را در یک پنجره و دیگری در جمع جستجو کنید. سپس آنها را در کنار هم قرار دهید تا ببینید که صفحات اول و دوم با نتایج جستجو تفاوت دارند.

این به شما نشان می دهد که مفرد در مقابل جمع چگونه متفاوت است. با این حال! همه نمایندگان سئو درباره سایر صفحات بازاریابی اینترنتی در مورد صفحاتی که رتبه آن را رتبه بندی بالایی کرده اند در مورد سایر بازاریابی اینترنتی آگاهی ندارند.

اگرچه من به طور خاص به شما نگفتم كه چه كاری باید انجام دهم من فقط به آنچه در این مورد انجام خواهم داد اشاره كردم اما دلایل منطقی اینكه چگونه در مورد كار با كلمات كلیدی و متن های ساده در عنوانی كه موتورهای جستجو می خوانند را توضیح دادم.

با ادامه یافتن اطلاعات بیشتر در مورد SEO برای بازاریابی اینترنتی خواهید فهمید که این تنها یکی از عوامل بسیاری است که در مورد جستجوگرها برای یک صفحه وب اما هر بخش کوچکی از SEO که اضافه می کنید این تنها یکی از عوامل بسیاری است!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا